Spring naar inhoud

- - - - -

1 + 1 = ???

• Log in om te reageren
1204 reacties op dit onderwerp
Floraisonskat
Floraisonskat
  • 2.292 berichten
  • 2 katten

#1141 Geplaatst 13 augustus 2012 - 19:36

TinekeM zei:

Hoe oud zijn je andere 3 kinderen?

De oudste is 10, onze zoon 7 en ons jongste meisje 4 jaar.

blubje
blubje
  • 1.694 berichten
  • 3 katten

#1142 Geplaatst 13 augustus 2012 - 19:41

Floraisonskat zei:

Dank je wel, we hebben het gisteren aan mijn schoonouders verteld (die echt in de wolken waren!) en woensdag gaan we naar mijn vader en zijn vriendin om het nieuws te vertellen...

ik durf nog niet zo goed op een roze wolk te zitten, al ben ik morgen al 18 weken... ik denk dat ik pas ga durven genieten als ik baby duidelijker en dagelijks voel bewegen...

mijn zus zit in gelijkaardige situatie, en hoewel ik het zelf niet meemaak maar wel vanop de eerste rij volg,
kan ik alleen maar zeggen: heel veel sterkte en veel moed...
ik kan wel begrijpen dat je dit zegt, maar wees voorzichtig optimistisch en geniet van elke seconde van je zwangerschap (hoe moeilijk het ook klinkt, maar heb mijn zus ook gezegd, dat het jammer zou zijn dat als je kindje er is, je spijt zou hebben dat je je zo'n zorgen hebt gemaakt tijdens de zwangerschap en dat je niet kon genieten)

Ik hoop dat dit geen loze woorden zijn, en hoop ook dat je me het niet kwalijk neemt dat ik dit zeg, maar wil je alleen een hart onder de riem steken...

Ik duim volop voor iedere mama in spé hier op dit forum, dat alles goed mag verlopen en iedereen mag pronken met een mooie dikke buik en net zoals de moeders hier op dit forum kunnen genieten van het wondertje dat je het leven hebt geschonken...

Floraisonskat
Floraisonskat
  • 2.292 berichten
  • 2 katten

#1143 Geplaatst 13 augustus 2012 - 19:49

blubje zei:

mijn zus zit in gelijkaardige situatie, en hoewel ik het zelf niet meemaak maar wel vanop de eerste rij volg,
kan ik alleen maar zeggen: heel veel sterkte en veel moed...
ik kan wel begrijpen dat je dit zegt, maar wees voorzichtig optimistisch en geniet van elke seconde van je zwangerschap (hoe moeilijk het ook klinkt, maar heb mijn zus ook gezegd, dat het jammer zou zijn dat als je kindje er is, je spijt zou hebben dat je je zo'n zorgen hebt gemaakt tijdens de zwangerschap en dat je niet kon genieten)

Ik hoop dat dit geen loze woorden zijn, en hoop ook dat je me het niet kwalijk neemt dat ik dit zeg, maar wil je alleen een hart onder de riem steken...

Ik duim volop voor iedere mama in spé hier op dit forum, dat alles goed mag verlopen en iedereen mag pronken met een mooie dikke buik en net zoals de moeders hier op dit forum kunnen genieten van het wondertje dat je het leven hebt geschonken...

Dank je wel voor deze wijze en steunde woorden, ik heb hier veel aan!

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#1144 Geplaatst 14 augustus 2012 - 10:28

TinekeM zei:

Ondertussen zijn de maandstonden al gekomen en gepasseerd! :)
Dus nu kunnen we aan ronde 4 beginnen!
Zit al aan dag 6 van m'n cyclus! Als je er voor staat denk je, pff zo lang nog... maar de dagen gaan snel voorbij! :)

Oh tof! Stampjes!!! :LOL: Daar kijk ik zo naar uit!
Heb je al een dikke buik? Anders moet je eens een foto plaatsen!
Vind dat altijd leuk! :d

Buik is nog niet zo dik, kben dan ook nog maar 2kg bij. Foto is van op 17 weken nu ben ik er 20 en staat hij al iets boller :)

Bijgevoegde thumbnails

• 03082012485.jpg

Geplaatste afbeelding

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#1145 Geplaatst 14 augustus 2012 - 10:31

Floraisonskat zei:

een kleine melding van dit front, als alles goed mag blijven gaan, verwachten wij in januari 2013 ons 4de kindje... Na 2 miskramen eentje in september en eentje op Paasmaandag, heb ik moeite gehad en soms nog steeds om erin te geloven dat het deze keer goed gaat blijven lopen...

Dikke knuffel meid, weet spijtig genoeg hoe het is... hier op 2de kerst 1e miskraam en eind februari de tweede (dan wel vie ICSI behandeling)
Vandaag 20 weekjes en zal maar weer iets geruster kunnen zijn na de structurele echo volgende week... wetende dat er 'voorlopig' niks zichtbaars mis is...

Ik voel wel doffe stampjes en zondagmorgen was het een hevig stamp maar dat is nog niet elke dag en soms panikeer ik wel en hoop ik terug op snel een teken van leven..

Ik hoop met je mee, alles komt goed deze keer, het moet gewoon !!
:hug:
Geplaatste afbeelding

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#1146 Geplaatst 14 augustus 2012 - 10:33

blubje zei:

Mijn zus is naar haar 12de week aan het gaan,
op haar 9de week hebben we wel serieuze stress gehad, want ze belde me op (haar vriend zat toen op tomorrowland) met de vraag haar naar spoed te brengen want ze bloedde zeer hevig...
Beiden al voorbereid op de klap van de woorden van de dokter: sorry mevrouw maar u hebt net een miskraam gehad... (zou de derde zijn dan)
MAAR die kwamen niet!!!!!
Het vruchtje was er nog en er was nog een duidelijke hartslag!!! :dancer: :dancer:
Ze moest wel plat blijven liggen tot ze 12 weken ver was, maar ze heeft wel elke week een echo gevraagd en gekregen en alles is nog steeds in orde :eDance: :eDance:

Goed dat ze nu over de 12 weken is ! We duimen verder mee dat alles goed mag verlopen !!! Goed dat ze haar zo goed opvolgen !! Super !
Geplaatste afbeelding

TinekeM
TinekeM
  • 1.748 berichten
  • 2 katten

#1147 Geplaatst 14 augustus 2012 - 15:44

deboke06 zei:

Buik is nog niet zo dik, kben dan ook nog maar 2kg bij. Foto is van op 17 weken nu ben ik er 20 en staat hij al iets boller :)

Mooie buik! Je ziet het al goed! :)
Geniet er van!

Mens'dom', dieren'rijk' :cattailwag

Floraisonskat
Floraisonskat
  • 2.292 berichten
  • 2 katten

#1148 Geplaatst 14 augustus 2012 - 19:55

deboke06 zei:

Dikke knuffel meid, weet spijtig genoeg hoe het is... hier op 2de kerst 1e miskraam en eind februari de tweede (dan wel vie ICSI behandeling)
Vandaag 20 weekjes en zal maar weer iets geruster kunnen zijn na de structurele echo volgende week... wetende dat er 'voorlopig' niks zichtbaars mis is...

Ik voel wel doffe stampjes en zondagmorgen was het een hevig stamp maar dat is nog niet elke dag en soms panikeer ik wel en hoop ik terug op snel een teken van leven..

Ik hoop met je mee, alles komt goed deze keer, het moet gewoon !!
:hug:

Vandaag was mijn hoogzwanger hartsvriendin op bezoek, en blijkbaar hebben we veel hormonen gewisseld, sindsdien is beebje de hele tijd aan het bewegen in mijn buik :) :) :) :love3: wat dan alweer een bevestiging is dat het (op dit moment) goed zit...

blubje
blubje
  • 1.694 berichten
  • 3 katten

#1149 Geplaatst 15 augustus 2012 - 16:17

:thumb: :thumb:

Genieten genieten genieten :LOL:

cabezablanca
cabezablanca
  • 521 berichten
  • 2 katten

#1150 Geplaatst 20 augustus 2012 - 17:05

Floraisonskat zei:

een kleine melding van dit front, als alles goed mag blijven gaan, verwachten wij in januari 2013 ons 4de kindje...  

:jump: whiiieeee! :dans:

Geplaatste afbeelding

Floraisonskat
Floraisonskat
  • 2.292 berichten
  • 2 katten

#1151 Geplaatst 21 augustus 2012 - 09:11

cabezablanca zei:

:jump: whiiieeee! :dans:

Dank je wel! ;)

twinsisterjoyce
twinsisterjoyce
  • 1.507 berichten
  • 2 katten

#1152 Geplaatst 21 augustus 2012 - 23:51

spannend is dat allemaal zeg. Ik ben sinds een ruime maand van de pil af want ook ik wil heel graag mamma worden. We hebben dat tegen niemand gezegd behalve de toekomstige opa's en oma;s en onze broers en zussen (okee en ginnie).
Ik heb een collegaatje die ik niet goed kan uitstaan die altijd vist naar mijn priveleven en die lieg ik nu dus al enige tijd voor. Die zal op dr neus kijken als ze merkt dat ik haar niet alles vertel want ze is er van overtuigd dat ik een open boek ben.
Ik kan er gelukkig wel over praten tegen jullie want de enige die ik hier persoonlijk ken (ginnie en ginger en noortje) weten er toch al van. Anyway ik zal hier misschien ook wel eens even mn ei neergooien als ik die kwijt wil.

TinekeM
TinekeM
  • 1.748 berichten
  • 2 katten

#1153 Geplaatst 22 augustus 2012 - 08:22

twinsisterjoyce zei:

spannend is dat allemaal zeg. Ik ben sinds een ruime maand van de pil af want ook ik wil heel graag mamma worden. We hebben dat tegen niemand gezegd behalve de toekomstige opa's en oma;s en onze broers en zussen (okee en ginnie).
Ik heb een collegaatje die ik niet goed kan uitstaan die altijd vist naar mijn priveleven en die lieg ik nu dus al enige tijd voor. Die zal op dr neus kijken als ze merkt dat ik haar niet alles vertel want ze is er van overtuigd dat ik een open boek ben.
Ik kan er gelukkig wel over praten tegen jullie want de enige die ik hier persoonlijk ken (ginnie en ginger en noortje) weten er toch al van. Anyway ik zal hier misschien ook wel eens even mn ei neergooien als ik die kwijt wil.

Ik denk dat je je eitje best houd, want die zal je nog nodig hebben!! :x

Mens'dom', dieren'rijk' :cattailwag

Floraisonskat
Floraisonskat
  • 2.292 berichten
  • 2 katten

#1154 Geplaatst 26 augustus 2012 - 17:46

Hebben de zwangeren hier ook dezelfde ervaring als mezelf, dat de katten (nog) meer je aandacht op zoeken, dichtbij je willen zijn? Ons Roosje komt veel vaker bij me op schoot liggen en blijft ook dichter bij huis als ze naar buiten gaat, dan voor ik zwanger was.

Ons Flora blijft ook dichter in de buurt.. :heart: :heart: :heart:

Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#1155 Geplaatst 26 augustus 2012 - 18:45

Ik had dat ook ja. :LOL: :LOL: