Spring naar inhoud

- - - - -

1 + 1 = ???

• Log in om te reageren
1204 reacties op dit onderwerp
ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#1126 Geplaatst 26 juni 2012 - 19:14

allemaal positieve verhalen, dat hoor ik graag! :d
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#1127 Geplaatst 27 juni 2012 - 08:35

cabezablanca zei:

Super deboke! We made it girl! :LOL:

ooh jij mag vroeger terug dan ik *jaloers* ;)
Hopelijk werkt de kleine deugniet bij de geslachtsbepaling wel mee!

Is niet bij de gyn hoor maar een pretechobureau ;) en ik kreeg als tip om een druivesuikertje te eten voor ik vertrek...
Ik moet maar terug naar de gyn 24/7 en ervoor 12/7 een afspraak met de vroedvrouw...
Geplaatste afbeelding

blubje
blubje
  • 1.694 berichten
  • 3 katten

#1128 Geplaatst 07 juli 2012 - 18:51

blubje zei:

Hey Deboke,
een dikke proficiat!!! en dat komt zeker in orde :duim:

ik had net mijn verhaal hier gezet en 2 dagen later vroeg de zus om langs te komen, en ja hoor, daar lag het!!
Een positieve zwangerschapstest! nog maar 4 weken ver en natuurlijk vertrekt ze morgen naar Turkije, dus ze is zeer zenuwachtig en bang dat er daar iets misgaat...
Ze gaat naar een 5 sterren resort dus zal het daar wel meevallen he :catnoknow
Heb haar een 'voorzichtig optimistische' mega knuffel gegeven en heb een traan van haar wang geveegd en gezegd dat ze moet genieten van haar ventje, van haar verlof, van het eerste gevoel dat die zwangerschapstest teweeg heeft gebracht,... ben heel voorzichtig maar eigenlijk springt mijn hart rond van vreugde :jump: :jump: :jump: :jump:

xxx

Eerste echo achter de rug en ze heeft een hartslag gehoord!! ze was beginnen wenen van opluchting en geluk... alles was ok!!!!!!!!!!
nu mogen we toch iets optimistischer zijn want de vorige 2 keren was het vruchtje na 6 weken al gestorven, nu is het bijna 7 weken en heeft het een hartslag van 128

: :dancer: :dancer: :dancer: :dancer: :dancer: :dancer: :dancer: :dancer: :dancer:

cabezablanca
cabezablanca
  • 521 berichten
  • 2 katten

#1129 Geplaatst 08 juli 2012 - 14:25

blubje zei:

Eerste echo achter de rug en ze heeft een hartslag gehoord!! ze was beginnen wenen van opluchting en geluk... alles was ok!!!!!!!!!!
nu mogen we toch iets optimistischer zijn want de vorige 2 keren was het vruchtje na 6 weken al gestorven, nu is het bijna 7 weken en heeft het een hartslag van 128

: :dancer: :dancer: :dancer: :dancer: :dancer: :dancer: :dancer: :dancer: :dancer:

:jump: Suuuuper!! :LOL:

Geplaatste afbeelding

TinekeM
TinekeM
  • 1.748 berichten
  • 2 katten

#1130 Geplaatst 07 augustus 2012 - 10:02

Het is hier ondertussen al eventjes stil...
Hoe gaat het nog, dames?

Wij hebben ronde 3 afgerond, nu 2 dagen overtijd, maar deze morgen een negatieve test gehad...
Dus nu wachten op de ms om aan ronde 4 te beginnen...

Mens'dom', dieren'rijk' :cattailwag

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#1131 Geplaatst 13 augustus 2012 - 09:49

ik zit momenteel op de helft... voel al een tijdje kleine plofjes in mijn buik maar gisteren voelde ik een paar serieuze stampjes :love3: :heart: ook de papa heeft het kunnen voelen.... volgende week mogen we op echo...

TinekeM: Ah niet leuk om overtijd te gaan en negatieve test te krijgen, hopelij ksnel maandstonden en dan vol goeie moed starten aan jullie 4de ronde !
Geplaatste afbeelding

TinekeM
TinekeM
  • 1.748 berichten
  • 2 katten

#1132 Geplaatst 13 augustus 2012 - 10:51

Ondertussen zijn de maandstonden al gekomen en gepasseerd! :)
Dus nu kunnen we aan ronde 4 beginnen!
Zit al aan dag 6 van m'n cyclus! Als je er voor staat denk je, pff zo lang nog... maar de dagen gaan snel voorbij! :)

Oh tof! Stampjes!!! :LOL: Daar kijk ik zo naar uit!
Heb je al een dikke buik? Anders moet je eens een foto plaatsen!
Vind dat altijd leuk! :d

Floraisonskat
Floraisonskat
  • 2.292 berichten
  • 2 katten

#1133 Geplaatst 13 augustus 2012 - 18:07

een kleine melding van dit front, als alles goed mag blijven gaan, verwachten wij in januari 2013 ons 4de kindje...  Na 2 miskramen eentje in september en eentje op Paasmaandag, heb ik moeite gehad en soms nog steeds om erin te geloven dat het deze keer goed gaat blijven lopen...

TinekeM
TinekeM
  • 1.748 berichten
  • 2 katten

#1134 Geplaatst 13 augustus 2012 - 19:21

Waaw!! Proficiat!!
Veel succes!! We zullen duimen! :)

Floraisonskat
Floraisonskat
  • 2.292 berichten
  • 2 katten

#1135 Geplaatst 13 augustus 2012 - 19:26

TinekeM zei:

Waaw!! Proficiat!!
Veel succes!! We zullen duimen! :)

Dank je wel, we hebben het gisteren aan mijn schoonouders verteld (die echt in de wolken waren!) en woensdag gaan we naar mijn vader en zijn vriendin om het nieuws te vertellen...

ik durf nog niet zo goed op een roze wolk te zitten, al ben ik morgen al 18 weken... ik denk dat ik pas ga durven genieten als ik baby duidelijker en dagelijks voel bewegen...

TinekeM
TinekeM
  • 1.748 berichten
  • 2 katten

#1136 Geplaatst 13 augustus 2012 - 19:29

Ja, dat begrijp ik...
Maar de moed niet laten zakken! :)
Januari zal er snel zijn!

blubje
blubje
  • 1.694 berichten
  • 3 katten

#1137 Geplaatst 13 augustus 2012 - 19:32

Mijn zus is naar haar 12de week aan het gaan,
op haar 9de week hebben we wel serieuze stress gehad, want ze belde me op (haar vriend zat toen op tomorrowland) met de vraag haar naar spoed te brengen want ze bloedde zeer hevig...
Beiden al voorbereid op de klap van de woorden van de dokter: sorry mevrouw maar u hebt net een miskraam gehad... (zou de derde zijn dan)
MAAR die kwamen niet!!!!!
Het vruchtje was er nog en er was nog een duidelijke hartslag!!! :dancer: :dancer:
Ze moest wel plat blijven liggen tot ze 12 weken ver was, maar ze heeft wel elke week een echo gevraagd en gekregen en alles is nog steeds in orde :eDance: :eDance:

Floraisonskat
Floraisonskat
  • 2.292 berichten
  • 2 katten

#1138 Geplaatst 13 augustus 2012 - 19:32

TinekeM zei:

Ja, dat begrijp ik...
Maar de moed niet laten zakken! :)
Januari zal er snel zijn!

ja dat is waar de tijd gaat vliegen, zeker zodra het september is en de andere kids naar school gaan, want nu zwijgen ze niet over de buikbaby hahaha, ik ben blij dat ze zo enthousiast reageren, maar het is ook vermoeiend LOL

Dan gaat het leven weer zijn gewone gangetje gaan, meer structuur en zo...

Floraisonskat
Floraisonskat
  • 2.292 berichten
  • 2 katten

#1139 Geplaatst 13 augustus 2012 - 19:33

blubje zei:

Mijn zus is naar haar 12de week aan het gaan,
op haar 9de week hebben we wel serieuze stress gehad, want ze belde me op (haar vriend zat toen op tomorrowland) met de vraag haar naar spoed te brengen want ze bloedde zeer hevig...
Beiden al voorbereid op de klap van de woorden van de dokter: sorry mevrouw maar u hebt net een miskraam gehad... (zou de derde zijn dan)
MAAR die kwamen niet!!!!!
Het vruchtje was er nog en er was nog een duidelijke hartslag!!! :dancer: :dancer:
Ze moest wel plat blijven liggen tot ze 12 weken ver was, maar ze heeft wel elke week een echo gevraagd en gekregen en alles is nog steeds in orde :eDance: :eDance:

Wat een geluk!

TinekeM
TinekeM
  • 1.748 berichten
  • 2 katten

#1140 Geplaatst 13 augustus 2012 - 19:35

Hoe oud zijn je andere 3 kinderen?