Spring naar inhoud

- - - - -

DA die aan huis komt, in streek Brugge

• Log in om te reageren
7 reacties op dit onderwerp
Guest_willy_*
Guest_willy_*

#1 Geplaatst 05 januari 2011 - 14:29

Weet iemand zo'n DA die ook meevoelt en luistert ?

En die niet direkt denkt dat alleen medicijnen kunnen helpen, met bijwerkingen die soms erger zijn dan de zogenaamde kwaal ! Dus een DA die ook kan raad geven, zonder echte ingrepen.

Bewerkt door willy, 05 januari 2011 - 14:33.

Mika
Mika
  • 3.676 berichten

#2 Geplaatst 05 januari 2011 - 17:42

Ik begrijp niet goed dat je de vraag hier nu nog eens stelt, ik had je toch twee adressen doorgegeven ?
Groetjes, Mika, Gucci, Frisbie

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#3 Geplaatst 05 januari 2011 - 17:43

:geluk:

Guest_willy_*
Guest_willy_*

#4 Geplaatst 05 januari 2011 - 18:21

Mika zei:

Ik begrijp niet goed dat je de vraag hier nu nog eens stelt, ik had je toch twee adressen doorgegeven ?

En ik maar zoeken, Mika, tot het een privébericht blijkt te zijn. Waarbij één adres een flop was wegens bezwaar over parkeren in de buurt.

Het ander adres dichtbij, zal ik niet proberen als ik géén ervaring weet van anderen die er klant zijn.

Dus, jammer, ik zit nog even ver ! Of nergens :cry:

Nog altijd begrijp ik niet dat het hoesten afgewisseld is met lange perioden van rust. Daar Farah bij mij in bed ligt en  ik haar streel bij een hoestbui, stopt de bui !

Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 05 januari 2011 - 18:24

Willy ik heb u net een prive mailtje gestuurd !!!!!!!!!!!!!!!!

arifiene
arifiene
  • 3.096 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 06 januari 2011 - 09:55

Inge Van de Vannet, Artoisstraat 1 Brugge, parkeergelegenheid onder t Zand indien je zelf zou willen gaan.
http://www.dierenartsvandevannet.be/

En in de meeste gevallen is medicatie ook het enige dat helpt O:) .

En serieus, je komt af met allerlei bezwaren, zelfs tot parkeren toe, terwijl je kat duidelijk ziek is. Dat gaat er toch écht niet in hoor hier.
Stop met zeveren en ga naar een dierenarts.
Ervaringen?
Genoeg te vinden op internet!

Bewerkt door arifiene, 06 januari 2011 - 09:59.

Guest_willy_*
Guest_willy_*

#7 Geplaatst 06 januari 2011 - 10:25

Choeke zei:

Willy ik heb u net een prive mailtje gestuurd !!!!!!!!!!!!!!!!

Bedankt, Choeke,

Zal er rekening mee houden als ik géén DA zou vinden in Brugge of dichte omgeving.

Nog altijd moet rekening gehouden worden dat het om een 20 jaar oude kat gaat en mijn DA het  hoesten aanzag als een ouderdomsverschijnsel en er weinig aandacht aan gaf. Pijn heeft ze niet en het is begonnen rond Mei 2010 en blijft altijd hetzelfde. Lange tijd rustig en dan plots een hoestbui. Niet door inspanningen.

Ervaringen van bezitters die ook een oude kat hebben zouden belangrijk zijn,   maar er blijken er weinig te zijn

Guest_Vanessa_*
Guest_Vanessa_*

#8 Geplaatst 02 maart 2011 - 19:26

Hier ook goede dierenartsen in de directe omgeving van Brugge!!

Boekeneute - Home

Allé daar ben ik heel tevreden van!!