Spring naar inhoud

- - - - -

1 + 1 = ???

• Log in om te reageren
1204 reacties op dit onderwerp
Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#166 Geplaatst 16 maart 2011 - 12:31

:hug: Ik hoop mee dat het kindje ook voor die datum kiest!

Die bovengenoemde vriendin van mij is uitgerekend voor 11 september :)
Geplaatste afbeelding

Guest_brit_*
Guest_brit_*

#167 Geplaatst 16 maart 2011 - 17:10

van mij mag het vroeger zijn hoor men ventje word dan 30 en ik kan niks regelen voor hem :( vind ik wel spijtig maarja hij zal het niet gauw vergeten als hij dan zijn wondertje kan vastnemen hé :) ;)

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#168 Geplaatst 16 maart 2011 - 20:01

Mijn echtgenoot wilde ook graag een kindje tijdens zijn 30 jaar periode en alles wees erop dat het nog net zou lukken. :)
Ik was uitgerekend voor de 20e hij verjaarde de 28e. :pray:
Toen ik binnen ging op de 27e ja ja net op het nippertje hé maar besliste de baby dat hij liever de 29e verjaarde [-(

Dus ja was hij net 31 geworden :(

Guest_brit_*
Guest_brit_*

#169 Geplaatst 20 maart 2011 - 22:10

oh ja en je hoopt dat je dan tog nog iets zou kunnen regelen maarja kzallet ma zo laten hé en als de baby er dan al is zallek een fles kunnen kraken met het ventje ;)

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#170 Geplaatst 25 maart 2011 - 12:55

Eerste afspraak gehad.

Dorien, had je erbij gezegd waarom je een afspraak wou? Mijn gyné zei dat je dat er expliciet moet bijvermelden, of dat je inderdaad maanden kan wachten. Maar (in Bonheiden alvast) wanneer je zegt dat het over een fertiliteitsgesprek gaat, heb je veel sneller een afspraak omdat dat iets heel specifieks is waar minder mensen een afspraak voor maken dan voor "algemene controle".

Over een paar weken nog een aantal testen; en dan zou ik ook graag wat resultaten kennen van die eerste...

'k Ben eens benieuwd.

Maar oh al die vrouwen met hun zwanger buikje! 't Waren er evenveel als ik elke dag op't werk tegenkom, maar dan allemaal samen in één wachtzaal... Ik was verrast van het aantal mannen dat ik daar zag ook; op 1 iemand na (die had haar mama mee), was de partner overal aanwezig (yay! de mijne ook :) ).
Geplaatste afbeelding

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#171 Geplaatst 25 maart 2011 - 14:58

Ik had dat er bij vermeld heb toen zelfs nog papieren van eerdere bloedtesten doorgefaxst. Tja die zal veel patiënten met problemen hebben of misschien houden ze daar bij ons minder rekening mee.

Binnenkort zit je daar zelf met je bolle buik en zit er ook iemand in de wachtkamer jaloers naar jou te kijken. :) Je partner het overleefd trouwens :lachen:

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#172 Geplaatst 27 maart 2011 - 13:37

:ha

Hij heeft een fantastische eerste indruk nagelaten.

Gyné kijkt naar Mark: "En de naam van uw echtgenoot?"
Mark: "Wij zijn nog niet getrouwd :neen: "
Gyné: "De naam van de partner dan, wat maakt het ook uit, dat is toch allemaal hetzelfde!"
Mark: "Maar het moet juist zijn he! Mijn naam is..." En hij spelde het, zodat het zeker juist was.

Maar hij heeft het overleefd ja :ha Hij was lichtjes geirriteerd dat we 40 minuten hebben moeten wachten, terwijl we braaf een half uur op voorhand in de wachtzaal zaten.

Nu zien dat hij het de 5e ook overleeft. De week daarna moet hij zich laten testen. Maar we moeten nog zien hoe laat dat kan; want dan kan ik moeilijk een briefje vragen voor mijn werk; en zal ik hem erop moeten vertrouwen dat hij alleen gaat, tenzij ik mij een half dagje op't werk vraag, natuurlijk. Vraag is of ik dat kan krijgen, want dat valt recht in de vakantie, en die afspraak wordt pas de 5e vastgelegd. Collega's mét kinderen krijgen dan voorrang op vakantie, en gezien ik er geen heb, val ik daar gewoonlijk buiten :(
Geplaatste afbeelding

Guest_brit_*
Guest_brit_*

#173 Geplaatst 27 maart 2011 - 13:42

Gwynyth zei:

:ha

Hij heeft een fantastische eerste indruk nagelaten.

Gyné kijkt naar Mark: "En de naam van uw echtgenoot?"
Mark: "Wij zijn nog niet getrouwd :neen: "
Gyné: "De naam van de partner dan, wat maakt het ook uit, dat is toch allemaal hetzelfde!"
Mark: "Maar het moet juist zijn he! Mijn naam is..." En hij spelde het, zodat het zeker juist was.

Maar hij heeft het overleefd ja :ha Hij was lichtjes geirriteerd dat we 40 minuten hebben moeten wachten, terwijl we braaf een half uur op voorhand in de wachtzaal zaten.

Nu zien dat hij het de 5e ook overleeft. De week daarna moet hij zich laten testen. Maar we moeten nog zien hoe laat dat kan; want dan kan ik moeilijk een briefje vragen voor mijn werk; en zal ik hem erop moeten vertrouwen dat hij alleen gaat, tenzij ik mij een half dagje op't werk vraag, natuurlijk. Vraag is of ik dat kan krijgen, want dat valt recht in de vakantie, en die afspraak wordt pas de 5e vastgelegd. Collega's mét kinderen krijgen dan voorrang op vakantie, en gezien ik er geen heb, val ik daar gewoonlijk buiten :(

als dat maar een paar uurkes zijn zal die daar toch niks op tegen hebben hoor als jij zegt dat het voor de gyné is
en anders ben je opeens ziek hé :x

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#174 Geplaatst 27 maart 2011 - 13:51

Maar mijn baas hoeft dit allemaal niet te weten he; dat ik voor kids probeer :)

Er is nog een collega die al een heel aantal jaren via in vitro bezig is; en binnenkort komen er 2 mensen die nu op locatie zitten, terug op kantoor werken, en nu is er al te weinig werk als iedereen aanwezig is. Ik wil niet ontslagen worden voor ik zwanger ben, omdat mijn baas weet dat ik voor kids probeer... (ik ben het laatst bij het bedrijf bijgekomen, dus het makkelijkste te ontslaan). Ik zeg dus niet dat ik naar de gyné ga, ik ga naar het ziekenhuis voor een check-up (operatie december 2009 gehad, dus ergens is dat niet eens gelogen: ze gaan de 5e via echo kijken, en da's dan gelijk een check-up)...
Geplaatste afbeelding

Guest_brit_*
Guest_brit_*

#175 Geplaatst 27 maart 2011 - 21:21

Gwynyth zei:

Maar mijn baas hoeft dit allemaal niet te weten he; dat ik voor kids probeer :)

Er is nog een collega die al een heel aantal jaren via in vitro bezig is; en binnenkort komen er 2 mensen die nu op locatie zitten, terug op kantoor werken, en nu is er al te weinig werk als iedereen aanwezig is. Ik wil niet ontslagen worden voor ik zwanger ben, omdat mijn baas weet dat ik voor kids probeer... (ik ben het laatst bij het bedrijf bijgekomen, dus het makkelijkste te ontslaan). Ik zeg dus niet dat ik naar de gyné ga, ik ga naar het ziekenhuis voor een check-up (operatie december 2009 gehad, dus ergens is dat niet eens gelogen: ze gaan de 5e via echo kijken, en da's dan gelijk een check-up)...

ja ik zou ook niet zeggen dat het voor dat is hé gewoon je kan voor veel zaken naar de gyné hé nuja die check-up gaat ie ook wel geloven ;)

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#176 Geplaatst 06 april 2011 - 10:03

Gisteren naar de gyne geweest en so far, so good :-)

Links blijkt alles in orde te zijn, en hij wist mij te bevestigen dat er de dag tevoren een ei'tje gelost was. Van de gedane tests bleek dat ik so far overal antistoffen voor heb, behalve voor een bepaald virus, waarbij ik - indien ik zwanger ben - geen pampers verversen. Gezien ik geen kindjes heb, is dat geen probleem :-)

Volgende week nog eens terug gaan, dan gaan ze checken of er genoeg innestelingshormoon is... 'T gaat te snel zijn zeker, om te kunnen zien of het ei'tje bevrucht geraakt is?

'T is alvast een gyne met humor, dat helpt ook wel :-)
Geplaatste afbeelding

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#177 Geplaatst 06 april 2011 - 10:51

Gwynyth zei:

Gisteren naar de gyne geweest en so far, so good :-)

Links blijkt alles in orde te zijn, en hij wist mij te bevestigen dat er de dag tevoren een ei'tje gelost was. Van de gedane tests bleek dat ik so far overal antistoffen voor heb, behalve voor een bepaald virus, waarbij ik - indien ik zwanger ben - geen pampers verversen. Gezien ik geen kindjes heb, is dat geen probleem :-)

Volgende week nog eens terug gaan, dan gaan ze checken of er genoeg innestelingshormoon is... 'T gaat te snel zijn zeker, om te kunnen zien of het ei'tje bevrucht geraakt is?

'T is alvast een gyne met humor, dat helpt ook wel :-)

Is CMV, idd geen pampers verversen en eigenlijk zo weinig mogelijk met kleine kindjes (speeksel, snot, tranen,...) in aanraking komen of dan wel meteen je handen ontsmetten. Door dat virus kan igv zwangerschap jouw kindje bepaalde afwijkingen krijgen. Was ik ook niet imuun voor.

Heel veel succes met de verdere behandelingen!! :duim:

Guest_brit_*
Guest_brit_*

#178 Geplaatst 06 april 2011 - 11:15

ik ben er ook niet immuun voor maja hier ook geen kleine mannen lopen men nichtjeis ondertussen al 6j dus...
alé zeg ge maakt het spannend  
ik duim alvast met je mee
:)

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#179 Geplaatst 06 april 2011 - 12:20

het heeft bij mij twee jaar geduurd eer ik zwanger was, op den duur denk je dat lukt niet meer en toen was het raak :LOL:

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#180 Geplaatst 06 april 2011 - 12:43

Mja, gemiddeld een jaar. Maar daartegenover staat dat er mensen van de eerste keer zwanger zijn, en dat er dus mensen 2 jaar over moeten doen. Statistieken he. Ze bewijzen alles en ze bewijzen niets.
Geplaatste afbeelding