Spring naar inhoud

- - - - -

Vraag over de BLH

• Log in om te reageren
35 reacties op dit onderwerp
Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#16 Geplaatst 05 januari 2011 - 15:00

papaver zei:

Ons Roos en Frodo stelen hier thuis al genoeg de show :LOL: .

Trouwens, die lieve Roos zou niet ver geraken met haar twee teentjes minder. Onze Frodo zijn vachtje is dan weer niet 'ideaal', maar die verleidt de keurmeester misschien wel met zijn 'in zwijm vallen bij het strelen' :-k :lachen: :lachen: .

Heeft Roos twee teentjes minder? Hoe komt dat eigenlijk.
Haar zusje steelt wel de prijzen op show (OAH) want veelal geen concurrentie en is ook een mooie kat

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#17 Geplaatst 05 januari 2011 - 15:04

Eragon zei:

Heeft Roos twee teentjes minder? Hoe komt dat eigenlijk.
Haar zusje steelt wel de prijzen op show (OAH) want veelal geen concurrentie en is ook een mooie kat

Is al zo van bij geboorte.

Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#18 Geplaatst 05 januari 2011 - 15:11

Smitten Kitten zei:

Is al zo van bij geboorte.

Klopt :) .

Ze ondervindt er weinig last van hoor, gelukkig maar. Ze klimt niet zo makkelijk, maar het lukt haar gelukkig wel ;) .

Toen ik haar voor het eerst zag, was ik meteen verkocht. Je kon er echt niet naast kijken dat ze wat teentjes miste, maar wij wisten onmiddellijk dat ze voor ons bestemd was :love: .

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#19 Geplaatst 05 januari 2011 - 15:11

Als het katje er geen last van heeft zou ik daar persoonlijk ook geen graten in zien hoor, tenzij je showplannen hebt maar dat blijkt niet het geval te zijn

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#20 Geplaatst 05 januari 2011 - 15:12

papaver zei:

Klopt :) .

Ze ondervindt er weinig last van hoor, gelukkig maar. Ze klimt niet zo makkelijk, maar het lukt haar gelukkig wel ;) .

Toen ik haar voor het eerst zag, was ik meteen verkocht. Je kon er echt niet naast kijken dat ze wat teentjes miste, maar wij wisten onmiddellijk dat ze voor ons bestemd was :love: .

Ach, als je op zoek bent naar een kitten voor "de heb" en niet om mee te fokken zou ik er zelf ook geen probleem mee hebben. Wat zijn nu een paar teentjes minder, ze is hoe dan ook prachtig en vast ook heel lief ;)

Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#21 Geplaatst 05 januari 2011 - 15:14

Eragon zei:

Inderdaad, ken je Lilly? Zij is zo groot dat de fokster ging voelen of ze echt geen balletjes had :ha . Wij wilden haar ook adopteren, maar ze was al beloofd aan iemand anders. Zij is een lilac langhaartje, net als onze Frodo. Maar die heeft wel ballen (al voel ik ze nog niet :) ) :ha :ha . En hij is zo lief dat ik hem nooit had willen missen :heart:

Bewerkt door papaver, 05 januari 2011 - 15:23.

Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#22 Geplaatst 05 januari 2011 - 15:22

Ik zal d'er tenekens eens showen ;) . Ze legt dat pootje meestal vooraan :d

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Lijkt wel een klein kreeftje hier
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Bewerkt door papaver, 05 januari 2011 - 15:24.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#23 Geplaatst 05 januari 2011 - 15:25

't Ziet er wel raar uit, maar kan me inbeelden dat het snel went! Gelukkig dat de fokster haar niet heeft laten inslapen, maar haar een kansje heeft gegeven. Er zijn ook wel fokkers die alles wat afwijkend is meteen laten inslapen, ook omdat ze schrik hebben dat mensen gaan denken dat hun katten "rare dingen" doorgeven. En zoiets als Roosje haar pootje daar valt heel goed mee te leven, toch!

Je ziet echt superhard wie haar papa is, vind ik ;)

Bewerkt door Smitten Kitten, 05 januari 2011 - 15:26.

Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#24 Geplaatst 05 januari 2011 - 15:31

Smitten Kitten zei:

't Ziet er wel raar uit, maar kan me inbeelden dat het snel went! Gelukkig dat de fokster haar niet heeft laten inslapen, maar haar een kansje heeft gegeven. Er zijn ook wel fokkers die alles wat afwijkend is meteen laten inslapen, ook omdat ze schrik hebben dat mensen gaan denken dat hun katten "rare dingen" doorgeven. En zoiets als Roosje haar pootje daar valt heel goed mee te leven, toch!

Je ziet echt superhard wie haar papa is, vind ik ;)

De fokster had het begrijpelijkerwijs niet verteld aan de telefoon, maar na onze eerste blik op haar, vertelde ze meteen hoe het zat. Ik denk niet (correctie: weet eigenlijk wel zeker :) ) dat zij het echt niet over haar hart zou krijgen om een verder gezond kitten daarvoor te laten inslapen.

Mocht ze ons hart niet veroverd hebben, had ze haar desnoods zelf gehouden, denk ik . Wat misschien onbewust meespeelde, is dat ik kort daarvoor zelf bevestigd kreeg dat ik een handicap (van bij geboorte) heb. Ik weet nog dat ik toen zei dat we gewoon voorbestemd waren om samen te blijven 8) .

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#25 Geplaatst 05 januari 2011 - 15:51

papaver zei:

Inderdaad, ken je Lilly? Zij is zo groot dat de fokster ging voelen of ze echt geen balletjes had :ha . Wij wilden haar ook adopteren, maar ze was al beloofd aan iemand anders. Zij is een lilac langhaartje, net als onze Frodo. Maar die heeft wel ballen (al voel ik ze nog niet :) ) :ha :ha . En hij is zo lief dat ik hem nooit had willen missen :heart:

Ik heb Lilly inderdaad al gezien. Een grote mooie kat met een enorme vacht. In het begin had die gewoon hetzelfde gewicht als mijn Coon (Lilly is van zelfde periode als Yankee). Wel grappig dat voetje. Ik zou ooit nog graag een polycoon hebben en die hebben teentjes te veel maar de vorm van het pootje lijkt er wel op. En ze wil het graag benadrukken op foto hé.

Daarvoor inslapen, hallo - dat je de waarheid vertelt en eventueel iets van de prijs doet tot daar toe maar haar inslapen.

Heel mooi poesje die qua look sniet moet onderdoen voor haar zusje. Ik vind ook dat haar oogjes zo mooi uitkomen

Guest_Fleterna's evita_*
Guest_Fleterna's evita_*

#26 Geplaatst 05 januari 2011 - 15:54

Toch is en blijft ze een super knappe meid hè :love3: :love3: :love3: :love3: :love3:

Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#27 Geplaatst 05 januari 2011 - 15:56

Eragon zei:

En ze wil het graag benadrukken op foto hé.

Heel mooi poesje die qua look sniet moet onderdoen voor haar zusje. Ik vind ook dat haar oogjes zo mooi uitkomen

Ja, ze is er precies fier op, m'n lieve meid :) .

Dankjewel :catkiss !

Bewerkt door papaver, 05 januari 2011 - 15:57.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#28 Geplaatst 05 januari 2011 - 15:57

Eragon zei:

[COLOR=#000000]

Daarvoor inslapen, hallo - dat je de waarheid vertelt en eventueel iets van de prijs doet tot daar toe maar haar inslapen.

Daar denk ik ook zo over hoor, maar ik weet ook dat er heel veel kittens worden ingeslapen van het moment dat er maar iets afwijkend is. Ook al is het perfect mogelijk om met die kleine afwijking te leven.

Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#29 Geplaatst 05 januari 2011 - 16:05

:loveshower: Bedankt allemaal! Ik zal de complimentjes overmaken aan m'n bloempie als ze uit haar schoonheidsslaapje ontwaakt ;) .

Bewerkt door papaver, 05 januari 2011 - 16:07.

Nahs
Nahs
  • 2.719 berichten
  • 8 katten

#30 Geplaatst 05 januari 2011 - 16:41

een poes kan prima leven met 2 teentjes minder ik vindt het wel grappig uit zien maar dat houdt niet in dat er een malloot moet denken dit nu een nieuw ras van te maken.

Het hoort bij jou meisje en dat maakt haar uniek