Spring naar inhoud

- - - - -

Mag ik het nu krijgen of niet ??? Update p5

• Log in om te reageren
67 reacties op dit onderwerp
akira
akira
  • 1.621 berichten
  • 6 katten

#61 Geplaatst 15 januari 2011 - 18:47

hier spelen we ook al een tijdje met van alles mee om onze opvang te gaan uitbreiden jammer genoeg winnen we nooit iets

Guest_Gehenna_*
Guest_Gehenna_*

#62 Geplaatst 15 januari 2011 - 19:53

Allé wij hadden chance.
We hebben 5€ van win for life gewonnen met kerstmis 10 gewonnen, 5 betaald. Bijna genoeg voor een pak toiletpapier :)

akira
akira
  • 1.621 berichten
  • 6 katten

#63 Geplaatst 18 januari 2011 - 10:06

De mensen hebben mij gisteren een mailtje terug gestuurd

Zij hadden een aangetekend schrijven gestuurd naar het asiel wanneer hier geen antwoord op kwam belde de vriend gisteren het asiel eens op dit was hun antwoord

" De vrouw zei dat ze mijn brief gelezen had maar niet van plan was deze te beantwoorden omdat ze ervan overtuigd is dat het niet mijn katje is en wil dus geen gevolg geven aan mijn vraag. "

een mail naar het fod is ook onbeantwoord gebleven

Politie is er mee bezig en de mensen gaan nu een advocaat onder de arm nemen omdat ze absoluut zeker zijn dat het wél Bas is  

Ze houden mij verder op de hoogte

arifiene
arifiene
  • 3.096 berichten
  • 2 katten

#64 Geplaatst 18 januari 2011 - 10:09

akira zei:

De mensen hebben mij gisteren een mailtje terug gestuurd

Zij hadden een aangetekend schrijven gestuurd naar het asiel wanneer hier geen antwoord op kwam belde de vriend gisteren het asiel eens op dit was hun antwoord

" De vrouw zei dat ze mijn brief gelezen had maar niet van plan was deze te beantwoorden omdat ze ervan overtuigd is dat het niet mijn katje is en wil dus geen gevolg geven aan mijn vraag. "

een mail naar het fod is ook onbeantwoord gebleven

Politie is er mee bezig en de mensen gaan nu een advocaat onder de arm nemen omdat ze absoluut zeker zijn dat het wél Bas is

Ze houden mij verder op de hoogte
Een aangetekende brief negeren, dat asiel is énorm goed bezig seg, amai.
O:)
Ervan overtuigd zijn dat ht haar kat niet is, hoe kan een medewerker in een asiel dat nu zeker zijn? Zij hebben toch geen jaren met de kat doorgebracht?

Als de kat nu nog in Nederland was gevonden terwijl hij vermist was in belgie ofzo, maar nee...

akira
akira
  • 1.621 berichten
  • 6 katten

#65 Geplaatst 18 januari 2011 - 10:13

vind ik ook hoe kan een asiel die de kat nooit eerder heeft gezien uitmaken dat het beestje niet van deze mensen is. Ze mogen op z'n minst terug antwoorden of toch de nieuwe adoptanten eens contacteren met de vraag om langs te komen met de kat in het asiel en die mensen die hun kat verloren hebben ook uitnodigen zodat ze zelf kunnen uitmaken of het hun kat is of niet
Ik weet het niet he maar heb zo een gevoel dat de poes niet echt " geplaatst " is want het mailtje dat ik stuurde uit interesse in die poes is ook onbeantwoord gebleven

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#66 Geplaatst 18 januari 2011 - 10:14

wat een verhaal zeg, daar zou ik het ook niet bij laten :knuppel: , met een advocaat onder de arm zal het hopelijk wel in orde kkomen

arifiene
arifiene
  • 3.096 berichten
  • 2 katten

#67 Geplaatst 18 januari 2011 - 10:17

akira zei:

vind ik ook hoe kan een asiel die de kat nooit eerder heeft gezien uitmaken dat het beestje niet van deze mensen is. Ze mogen op z'n minst terug antwoorden of toch de nieuwe adoptanten eens contacteren met de vraag om langs te komen met de kat in het asiel en die mensen die hun kat verloren hebben ook uitnodigen zodat ze zelf kunnen uitmaken of het hun kat is of niet
Ik weet het niet he maar heb zo een gevoel dat de poes niet echt " geplaatst " is want het mailtje dat ik stuurde uit interesse in die poes is ook onbeantwoord gebleven

Kan ook natuurlijk.
In bepaalde asielen* zijn er vaak mensen die een kat binnenbrengen en als ze de dag erna bellen is die 'al geplaatst' of 'weten ze niet van die kat'.

Die is dus al lang doodgespoten. :evil:

*Zucht, censuur

Bewerkt door arifiene, 18 januari 2011 - 10:17.

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#68 Geplaatst 18 januari 2011 - 11:13

ik hoop dat Bas vlug terug bij zijn rechtmatige eigenaars mag zijn :duim: :geluk: