Spring naar inhoud

- - - - -

Nieuwe naam voor ons nieuwjaarscoontje!! p 4

• Log in om te reageren
177 reacties op dit onderwerp
3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#1 Geplaatst 04 januari 2011 - 12:48

Inderdaad :oops: Zijn goede voornemen heeft uiteindelijk enkele uurtjes geduurd :loveshower:
Op 31 december lazen we een oproep voor een herplaatsing :trance: We waren op slag verliefd op het mooie beestje! We hebben er dan op oudejaarsnacht over gepraat en nagedacht! Op 1 Januari stond Yv al vroeg te popelen om te bellen voor informatie en achtergrond van het beestje! Het werd een telefoontje van zo'n 2 uurtjes :trance: We hadden dus te maken met een hele lieve bezorgde poezenmama!! Die echt met pijn in het hart afstand deed van haar lieveling :cry: Alleen maar als ze er voor 1000% zeker van was dat haar poezeltje goed terecht kwam.
Ze heeft een beginnende Cattery met echt heel uitzonderlijke prachtige en superlieve poezen allemaal en alles tot in het kleinste puntje volgens het boekje. Ze had haar hart dan ook verloren aan "twister" het maine coontje, waar ze eens dat de tijd rijp was (ergens in de verre toekomst) 2 tot hooguit 3 nestjes mee wilden hebben en dat ze daarna van een luilekker leventje zou mogen genieten bij hun of zo. Het beestje is nu 10 maanden dus nog tijd zat.
Het haalde op enkele shows als kitten dus al de hoogste quoteringen en velen wilden haar catnappen :) Doch dan sloeg het noodlot toe :cry: :cry:
Het beestje kreeg "gingivitis" , werd meteen met de grootste zorg behandeld , verzorgd en volledig getest. Het is afwachten wanneer het misschien terugkomt, dat kan vlug, lang of nooit meer zijn... In het ergste geval zal er een operatie aan te pas komen en tanden verwijderd worden, maar dat zien we wel :oops: Het was dan ook door de goede zorgen heel vlug wel weer in orde, maar de droom om ooit mooie kittens van haar te kunnen hebben was gedaan :cry: Want ze heeft meteen de beslissing dan ook genomen, dat er nooit nakomelingetjes mogen komen omwille van de erfelijkheidsfaktor en dat het beestje een goed leventje verdiende met steeds de perfecte zorg verzekerd voor haar aandoening . Het poezeltje mocht enkel bij de juiste mensen terecht komen die er altijd voor haar zouden zijn , want ze had echt haar hart verloren aan twistertje! Ze had dan ook meteen een goed gevoel toen ze Yv aan de lijn had :d vandaar het lange telefoontje. Maar ze was gerust dat er hier steeds alles voor haar lieveling gedaan zou worden (zie oa Silthasaƫn) Ook dat ze steeds een deel zou kunnen uitmaken van haar leventje door ze helemaal mee te kunnen zien opgroeien. :) We zijn haar dan gisterenavond gaan halen. Zo hartelijk ontvangen , en ja we zijn weeral blijven plakken O:) Maar we hebben bijna de hele avond tussen haar fantastisch mooie en super lieve poezeltjes mogen zitten :heart: Zalig!!!!
Echt met veel pijn in het hart heeft ze afstand gedaan in het belang van het prachtige poesje :hug:
De kennismaking ging hier heel vlotjes!! Ze kreeg meteen een likje van onze Pluche :trance: en ze bleef zo lief en rustig in mijn armen liggen. Daarna is ze een beetje op verkenningstocht gegaan waarna ik ze heerlijk geknuffeld heb, ze een tijdje rustig is blijven liggen om de ander poezeltjes te bekijken en is daarna op een rustig plekje bij de verwarming gaan liggen om te slapen. (Toen was het dus al bijna half 5 :) ) Deze morgen haar al lekker geknuffeld maar ze wou blijkbaar nog rustig verder soezen. Nu krijgt ze de tijd om op haar gemakje te wennen en zich hier thuis te voelen. Ze is zooooo lief :love: :love: :love:
Sommigen hebben hier dus wel gelijk gekregen dat er een nieuwjaarskadootje hier is gebracht. O:) Maar we nemen met al onze liefde heel graag de zorg voor haar op ons, geen enkel probleem :love3:
Het was dus ook moeilijk om in bepaalde topics dit weekend onze mond niet voorbij te praten :x :x
Dus Hanne , ja ik heb een tortie van Yv gekregen :) , Mikkeke, ja de voornemens zijn verbroken O:) en Technozino, ja de sint en de kerstman hadden weer eens gelijk :lachen: Jij staat wel op een heel goed blaadje daar!
Hier dus de foto's zoals ik ze bij de oproep zag, foto's van ginder en de kennismaking hier :love3:

Bijgevoegde thumbnails

• P1080098.JPG
  • P1080119.JPG
  • P1080161.JPG
  • P1080162.JPG
  • P1080173.JPG
  • P1080188.JPG
  • P1080189.JPG
  • P1080191.JPG
  • P1080094.jpg
  • Cattery Frizzle 20.jpg
  • Cattery Frizzle 35.jpg

Bewerkt door 3elfje, 04 januari 2011 - 13:04.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2 Geplaatst 04 januari 2011 - 12:51

Proficiat!

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#3 Geplaatst 04 januari 2011 - 12:52

:loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower:
op naar de valentijn poezel :bleh:

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 04 januari 2011 - 12:53

oh! ze is echt prachtig!! :heart:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#5 Geplaatst 04 januari 2011 - 12:53

*mikkeke* zei:

:ha Een rode!!!

Guest_poezenmoeder_*
Guest_poezenmoeder_*

#6 Geplaatst 04 januari 2011 - 12:53

:LOL: Proficiat ! Wat een mooierd weeral..... :love3: :love3: :love3:

Guest_Wenneke_*
Guest_Wenneke_*

#7 Geplaatst 04 januari 2011 - 12:55

Echt een prachtige poezel, proficiat! :love3:

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#8 Geplaatst 04 januari 2011 - 12:55

ohnee, daar gaan we alweer!! :ha
Gefeliciteerd! Het is een prachtige poes!
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#9 Geplaatst 04 januari 2011 - 12:59

*mikkeke* zei:

:LOL: :LOL: :LOL:
rood hebben ze al Hanne ;)
een ander kleurtje :heart:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#10 Geplaatst 04 januari 2011 - 12:59

Lol, die voornemens hebben lang geduurd. zo een mooie poezel :) proficiat met jullie nieuwe aanwinst. En ja nu op naar de Valentijnspoezel! Of vieren jullie drie koningen ook? ;)
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#11 Geplaatst 04 januari 2011 - 13:01

ik wist het
ik wist het

en ze is weer ONGELOOFLIJK PRACHTIG!!!!!!!!!!!! :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_sita_*
Guest_sita_*

#12 Geplaatst 04 januari 2011 - 13:02

WOWWat een mooie poezel alweer :love: :love:

Dikke proficiat en veel succes :flower: :flower:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#13 Geplaatst 04 januari 2011 - 13:05

Ellenita zei:

:LOL: :LOL: :LOL: