Spring naar inhoud

- - - - -

1 + 1 = ???

• Log in om te reageren
1204 reacties op dit onderwerp
Lieveke85
Lieveke85
  • 2.566 berichten
  • 8 katten

#106 Geplaatst 11 januari 2011 - 22:39

Beau zei:

Mag in Belgie de papa dan ook in het ziekenhuis blijven?

Daar heb ik geen ervaring mee, de vader heeft ons verlaten zodra ik zwanger was

Guest_Beau_*
Guest_Beau_*

#107 Geplaatst 11 januari 2011 - 22:42

Neee :o

Wat een *&(&*( wat dacht hij daar dan mee te bereiken? Het kindje is er nu alsnog en nu heeft dat kindje niet eens een papa... en later zeker wel kinderen krijgen.

Wat een rot vent :evil:

waren jullie nog jong of?

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#108 Geplaatst 12 januari 2011 - 08:33

Mijn broer mocht wel in het ziekenhuis blijven na de bevalling. er stond dus ook zo'n ligzetel in de kamer.
Geplaatste afbeelding

Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#109 Geplaatst 12 januari 2011 - 08:46

Beau zei:

Ja die mogen zelfs blijven slapen en eten ed.
Ik was onlangs in het zieknhuis voor een gynecologische ingreep,daar er amper plaats was kwam ik op de Materniteit te liggen,en heb dat allemaal gezien.

veerlec
veerlec
  • 538 berichten
  • 2 katten

#110 Geplaatst 12 januari 2011 - 09:04

@ Beau : ik denk dat het aantal echo's afhankelijk is van de patiënt en van het ziekenhuis.

Mijn zus en ik waren in hetzelfde jaar zwanger.
We verschillen 8 jaar, ik was 35 toen ik zwanger was. Daarom is mijn zwangerschap meer opgevolgd.
Mijn zus is bevallen in een universitair ziekenhuis, ikzelf in een klein ziekenhuis.
In het uz doen ze zo weinig mogelijk echo's. Ik heb bij elk bezoek aan de gyn een echo gehad (ik keek daar ook wel naar uit).

Guest_Raider_*
Guest_Raider_*

#111 Geplaatst 12 januari 2011 - 11:35

1 tip: veel oefenen ;)

Lieveke85
Lieveke85
  • 2.566 berichten
  • 8 katten

#112 Geplaatst 12 januari 2011 - 12:52

Beau zei:

Neee :o

Wat een *&(&*( wat dacht hij daar dan mee te bereiken? Het kindje is er nu alsnog en nu heeft dat kindje niet eens een papa... en later zeker wel kinderen krijgen.

Wat een rot vent :evil:

waren jullie nog jong of?

Ik was 23 als ik zwanger was, hij was reeds 30.

Ohja en zijn huidige vriendin is vorige maand bevallen van een zoontje van hem.

Achja heb nu een veel betere vriend en over een paar jaar gaan we alles inorde brengen dat hij officieel de vader is van mijn zoon

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#113 Geplaatst 12 januari 2011 - 14:03

dafne zei:

Awel, toeval wil blijkbaar weer dat ik hier bij uitkom.
Als het een troost mag wezen: wij hebben 6 maanden moeten proberen voor ik zwanger was en geloof me.............. ik heb een droomzwangerschap gehad: nooit misselijk, weinig bijkomen. Bevalling? Dat was zo gepiept, op amper 8 uurtjes tijd en drie persweeën had ik mijn zoon.
En mijn zoon? Stevig ventje, wolk van een kind, ondertussen 15 maanden jong en voor op alle vlakken.
Het is dus niet omdat je langer moet proberen dat je ook een " moeilijker" kind krijgt

Wij zijn nu aan het proberen voor nummer twee en ik vrees er weer voor dat het een lijdensweg van ettelijke maanden wordt.
en inderdaad: iedereen rondom ons is natuurlijk ook weer zwanger en van de eerste keer schieten raak. :d
wel, je moet maar denken, venten die niet van de eerste keer raak schieten zijn eigenlijk de slimme, want die mogen nog weken en maanden haast elke dag proberen. die wat meteen raak schieten.... tja mannen, dat is dan direct 9 maanden kin kloppen en daarna ook nog een week of 6 :d

en... als ik zo kijk in mijn omgeving: alle vrouwen waar het de eerste keer raak was die hebben een ellendige zwangerschap achter de rug:misselijk, vroeg harde buiken en vaak ook iets " moeilijkere" kindjes bvb met eten en slapen.

hoe langer je "pilvrij" bent hoe gezonder het is en hoe minder kwaaltjes je hebt tijdens de zwangerschap en vaak ook een veel makkelijker kindje.

Dit moet ik toch even tegenspreken hoor :oops:
Was 2 weken gestopt met de pil toen ik zwanger was (dus meteen prijs) en ik ben niet 1 dag misselijk geweest. Heb helemaal niks van kwaaltjes. Dus denk dat dit ook weer 1 van de zovele fabeltjes is :d

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#114 Geplaatst 12 januari 2011 - 14:34

Beau zei:

Toen ik mijn kamer ging bestellen zei de vroedvrouw dat het niet zeker was dat er een luxe kamer vrij zou zijn. Luxe kamer waren 2 bedden voor mamie en papie. 2 ijskastjes een koffiemachine, grotere kamer, internet en nog vanalles extra.
Maar als papa graag toch bleef overnachten op de gewone eenpersoonskamer mocht hij zijn luchtmatrasje meebrengen en zouden zij smorgens wel voor een extra boterham en koffie zorgen

Ik heb nooit de pil gehad en had gewoon een koperspiraaltje (zonder hormonen) we hebben een jaar nodig gehad om zwanger te worden. Ik heb ook een fantastische zwangerschap achter de rug... kwaaltjes vrij, wel serieus overtijd gegaan. Bevalling was iets minder maar heb een gezonde grote brok op de wereld gezet.

Bewerkt door dorien_951, 12 januari 2011 - 14:37.

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#115 Geplaatst 12 januari 2011 - 14:40

Elfonia zei:

wel een nadeel mss voor sommigen: ks-leden krijgen enkel zoontjes :mrgreen: :lachen:

Ik heb een dochter. ;)
Geplaatste afbeelding

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#116 Geplaatst 12 januari 2011 - 15:03

elixeryen zei:

Ik heb een dochter. ;)

De laatste van het dochtersgama

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#117 Geplaatst 12 januari 2011 - 16:15

:x hou dat zo tot ik bevallen ben, dan mogen het weer meisjes worden!

(en nu eerst nog zien dat het tot een bevalling kan komen :) )
Geplaatste afbeelding

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#118 Geplaatst 12 januari 2011 - 17:26

Gwynyth zei:

:x hou dat zo tot ik bevallen ben, dan mogen het weer meisjes worden!

(en nu eerst nog zien dat het tot een bevalling kan komen :) )

Dan doe je maar wat voort want ik wil niet te lang wachten op een dochter ;)

Ik heb nog een hele hoop bengels te kopen :lachen:

Guest_mightycats_*
Guest_mightycats_*

#119 Geplaatst 12 januari 2011 - 17:57

even mijn verhaal pennen 5 jaar geleden ook beslist om zwanger te willen worden...jammer genoeg is mijn lichaam me even 'tegen' geweest
Na een dik jaar proberen en steeds maar pijnlijkere maandstonden , bij de gyn beland, die stelde 'endometriose vast' (google even als je wil weten wat het just is), een maand later besliste ze me te opereren hieraan, ging een kijkoperatie zijn , ben wakker geworden met een snee van mijn buikavel tot benee, en niet zoals een keizersnede, gewoon mooi recht naar beneden. Bleek dat ik een goedaardigecyste van 12 cm in men buik had, min gyn zei doodleuk dat mijn buik precies een kerhof was en dat nooit moest eraan denken om natuurlijk zwanger te raken. Tenige positieve nieuws was dat ik een pil moest gaan nemen waardoor ik nooit men regels nog heb. Na 2 maand dik afzien ben ik terug gaan werken, een jaartje later en een wachtlijst in uz gent , begonnen met ivf, jammer genoeg alweer met een kleine cyste op één van men eierstoken. Na de tweede ivf ( eigenlijk ixci poging zelfs, want door endo ben je moeilijk vruchtbaar, en slechts twee bevruchte eicelletjes , draaide het uit op niets. Ondertussen zag ik alweer meer en meer af omdat die cystes meegroeien met de stimulaties, opperde dat ik een pauze wou tussen de tweede en derde poging. De prof begreep het niet eerst, na een gesprek concludeerde ze doodleuk dat ik me dan maar 'alweer' moest laten opereren, dit maal daar, en misschien ma een volledige eirstok weglaten nemen, en dan zien wat het gaf. Heb twee weken getwijfeld en de afspraak afgezegd, ik ben het moe, ik weiger het proefkonijne te zijn van een kliniek waar je enkel een 'nummer' bent, samen met men partner heb ik beslist dat we een pauze nemen en we zien wel hoe dan verder gaat. heb er men hoofd bij neergelegd, ik ga niet een decenia hopen op iets dat zo'n minimale kans heeft op slagen, het is te zwaar voor beiden in de relatie.
Mijn partner heeft ook het zwaar gehad , en dacht soms dat ik er minder mee zat als hem
Niets is minder waar, maar ik ben echt uitgeweend, ik kan moeilijk bij iedere baby die ik zien het op een huilen gooien.
Ik ben ondertussen begonnen met een ander hoofdstuk in men leven, wij hebben een superlieve hond genomen, heb men poezenbende en ik volg avondschool om beroepsfotograie te worden. De hond heeft ervoor gezorgd dat mijn partner het allemaal
anders is gaan zien, hij zou ze niet meer willen missen en een kindje lijkt niet meer zo belangrijk.
Het leven neemt soms rare wendingen en dromen worden niet altijd werkelijkheid, voor sommigen lijken ze simpel, voor anderen niet.

Bewerkt door mightycats, 12 januari 2011 - 18:01.

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#120 Geplaatst 12 januari 2011 - 18:18

:hug:
Geplaatste afbeelding