Spring naar inhoud

- - - - -

Verrassing

• Log in om te reageren
91 reacties op dit onderwerp
Guest_Ingrid_*
Guest_Ingrid_*

#76 Geplaatst 04 januari 2011 - 23:19

Pietje zei:

Tja als we hem aanhouden is het wel om te proberen er een nestje mee te krijgen hé .

Leuk..ik zou dat ook aandurven als alles in orde blijkt denk ik...is een extra voor je cattery en niet iedereen kan zo'n kater als dekkater "voorleggen". In elk geval nogmaals proficiat..en mams ziet er heerlijk relaxed uit met haar kroost toverbolletjes ;)

veerlec
veerlec
  • 538 berichten
  • 2 katten

#77 Geplaatst 05 januari 2011 - 06:57

:heart: :love3: :heart:

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#78 Geplaatst 05 januari 2011 - 07:23

Ingrid zei:

Ik heb nergens gezegd dat hij dat moet doen hé..ik vroeg wat hij bedoelde met zijn zin...kreeg het ongemakkelijk gevoel dat ze niet zouden in leven gehouden worden dus begreep zijn zin verkeerd en vroeg dus wat hij bedoelde...met vervolg dat hij dan beter zou vroegcastreren ipv ze niet te laten leven... Ik heb namelijk al gevallen gehoord dat ze zo'n speciallekes gewoon laten inslapen dus was daar wat bang voor.. Trouwens, iemand afblaffen of (proberen) terechtwijzen zonder uitleg, is nooit echt vriendelijk, zeker al niet met uitroeptekens achter je vraagteken... Ik vroeg gewoon uitleg.

Ik had dat ook eerst zo begrepen en naderhand zag ik in dat ik mis was.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#79 Geplaatst 05 januari 2011 - 08:10

Ingrid zei:

Ik heb nergens gezegd dat hij dat moet doen hé..ik vroeg wat hij bedoelde met zijn zin...kreeg het ongemakkelijk gevoel dat ze niet zouden in leven gehouden worden dus begreep zijn zin verkeerd en vroeg dus wat hij bedoelde...met vervolg dat hij dan beter zou vroegcastreren ipv ze niet te laten leven... Ik heb namelijk al gevallen gehoord dat ze zo'n speciallekes gewoon laten inslapen dus was daar wat bang voor.. Trouwens, iemand afblaffen of (proberen) terechtwijzen zonder uitleg, is nooit echt vriendelijk, zeker al niet met uitroeptekens achter je vraagteken... Ik vroeg gewoon uitleg.

Misschien dan ook even je eigen raad opvolgen voor je mij zo'n opmerking geeft en een topic eerst helemaal doorlezen voor je zelf TS zo kortaf terechtwijst. ;)

En nu on topic: Wat een prachtig nestje, Pietje! Je zult er wel je handen vol mee hebben! en ben echt benieuwd wat er van de tortie mannekes zal komen... Zoals gezegd: veel concurrentie op show zul je sowieso niet hebben. Maar ben wel curieus wat de keurmeesters er van gaan zeggen! :LOL:
Geplaatste afbeelding

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#80 Geplaatst 05 januari 2011 - 11:27

Proficiat met je nestje!  Ben zeer benieuwd hoe deze 2 katers gaan opgroeien, zal je site zeker in het oog houden!

Geplaatste afbeelding

Pietje
Pietje
  • 909 berichten

#81 Geplaatst 09 januari 2011 - 22:41

De kittens van Samantha zijn vandaag een weekje oud en ja er zijn er nog steeds 9 :d , hebben vandaag de eerste individuele fotos genomen en staan nu op de site ,
Voor de kenners , ga even een kijkje nemen AUB en laat eens weten wat jullie denken van de twee  ( tortie ) jongens .
Het rood van de katertjes is veel minder fel dan de meisjes maar is volgens ons wel tortie

www.lacavernedeslynx.be

Havvanur
Havvanur
  • 2.172 berichten
  • 4 katten

#82 Geplaatst 09 januari 2011 - 23:06

Heb je van de tortie katers ook een foto van de zijkant?

Alleen van de kopfoto zou ik toch geneigd zijn om te zeggen een black tabby met een hele warme bruine kleur, maar ik zie de rest niet dus vind het lastig om er iets over te roepen

DenizMehtap
DenizMehtap
  • 2.768 berichten

#83 Geplaatst 09 januari 2011 - 23:25

Heel bijzonder.

Mij lijkt het toch ook meer bruin dan rood te zijn zo te zien op de foto's. :trance:
(Bij de laatste kittenfoto's zou ik "Back" even veranderen in "Black".) :mrgreen:
Zij zijn in elk geval prachtig! :heart: :love3:

Pietje
Pietje
  • 909 berichten

#84 Geplaatst 09 januari 2011 - 23:34

Havvanur zei:

Heb je van de tortie katers ook een foto van de zijkant?

Alleen van de kopfoto zou ik toch geneigd zijn om te zeggen een black tabby met een hele warme bruine kleur, maar ik zie de rest niet dus vind het lastig om er iets over te roepen
De zijkanten zijn gewoon zwart , alleen de kop en enkele rood-bruine stippen op de schouders  .
Heb me dus mooi belachelijk gemaakt met mijn "tortie " katers :misselijk:

Pietje
Pietje
  • 909 berichten

#85 Geplaatst 09 januari 2011 - 23:35

DenizMehtap zei:

Heel bijzonder.

Mij lijkt het toch ook meer bruin dan rood te zijn zo te zien op de foto's. :trance:
(Bij de laatste kittenfoto's zou ik "Back" even veranderen in "Black".) :mrgreen:
Zij zijn in elk geval prachtig! :heart: :love3:
Bedankt , ga het morgen laten veranderen , weet zelf niet hoe het moet :(

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#86 Geplaatst 10 januari 2011 - 05:56

Pietje zei:

De zijkanten zijn gewoon zwart , alleen de kop en enkele rood-bruine stippen op de schouders .

'T is een goed topic.Ik denk dat wij veel geleerd hebben!
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Havvanur
Havvanur
  • 2.172 berichten
  • 4 katten

#87 Geplaatst 10 januari 2011 - 10:51

Pietje zei:

De zijkanten zijn gewoon zwart , alleen de kop en enkele rood-bruine stippen op de schouders  .
Dan blijf ik erbij dat ik denk dat het blacktabby's zijn.
Dit worden waarschijnlijk prachtige black tabby's!

Tirza
Tirza
  • 2.399 berichten
  • 6 katten

#88 Geplaatst 10 januari 2011 - 10:58

Proficiat met de 9ling

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#89 Geplaatst 10 januari 2011 - 11:00

wauw dikke proficiat met de 9 ling :heart: :heart: :heart:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Pietje
Pietje
  • 909 berichten

#90 Geplaatst 10 januari 2011 - 11:05

Havvanur zei:

Dan blijf ik erbij dat ik denk dat het blacktabby's zijn.
Dit worden waarschijnlijk prachtige black tabby's!

Bedankt voor de reactie , denk wel dat je gelijk hebt ,
hebben de fotos doorgestuurd naar een keurder en hij denkt hetzelfde .
Spijtig maar nou ja , vind het wel mooie kittens :oops: