Spring naar inhoud

- - - - -

1 + 1 = ???

• Log in om te reageren
1204 reacties op dit onderwerp
Adsagsona
Adsagsona
  • 3.373 berichten
  • 2 katten

#1021 Geplaatst 10 mei 2012 - 12:58

Mooi zo! We blijven duimen :)

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#1022 Geplaatst 10 mei 2012 - 15:24

Terug van echo. Weer beetje twijfel.
Alles zag er wel goed uit maar volgens gyn klopte het hartje te traag :onzeker:
Moet volgende week terug dan zou ik 7w zijn en zou het veel sneller moeten kloppen.
Geplaatste afbeelding

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#1023 Geplaatst 10 mei 2012 - 15:44

Pff dat wil je daar dus echt niet horen :(
Ik hoop voor je dat het hartje lekker op gang komt komende week!
With A Cat At Home, You're Never Alone! :heart:
*Hanna*

Guest_Kristel_F_*
Guest_Kristel_F_*

#1024 Geplaatst 10 mei 2012 - 16:22

Duimen blijven draaien, ik hoop dat alles goed komt, veel succes :thumb:

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#1025 Geplaatst 10 mei 2012 - 17:41

He, op 5w had ik enkel nog maar een vruchtzakje zichtbaar, zelfs geen dooier-zakje!

Op 7w zagen we pas dat alles goed was, en zagen we ook het knipperlichtje! Op 6w mochten we nog niet komen, omdat dat te snel zou zijn en we dan misschien nog twijfels zouden hebben.

Komt goed, we blijven heel hard meeduimen :)
Geplaatste afbeelding

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#1026 Geplaatst 10 mei 2012 - 22:01

Hey Deboke, ik had nog niet gezien dat je weer zwanger bent! Ik had ook krampen en steken in t begin, gaan over gelukkig maar je wordt er idd wel onzeker van... en wat kunnen die doktoren je ook van slag brengen he! Hier nog 8 weken te gaan en ik kreeg vorige week te horen dat mijn kind veel te groot is... dus morgen naar lab voor glucosetests om te zien of ik geen diabetes heb (denk ik niet) en doorverwezen naar gynaecoloog voor verdere metingen.. liefst heb je dat allemaal niet he, dat getob.. ik duim hier weer volop voor jo!!

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#1027 Geplaatst 10 mei 2012 - 22:04

Ik lees trouwens net dat het hartje pas op 6 weken begint met kloppen en dat het dan de eerste 2-3 dagen langzamer is, en dat dat heel normaal is. Hoop dat je je wat gerust kan stellen!

BestCoonsEver
BestCoonsEver
  • 1.334 berichten
  • 9 katten

#1028 Geplaatst 11 mei 2012 - 08:45

Deboeke, ik duim voor jou! alles komt in orde!!! :loveshower:
Geplaatste afbeelding

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#1029 Geplaatst 11 mei 2012 - 14:19

Het is toch zeer vroeg hoor voor een echo.
7 weken is ideaal, dan hoor je al een hoofdje te zien en stompjes van de armpjes en beentjes die beginnen te komen.
Die eerste weken gaat die ontwikkeling ook zo ongeloofelijk snel.
Hopelijk kan de ongerustheid straks plaats maken voor genot van een vlekkeloze zwangerschap. Dit moet gewoon goed gaan deze keer !!!

Guest_Isjuh_*
Guest_Isjuh_*

#1030 Geplaatst 12 mei 2012 - 21:40

Ik ben lang niet meer op het forum geweest, maar mag dus blij mededelen dat ik 26weken zwanger ben van ons eerste kindje! :LOL: In augustus (de week waarin we beiden zelf verjaren) mogen we ons zoontje verwachten! Mede door erg ziek ervan te zijn, ik ben 6kg afgevallen en heb tot 2weken geleden overgegeven. Nu zit ik nog op -3kg maar het gaat beter! En heb ik terug meer energie om hier bv wat bij te lezen :-)

Bewerkt door Isjuh, 12 mei 2012 - 21:41.

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#1031 Geplaatst 12 mei 2012 - 21:44

Isjuh zei:

Ik ben lang niet meer op het forum geweest, maar mag dus blij mededelen dat ik 26weken zwanger ben van ons eerste kindje! :LOL: In augustus (de week waarin we beiden zelf verjaren) mogen we ons zoontje verwachten! Mede door erg ziek ervan te zijn, ik ben 6kg afgevallen en heb tot 2weken geleden overgegeven. Nu zit ik nog op -3kg maar het gaat beter! En heb ik terug meer energie om hier bv wat bij te lezen :-)

Proficiat met je  zwangerschap :) :flower:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#1032 Geplaatst 12 mei 2012 - 22:27

:) Proficiat!
Geplaatste afbeelding

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#1033 Geplaatst 12 mei 2012 - 22:29

Isjuh zei:

Gefeliciteerd! Op naar de volgende geboortegolf hier :)

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#1034 Geplaatst 22 mei 2012 - 11:10

Ondertussen even een update :)
Vorige week dus terug mogen gaan en hartje sloeg aan 160 nu wat ideaal is... werd ook wat vooruitgezet, VBD is nu 01/01/2013 :)
Mag 1 juni teruggaan ben dan al over de 9weken...

Ik kreeg via een PB op een babyforum de vraag of ik haar doppler niet wou overkopen.... Heeft iemand dit hier? en wat is jullie mening daarover?
Geplaatste afbeelding

BestCoonsEver
BestCoonsEver
  • 1.334 berichten
  • 9 katten

#1035 Geplaatst 22 mei 2012 - 11:25

deboke06 zei:

Ondertussen even een update :)
Vorige week dus terug mogen gaan en hartje sloeg aan 160 nu wat ideaal is... werd ook wat vooruitgezet, VBD is nu 01/01/2013 :)
Mag 1 juni teruggaan ben dan al over de 9weken...

Ik kreeg via een PB op een babyforum de vraag of ik haar doppler niet wou overkopen.... Heeft iemand dit hier? en wat is jullie mening daarover?

super!! ik ben zooo blij voor jou!! :cheer:
Geplaatste afbeelding