Spring naar inhoud

- - - - -

Prijsverschil Belgische en Nederlandse Zooplus

• Log in om te reageren
10 reacties op dit onderwerp
Auryn
Auryn
  • 1.253 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 06 januari 2011 - 15:28

Als vlaams sprekende belg wordt er op de zooplus.be site aangeraden om via zooplus.nl te bestellen maar ik heb gemerkt dat de prijzen op de 2 sites niet overeenkomen.

Zooplus.nl
Met batterijen kattenspeelgoed goedkoop bij zooplus: FroliCat Bolt Laser kattenspeelgoed

Zooplus.be
Jouet d'occupation pour chat - Animalerie en ligne zooplus: Jouet pour chat FroliCat Bolt Laser

Hier is toch sprake van een verschil van €5 wat ik persoonlijk toch al de moeite vind. Ja oke het gaat om een korting maar toch, ik snap het niet goed want aan de verzendingskosten te zien komen die toch van dezelfde plaats.
En als iemand die van geen kanten frans kent voel ik me in dit geval toch een beetje benadeeld.

Misschien stom dat ik deze opmerking maak, maar ik zit er toch een beetje mee.

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Guest_scolu_*
Guest_scolu_*

#2 Geplaatst 06 januari 2011 - 15:34

Ja de prijsverschillen zijn idd groot

ik koop ook vaak via de engelse zooplus

ik heb daar een mand besteld voor 350 zooplus punten, bij de duitse zooplus was dezelfde mand 1500 !! punten.... echt bizar wat het scheelt ....

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#3 Geplaatst 06 januari 2011 - 16:01

Stom é!

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 06 januari 2011 - 16:01

Er zijn veel prijsverschillen tussen de verschillende sites...
Zal al basis aan de verschillende btw-tarieven per land liggen, maar dan nog...

.be, .de, .co.uk, .nl, het loont soms de moeite om ze allemaal eens te bekijken!

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 06 januari 2011 - 16:13

Tellen die spaarpunten dan overal op alle europee sites Ann,of just op diegene waar je bent aangemeld??

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#6 Geplaatst 06 januari 2011 - 16:17

Op alle sites. Bepaalde bons werken dan wel alleen maar op bepaalde sites. Ik heb me aangemeld bij de Hill's club ofzoiets en dan krijg je op den duur korting voor Hills eten. Maar werkt enkel bij de duitse zooplus...Maar daar moet ik dan weer verzendingskosten betalen wat soms het goedkopere bedrag teniet doet. maar dan koop ik mss enkel m'n eten daar, zal nog zien, heb nu een welkomscadeau gekregen: 250 Gr dental care van hills, mss de moeite waard om op te volgen. :)
Geplaatste afbeelding

Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 06 januari 2011 - 16:27

Dental Care vind ik wel goed voer,ik heb die ook

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#8 Geplaatst 06 januari 2011 - 21:52

en de. is ook zo iets O:)

ik heb gewoon de zin niet om alles uit te pluizen, tzal voor de ze zomer worden :oops:

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#9 Geplaatst 06 januari 2011 - 22:00

Choeke zei:

Tellen die spaarpunten dan overal op alle europee sites Ann,of just op diegene waar je bent aangemeld??

Dat vroeg ik me tot nu toe ook af, en ben ondertussen ook wat slimmer dankzij Lilia2055! :thumb:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Guest_Gehenna_*
Guest_Gehenna_*

#10 Geplaatst 14 januari 2011 - 22:46

Ja, sommige producten hebben dezelfde prijs, anderen zijn duurder en nog anderen zijn goedkoper.
Maar dat heb je in alle winkelketens.

Zwerver
Zwerver
  • 1.363 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 14 januari 2011 - 23:05

Als ik iets koop bij zooplus, gewoon 100 euro besteden, hoeft je ook geen verzendkosten betalen ^^

Had een fonteintje gekocht voor 24,95 en bij pet's place was ie 42,95! Bizar die prijs verschillen! Dus NL is goedkoper, even checken de Belgische zooplus! :LOL:

WTF, belgische prijs 24,90! 5 cent goedkoper! :p

Bewerkt door Zwerver, 14 januari 2011 - 23:06.

Geplaatste afbeelding