Spring naar inhoud

- - - - -

1 + 1 = ???

• Log in om te reageren
1204 reacties op dit onderwerp
dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#1081 Geplaatst 06 juni 2012 - 11:42

cabezablanca zei:

gwynyth; hoe klinkt het hartje met de angelsound? Volgens mij heb ik het vanmorgen gehoord :dans: , maar ik weet niet wat ik wel of niet moet horen dus ik ben niet zeker...

Precies een snel trein

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#1082 Geplaatst 06 juni 2012 - 12:07

:ha

Tjok-tjok-tjok bij mij...
Geplaatste afbeelding

cabezablanca
cabezablanca
  • 521 berichten
  • 2 katten

#1083 Geplaatst 06 juni 2012 - 13:14

dorien_951 zei:

Precies een snel trein

Dan heb ik het gehoord denk ik! :jump:
Ik wil eigenlijk nog eens terug luisteren, maar ga toch wachten tot manlief thuis is.  ooh ik ben zo blij! :dancer:

Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#1084 Geplaatst 06 juni 2012 - 22:10

:)
Geplaatste afbeelding

Floraisonskat
Floraisonskat
  • 2.292 berichten
  • 2 katten

#1085 Geplaatst 07 juni 2012 - 20:10

TinekeM zei:

Proficiat aan alle zwangeren!! :)

Ik ben sinds een kleine 3 weken gestopt met mijn pil.
Het ventje stond op moederdag klaar met een boeketje bloemen en zei: voor een toekomstige moeder! :heart:
Ik was er al langer klaar voor, maar door dit gebaar liet hij weten dat hij het nu ook wel wou!

Nu heb ik wel wat last van mijn 'ontpilling' :trance:
Vooral veel pijn in mijn rechter onderbuik (thv mijn eierstok vermoed ik). Dat duurt nu al 3 dagen.
Het helpt even met een warm kersenpittenkussen er op te leggen, maar da's maar een tijdelijke oplossing...
Ook veel de drang om te moeten plassen, dit maakt het natuurlijk wel ambetant gezien beide zich in de zelfde regio situeren... :louche:
Nog iemand die hier last mee heeft?? :onzeker: (of had?)

Kan ook een cyste zijn op de eierestok, dit hoeft niets ergs te zijn, kan wel soms voor problemen zorgen.  Bij twijfel toch eens langs de HA gaan, beter 1x teveel  dan te weinig.

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#1086 Geplaatst 08 juni 2012 - 12:40

Pijn aan een eierstok is vaak gewoon je eisprong. Ik voel die ook altijd. Vaker plassen heb ik daar ook bij. Best handig als je zwanger wil worden, je weet altijd uit te kienen wanneer je eisprong precies is :d

Bewerkt door Ginger-en-Noortje, 08 juni 2012 - 12:41.

cabezablanca
cabezablanca
  • 521 berichten
  • 2 katten

#1087 Geplaatst 09 juni 2012 - 09:45

@ deboke; we zijn bijna 11 weken ver!  :dans:
...en dan komt die 12 wel héél dichtbij! :party:
Geplaatste afbeelding

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#1088 Geplaatst 10 juni 2012 - 19:13

Jep idd.... heb me vandaag een angelsound aangeschaft en uit nieuwsgierigheid al es getest maar nog niets te vinden....
Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#1089 Geplaatst 10 juni 2012 - 21:14

't Is soms serieus zoeken hoor... Soms hoor je het van in de verte. Als je het écht duidelijk hoort, bij mij toch, was dat die "sneltrein" tjok-tjok-tjok; maar soms hoor je daar precies de echo van. En soms hoor je andere dingen, waarvan ik mij dan afvraag "zijn dat mijn darmen?", "is dat een beweging dat het kindje maakt, wat je kan horen door die angelsound/doppler?". Maar de tjok-tjok-tjok die hoor je luider naarmate je zwangerschap vordert. Dus niet bang zijn als je die nu nog niet hoort, 't is wat zoeken en na verloop van tijd wordt het allemaal een stuk luider!
Geplaatste afbeelding

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#1090 Geplaatst 11 juni 2012 - 08:08

Ik hoor vooral mijn eigen hartslag  :oops:
En dan precies alsof het een beweging in water is... maar ik ben nog maar 10,5weken dus is ook nog heel vroeg, op het einde van de week zal ik mss nog es proberen...
Ben gewoon weer wat ongerust, nog niet gewoon om zolang te moeten wachten op een echo of om naar de gyn te gaan O:)
Geplaatste afbeelding

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#1091 Geplaatst 11 juni 2012 - 09:16

deboke06 zei:

Ik hoor vooral mijn eigen hartslag :oops:
En dan precies alsof het een beweging in water is... maar ik ben nog maar 10,5weken dus is ook nog heel vroeg, op het einde van de week zal ik mss nog es proberen...
Ben gewoon weer wat ongerust, nog niet gewoon om zolang te moeten wachten op een echo of om naar de gyn te gaan O:)

Rik kon ik op 11w horen maar was al een tweede kindje hé.
Zijn hartslag lag erg kort naast mijn hartslag waardoor het soms ook moeilijk te vinden was.

Met een iets vollere blaas en heel laag op de schaamhaarrand links kon ik hem bij beide kindjes heel goed horen.

Maar vooral niet panikeren als je hem eens niet vind hé dat ding zwemt nog vrolijk rond en heeft echt geen zin om voor u even stil te zitten. :lachen:

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#1092 Geplaatst 11 juni 2012 - 09:38

hi ok! Hoeveel keer mag je dat eigenlijk proberen?  keer per week?
Kheb vooral veel buikpijn, geen krampen ma echt buikpijn...vandaar dat het handig zou zijn moest ik gewoon al weten dat het nog "leeft" :oops:
Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#1093 Geplaatst 11 juni 2012 - 11:22

Op mijn doosje staat "2minuten per dag", maar ik hield ietsje langer aan, anders zou ik het nooit gevonden hebben :)

Ik heb wel nooit meer dan één keer per dag geluisterd. Als ik het niet vond, probeerde ik een dag later opnieuw. En anders max 2x in de week.
Geplaatste afbeelding

cabezablanca
cabezablanca
  • 521 berichten
  • 2 katten

#1094 Geplaatst 11 juni 2012 - 11:37

vriendin van mij zegt dat haar kindje het helemaal niet leuk leek te vinden en na enkele seconden veranderde van houding.
Dus ik zou het niet te vaak en te lang doen
Geplaatste afbeelding

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#1095 Geplaatst 11 juni 2012 - 11:56

hmm dan wacht ik wel tot eind deze week... hopelijk vind ik dan al iets :)
Dus heel laag gaan zoeken...
Geplaatste afbeelding