Spring naar inhoud

- - - - -

nieuw speelkameraadje voor Fedor

• Log in om te reageren
21 reacties op dit onderwerp
Guest_bengaaltje_*
Guest_bengaaltje_*

#1 Geplaatst 05 januari 2011 - 12:25

hoi,

het nieuwe speelkameraadje van Fedor is geboren op 1.1.2011 , en wij gelukkig !! Want alleen is maar alleen... het is een katje ( bengaal ) en komt van de zelfde fokker als onze fedor... nu is het nog wachten tot april !!!
Van zodra ik betere foto's heb plaats ik ze op de afdeling , de andere van de geboorte plaats ik al tussen onze foto's !!

Fedor zal blij zijn want hij breekt zowaar ons kot af !! Zooooo levendig amai en hij pikt alllless !!

knipoog xxx

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#2 Geplaatst 05 januari 2011 - 12:26

bengaaltje zei:

hoi,

het nieuwe speelkameraadje van Fedor is geboren op 1.1.2011 , en wij gelukkig !! Want alleen is maar alleen... het is een katje ( bengaal ) en komt van de zelfde fokker als onze fedor... nu is het nog wachten tot april !!!
Van zodra ik betere foto's heb plaats ik ze op de afdeling , de andere van de geboorte plaats ik al tussen onze foto's !!

Fedor zal blij zijn want hij breekt zowaar ons kot af !! Zooooo levendig amai en hij pikt alllless !!

knipoog xxx

dat is zeer goed nieuws ! Kom op Fedor : nog even en je bent niet meer alleen ... :rub:
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 05 januari 2011 - 12:28

Goed nieuws :thumb: , ben benieuwd! :)

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#4 Geplaatst 05 januari 2011 - 12:29

Ben ook benieuwd naar de foto's. Altijd prachtig die kleine vlekjes.

Mijn man wil ook een Bengaal maar ik zie dat niet zitten met mijn makke Coons

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#5 Geplaatst 05 januari 2011 - 12:30

Geweldig!!! :thumb: :thumb:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#6 Geplaatst 05 januari 2011 - 12:32

Heel leuk voor Fedor :thumb:
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#7 Geplaatst 05 januari 2011 - 12:43

:dancer: :dancer: :dancer:

Geplaatste afbeelding

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#8 Geplaatst 05 januari 2011 - 12:44

@ Eragon: hier droomt er ook eentje(allez2) van zo een mooi bengaaltje! Toen we TybaƮnil gingen halen zat daar ook een mooi bengaaltje :love3: want die kweekten ze daar ook. Moeder was ter dekking net weg. Oh zoo mooi :heart: en die ging wel goed bij de coontjes daar hoor O:) O:)

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#9 Geplaatst 05 januari 2011 - 13:01

:flower: :flower: :flower:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#10 Geplaatst 05 januari 2011 - 13:02

3elfje zei:

@ Eragon: hier droomt er ook eentje(allez2) van zo een mooi bengaaltje! Toen we TybaƮnil gingen halen zat daar ook een mooi bengaaltje :love3: want die kweekten ze daar ook. Moeder was ter dekking net weg. Oh zoo mooi :heart: en die ging wel goed bij de coontjes daar hoor O:) O:)

ok dat is het valentijncadeautje dus :x
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#11 Geplaatst 05 januari 2011 - 13:05

Eragon zei:

Ben ook benieuwd naar de foto's. Altijd prachtig die kleine vlekjes.

Mijn man wil ook een Bengaal maar ik zie dat niet zitten met mijn makke Coons

Denk inderdaad dat dat geen goeie combinatie is. Tash van hier op het forum heeft haar bengaal moeten herplaatsen omdat die te actief was in de groep. En ik merk bij onze groep, die toch voornamelijk uit coons bestaat, dat OSH/SIA nog net kan qua karakter, maar een bengaal zou ik er ook niet moeten bij zetten. Dan zou ik echt om problemen vragen. Verder vind ik het wel heel mooie katten hoor, maar dat karakter past nu eenmaal niet bij sommige andere rassen.

Voor Fedor zal het wel fijn zijn dat er een speelmaatje bijkomt! En voor jullie waarschijnlijk ook! :LOL:
Geplaatste afbeelding

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#12 Geplaatst 05 januari 2011 - 13:13

Ja ik persoonlijk heb ook een beetje mijn bedenkingen . Ik denk dat het grootste probleem hier onze pluche zou zijn die het niet zou dulden.Ik denk dat hij die niet in het gareel zou kunnen doen lopen O:) Maar daar lukte het wonderwel dus heel goed en mooi om te zien :love3:

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 05 januari 2011 - 13:19

Proficiat met je nieuwe aanwinst.  Ben zeer benieuwd naar de foto's!

Geplaatste afbeelding

Guest_bengaaltje_*
Guest_bengaaltje_*

#14 Geplaatst 05 januari 2011 - 17:47

YvVanRoyen zei:

dat is zeer goed nieuws ! Kom op Fedor : nog even en je bent niet meer alleen ... :rub:

dat is inderdaad het belangrijkste dat hij niet meer alleen is ... :oops:

Guest_bengaaltje_*
Guest_bengaaltje_*

#15 Geplaatst 05 januari 2011 - 17:49

bedankt , zodra er meer foto's zijn , laat ik ze zien !! :trance: