Spring naar inhoud

- - - - -

1 + 1 = ???

• Log in om te reageren
1204 reacties op dit onderwerp
Guest_scolu_*
Guest_scolu_*

#16 Geplaatst 08 januari 2011 - 20:05

trouwens ; mensen die zwanger willen worden , kriebels hebben ,

hebben jullie ook niet het gevoel dat dan iedereen om je heen opeens zwanger is ?

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#17 Geplaatst 08 januari 2011 - 20:07

wel een nadeel mss voor sommigen: ks-leden krijgen enkel zoontjes :mrgreen: :lachen:

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.373 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 08 januari 2011 - 20:07

:hug: Het zal er echt wel van komen, meid!

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 08 januari 2011 - 20:10

:hug: Jeps, uiteindelijk, liefst, mag dat lukken! En dan ga ik mij afvragen waarom ik al die drukte daarover doorstaan heb om zwanger te worden, om dan af te zien met de bevalling.

En ik wil graag een zoontje! :x
Geplaatste afbeelding

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#20 Geplaatst 08 januari 2011 - 20:10

scolu zei:

trouwens ; mensen die zwanger willen worden , kriebels hebben ,

hebben jullie ook niet het gevoel dat dan iedereen om je heen opeens zwanger is ?

Dat is zo ja. :louche:

dafne
dafne
  • 855 berichten
  • 1 katten

#21 Geplaatst 08 januari 2011 - 20:14

Awel, toeval wil blijkbaar weer dat ik hier bij uitkom.
Als het een troost mag wezen: wij hebben 6 maanden moeten proberen voor ik zwanger was en geloof me.............. ik heb een droomzwangerschap gehad: nooit misselijk, weinig bijkomen. Bevalling? Dat was zo gepiept, op amper 8 uurtjes tijd en drie persweeën had ik mijn zoon.
En mijn zoon? Stevig ventje, wolk van een kind, ondertussen 15 maanden jong en voor op alle vlakken.
Het is dus niet omdat je langer moet proberen dat je ook een " moeilijker" kind krijgt

Wij zijn nu aan het proberen voor nummer twee en ik vrees er weer voor dat het een lijdensweg van ettelijke maanden wordt.
en inderdaad: iedereen rondom ons is natuurlijk ook weer zwanger en van de eerste keer schieten raak. :d
wel, je moet maar denken, venten die niet van de eerste keer raak schieten zijn eigenlijk de slimme, want die mogen nog weken en maanden haast elke dag proberen. die wat meteen raak schieten.... tja mannen, dat is dan direct 9 maanden kin kloppen en daarna ook nog een week of 6 :d

en... als ik zo kijk in mijn omgeving: alle vrouwen waar het de eerste keer raak was die hebben een ellendige zwangerschap achter de rug:misselijk, vroeg harde buiken en vaak ook iets " moeilijkere" kindjes bvb met eten en slapen.

hoe langer je "pilvrij" bent hoe gezonder het is en hoe minder kwaaltjes je hebt tijdens de zwangerschap en vaak ook een veel makkelijker kindje.

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#22 Geplaatst 08 januari 2011 - 20:16

dafne zei:

en... als ik zo kijk in mijn omgeving: alle vrouwen waar het de eerste keer raak was die hebben een ellendige zwangerschap achter de rug:misselijk, vroeg harde buiken en vaak ook iets " moeilijkere" kindjes bvb met eten en slapen.

Dat is wel waar eigenlijk (in mijn geval). :s

dafne
dafne
  • 855 berichten
  • 1 katten

#23 Geplaatst 08 januari 2011 - 20:20

is echt geen fabeltje... mijn gyn vertelde dat.
Ze zei dat een baarmoeder die jarenlang geregeld werd door de pil minstens 3 maanden nodig heeft om haar natuurlijke weerstand en dergelijke terug op te bouwen. geraak je voor die 3 maanden zwanger is de baarmoeder eigenlijk nog aan het herstellen en niet voldoende voorbereid op een zwangerschap waardoor alles eigenlijk harder moet " werken" om het vruchtje in stand te houden. dat geeft stress voor het ongeboren kindje en dat uit zich in de eerste maanden na de geboorte.

dafne
dafne
  • 855 berichten
  • 1 katten

#24 Geplaatst 08 januari 2011 - 20:23

Gwynyth zei:

:hug: Jeps, uiteindelijk, liefst, mag dat lukken! En dan ga ik mij afvragen waarom ik al die drukte daarover doorstaan heb om zwanger te worden, om dan af te zien met de bevalling.

En ik wil graag een zoontje! :x

een bevalling is echt niet afzien.... allez ik vond dat heel goed meevallen en echt geen drama zoals sommigen erover doen.

het is gewoon naar ziekenhuis gaan en alles maar over je heen laten komen. en jezelf ook niet tot het uiterste drijven. vind jij dat je pijn hebt, vraag je gewoon een epidurale :d

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#25 Geplaatst 08 januari 2011 - 20:26

Ah, hmm... had ik nog nooit gehoord eigenlijk. Hier was het wel van de eerste raak, maar toch pas 2,5 maand na pilstop hoor. :ha Was gestopt eind augustus en zwanger half november. Maar had daartussen nooit mijn regels gehad. Het duurde blijkbaar even voor mijn cyclus terug in gang schoot. Maar toen die dat dan deed, was het wel direct prijs. Had dan beter twee weken later pas in gang geschoten hè :lachen:

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#26 Geplaatst 08 januari 2011 - 20:28

dafne zei:

een bevalling is echt niet afzien.... allez ik vond dat heel goed meevallen en echt geen drama zoals sommigen erover doen.

het is gewoon naar ziekenhuis gaan en alles maar over je heen laten komen. en jezelf ook niet tot het uiterste drijven. vind jij dat je pijn hebt, vraag je gewoon een epidurale :d

Niet afzien? :o Mijn volgende mag zijn zoals de jouwe dan hoor. Waar kan ik tekenen? 8) (Alhoewel ik toch liever de bevalling zou overdoen dan heel mijn ellendige zwangerschap en de last die ik nu nog heb. Van de bevalling weet je tenminste wel dat het niet zoooo lang kan blijven duren.)

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#27 Geplaatst 08 januari 2011 - 21:19

dafne zei:

[-( [-(  snelle, vlotte, bevalling gehad zekers ???

Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#28 Geplaatst 08 januari 2011 - 21:34

Elfonia zei:

wel een nadeel mss voor sommigen: ks-leden krijgen enkel zoontjes :mrgreen: :lachen:

Toch niet ze Elfonia,ik heb twee meiden een donker type en een blondere versie

Guest_brit_*
Guest_brit_*

#29 Geplaatst 08 januari 2011 - 22:19

ik kan aanraden om het realityprogramma make me a baby eens op te zoeken en te bekijken
daar sluiten ze enorm veel fabeltjes uit en zeggen ze dat de kans op zwangerschap vergroot bij om de 2a3 dagen geslachtsgemeenschap (intelligent woord hé :p ) te hebben.

mijn vriend heeft me gerustgesteld met de woorden: lukt het zo niet dan is er nog ivf ivm of adoptie hé

en ik kan je verzekeren dit heeft me enorm gerustgesteld :)
dusja nu word het afwachten hé

ps: ik ben vorig jaar gestopt met al de medicatie (de pil + medicatie voor schildklieraandoening ) men dokter heeft me gezegd dat men lichaam zeker een jaar nodig heeft om op zen posietieven te komen

ik wens iedereen heel veel sterkte bij het proberen want er zijn dagen dat je liever gewoon in je bed kruipt ;)

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#30 Geplaatst 08 januari 2011 - 22:26

Choeke zei:

Toch niet ze Elfonia,ik heb twee meiden een donker type en een blondere versie

toen zat je nog niet op ks he ;)