Spring naar inhoud

- - - - -

Mag ik het nu krijgen of niet ??? Update p5

• Log in om te reageren
67 reacties op dit onderwerp
Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#46 Geplaatst 08 januari 2011 - 13:24

Jeetje, daar zou ik dus ook voor naar de politie/rechtbank enz. stappen. Als je dan weet dat je kat misschien ergens anders woont en je weet niet bij wie en hoe... Dan doe je nog zo je best om je schat te vinden en dan is het "jammer, te laat" :evil:
Je moet toch rechten hebben, die kat is jouw "zaak" (tja in het recht is een kat een ding... maar dan nog heb je er rechten op).

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#47 Geplaatst 08 januari 2011 - 14:03

:s :s :s

Vennen
Vennen
  • 2.412 berichten
  • 8 katten

#48 Geplaatst 09 januari 2011 - 20:10

:trance:

Ik verschiet daar eigenlijk echt niet van dat de Wase dierenbescherming zo'n praktijken doet! Een vriendin van mij heeft daar een paar weken als vrijwilliger gewerkt en de verhalen die ze mij er over vertelde waren ronduit verschrikkelijk! :censored: Alles draait er om het geld! En er worden veel dieren onnodig ingeslapen.

Triest gewoon!

griffel1977
griffel1977
  • 2.035 berichten

#49 Geplaatst 10 januari 2011 - 20:18

Vennen zei:

:trance:

Ik verschiet daar eigenlijk echt niet van dat de Wase dierenbescherming zo'n praktijken doet! Een vriendin van mij heeft daar een paar weken als vrijwilliger gewerkt en de verhalen die ze mij er over vertelde waren ronduit verschrikkelijk! :censored: Alles draait er om het geld! En er worden veel dieren onnodig ingeslapen.

Triest gewoon!

Maar staat er nu niemand anders aan het bewind??

akira
akira
  • 1.621 berichten
  • 6 katten

#50 Geplaatst 10 januari 2011 - 20:19

ik weet het niet wendy ik vind het allemaal maar heel onprofessioneel op die manier ze

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#51 Geplaatst 10 januari 2011 - 20:20

Ja sinds een goed jaar !!!

akira
akira
  • 1.621 berichten
  • 6 katten

#52 Geplaatst 10 januari 2011 - 20:24

maar blijkbaar zijn ze nog niet goed bezig he. Onze stagair heeft voor de feestdagen een bull terrier geadopteerd in dat asiel. Een week na de adoptie heeft het beestje al mogen onder narcose gaan want zit met een gezwel in zijn muilke. De mensen brengen het asiel op de hoogte en ze krijgen zelfs geen antwoord. Zelf ik die mij kandidaat stelde voor die poes te adopteren kreeg geen respons

Vennen
Vennen
  • 2.412 berichten
  • 8 katten

#53 Geplaatst 10 januari 2011 - 21:22

Ik heb er geen gedacht van eerlijk gezegd.

Sinds mijn laatste bezoek deze zomer ben ik er niet meer geweest. Ze waren weer op en top onvriendelijk.

Een week voordien was ik er ook geweest en er zat een superziek kitten in de ren, amper 5 weken oud. Toen ik iemand aansprak om over zijn gezwollen oogjes te praten, negeerde die dame mij. De tweede die ik aansprak, keek er wel eens naar, maar dat was het. De week nadien gaan controleren hoe het met het kitten was en het was verdwenen. Ik kan mij goed voorstellen waar naartoe..

Ik had ook een immens boontje voor één van de katers daar, maar werd zo slecht behandeld toen ik uitleg vroeg. Niemand wist er iets van en ze waren kort; ofwel nam ik hem en dan kreeg ik hem mee ofwel niet en liet ik hen gerust. Ze wisten toch niets van hem en ik mocht er al zeker niet bij. Bij een kat gaan, is de kat adopteren, punt. Toen ik aan gaf dat ik wou polsen wat voor kat het was aangezien ik al een paar katten heb zitten, werd met gerol van de ogen ontvangen. Tja.. :evil:

arifiene
arifiene
  • 3.096 berichten
  • 2 katten

#54 Geplaatst 11 januari 2011 - 13:22

Vennen zei:

Ik heb er geen gedacht van eerlijk gezegd.

Sinds mijn laatste bezoek deze zomer ben ik er niet meer geweest. Ze waren weer op en top onvriendelijk.

Een week voordien was ik er ook geweest en er zat een superziek kitten in de ren, amper 5 weken oud. Toen ik iemand aansprak om over zijn gezwollen oogjes te praten, negeerde die dame mij. De tweede die ik aansprak, keek er wel eens naar, maar dat was het. De week nadien gaan controleren hoe het met het kitten was en het was verdwenen. Ik kan mij goed voorstellen waar naartoe..

Ik had ook een immens boontje voor één van de katers daar, maar werd zo slecht behandeld toen ik uitleg vroeg. Niemand wist er iets van en ze waren kort; ofwel nam ik hem en dan kreeg ik hem mee ofwel niet en liet ik hen gerust. Ze wisten toch niets van hem en ik mocht er al zeker niet bij. Bij een kat gaan, is de kat adopteren, punt. Toen ik aan gaf dat ik wou polsen wat voor kat het was aangezien ik al een paar katten heb zitten, werd met gerol van de ogen ontvangen. Tja.. :evil:
:o

Ik ben hier soms 2uur bezig met de mensen voor 1 kitten...
Meestal vertellen ze ook over hun eigen katten enzo...
Het is belangrijk dat je luistert, zodat je goed weet of ze bij elkaar gaan passen. Bovendien is het goed om te weten hoe ze met hun andere dieren omgaan enzo...

akira
akira
  • 1.621 berichten
  • 6 katten

#55 Geplaatst 11 januari 2011 - 15:11

ik denk dat het in de meeste asielen niet zo zal zijn zoals bij ons arifiene. Waar mensen nog de tijd nemen om mogelijke adoptanten te woord te staan en zo ziet ge een kat dat u interesseert geen probleem we maken een adoptiecontractje op

Bewerkt door akira, 11 januari 2011 - 15:11.

arifiene
arifiene
  • 3.096 berichten
  • 2 katten

#56 Geplaatst 11 januari 2011 - 15:31

akira zei:

ik denk dat het in de meeste asielen niet zo zal zijn zoals bij ons arifiene. Waar mensen nog de tijd nemen om mogelijke adoptanten te woord te staan en zo ziet ge een kat dat u interesseert geen probleem we maken een adoptiecontractje op

Ja ik weet dat in veel asielen véél katten zitten, dus zoveel tijd kun je er niet insteken natuurlijk, maar bvb asiel Sint truiden doet dat toch schitterend hoor (al twee keer geweest).

Maar bovenstaand verhaal is er wel helemaal over...

akira
akira
  • 1.621 berichten
  • 6 katten

#57 Geplaatst 11 januari 2011 - 15:35

ik vind het alleen dan zo jammer dat de meeste mensen alle asielen op één en dezelfde lijn gaan gaan plaatsen. Er zijn er bij die prachtwerk verrichten maar zoals het verhaal in het topic zelf vind ik er echt over en ik vind dat alles wat een asiel maar geschonken krijgt dat ze dat met open armen ontvangen zoals wij niet rechtuit gaan zeggen van nee dank u liever geld want wie geeft u dan de zekerheid dat het naar de dieren gaat. Zij kunnen het ons jammer genoeg niet gaan zeggen he

Vennen
Vennen
  • 2.412 berichten
  • 8 katten

#58 Geplaatst 11 januari 2011 - 21:06

In Antwerpen nemen ze ook de tijd voor je. Toen ik naar daar ging met mijn partner om te gaan kijken naar Bowie en Mickey, hebben wij daar ver een uur in al die rennen rond gelopen en met de katten bezig geweest. Die man daar kwam af en toe bij ons, om uitleg te geven maar liet ons verder kennis maken met de katten. Fantastisch was dat! Hij zei ook eerlijk dat Bowie durft uithalen. Dat was ook de man die mij opbelde toen ik al terug op weg was naar huis om mij nogmaals te bedanken.

Succesverhalen mogen zeker ook verteld worden ;)

Guest_Gehenna_*
Guest_Gehenna_*

#59 Geplaatst 14 januari 2011 - 22:36

Met de lotto winnen, een grOte pot zodat ik dikke vette rente ontvang op een buitenlandse rekening. Ik koop mij een fermette met stallen en maak er een asiel van en een deel opvang voor 'onplaatsbare' poezen en van en een deel een poezenhotel (inkomsten hé)
:dancer:

Vennen
Vennen
  • 2.412 berichten
  • 8 katten

#60 Geplaatst 15 januari 2011 - 02:13

Gehenna zei:

Met de lotto winnen, een grOte pot zodat ik dikke vette rente ontvang op een buitenlandse rekening. Ik koop mij een fermette met stallen en maak er een asiel van en een deel opvang voor 'onplaatsbare' poezen en van en een deel een poezenhotel (inkomsten hé)
:dancer:

Dat zijn mijn partner en ik ook van plan ;) Maar wij doen mee aan win for life aangezien we nog jong zijn en dan hopelijk lang leven en zo veel geld kunnen incasseren. :d