Spring naar inhoud

- - - - -

1 + 1 = ???

• Log in om te reageren
1204 reacties op dit onderwerp
Floraisonskat
Floraisonskat
  • 2.292 berichten
  • 2 katten

#181 Geplaatst 06 april 2011 - 13:10

Lisje zei:

Is CMV, idd geen pampers verversen en eigenlijk zo weinig mogelijk met kleine kindjes (speeksel, snot, tranen,...) in aanraking komen of dan wel meteen je handen ontsmetten. Door dat virus kan igv zwangerschap jouw kindje bepaalde afwijkingen krijgen. Was ik ook niet imuun voor.

Heel veel succes met de verdere behandelingen!! :duim:

ik wil wel nuanceren, je moet een goede hand hygiëne er op na houden, maar ik heb gewoon luiers ververst, van dezelfde lepel gegeten en zo, ok dat zijn allemaal risico's.. Bij mijn eerste mocht ik wel niet meer werken in het KDV ;) , maar van mijn eigen kinders heb ik buiten goede handhygiëne me er niet te veel van aangetrokken..

hier ook al weer 10 maand aan het proberen, maar ssst niemand weet dat we aan het proberen zijn

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#182 Geplaatst 06 april 2011 - 13:15

Floraisonskat zei:

ik wil wel nuanceren, je moet een goede hand hygiëne er op na houden, maar ik heb gewoon luiers ververst, van dezelfde lepel gegeten en zo, ok dat zijn allemaal risico's.. Bij mijn eerste mocht ik wel niet meer werken in het KDV ;) , maar van mijn eigen kinders heb ik buiten goede handhygiëne me er niet te veel van aangetrokken..

hier ook al weer 10 maand aan het proberen, maar ssst niemand weet dat we aan het proberen zijn

Idd te veel moet je er ook niet bezig zijn want dan wordt je gek. Goede hygiene is idd belangrijk maar een pamper zul je toch moeten verversen als je al een kind hebt. Ik lette wel op dat ik niet van dezelfde lepel at en lette ook goed op snot en tranen maar een kennis van mij heeft het op precies dezelfde manier gedaan als ik, zelfs nog strenger en die heeft dus wel cmv gekregen.... gelukkig is met het kindje wel alles in orde :) .

Voor iedereen die druk aan het "klussen" is. Veel succes, wij zijn helemaal voltallig hier :) .....hoewel het toch zo af en toe nog eens begint te kriebelen......nee,nee,nee....we doen het niet :ha :ha

Guest_brit_*
Guest_brit_*

#183 Geplaatst 09 april 2011 - 11:06

man man man er komt toch veel bij kijken hoor :s
gisteren gaan informeren voor de geboortekaartjes en we kregen 4 grote boeken mee pfff kies daar eens uit ;)
we hebben ook onze 2de kamer geleegd die we gebruikten als opslagruimte
met oa crosstrainer schoenkast mobiele airco enz... al de rest naar het stort gedaan lol
dan naar de ikea geweest en heb een mooie schommelstoel mee
jaja we zijn er nog bijlange niet hoor pfffft :)

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#184 Geplaatst 09 april 2011 - 11:14

brit zei:

gisteren gaan informeren voor de geboortekaartjes en we kregen 4 grote boeken mee pfff kies daar eens uit ;)

Oei MAAR 4 boeken... wij kregen er 13 mee en ik vond eigenlijk nog niet mijn goesting :lachen:

P3170022.JPG

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#185 Geplaatst 09 april 2011 - 11:18

4 Boeken valt nog goed mee hoor. :ha Ik ben de tel kwijtgeraakt van het aantal boeken dat wij toen bekeken hebben. En ik vond mijn goesting nog niet echt. Dus dan maar iets anders gedaan zonder tekeningetjes en al dat gedoe op.

Guest_brit_*
Guest_brit_*

#186 Geplaatst 09 april 2011 - 12:00

omg en wij vonden 4 al veel ja ben nu nog beetje op internet aan het neuzen lol
als we iets vonden op internet drukken ze die ook af dusja beetje zoeken :)
en het kiezen is moeilijk hé

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#187 Geplaatst 09 april 2011 - 23:56

Vrienden van mij hebben voor hun beide kindjes het kaartje zelf ontworpen :)
Geplaatste afbeelding

Guest_brit_*
Guest_brit_*

#188 Geplaatst 11 april 2011 - 16:23

Gwynyth zei:

Vrienden van mij hebben voor hun beide kindjes het kaartje zelf ontworpen :)

super!!! maar wij hebben het geduld niet lol
had graag de poezels erop gezet met baby schoentjes ofzo ervoor
ma ik heb geen programma's om dit te proberen dus het zal een gewoon kaartje worden ;)

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#189 Geplaatst 11 april 2011 - 21:53

Ik had ook zo'n poezen idee in mijn hoofd maar dus ook teweinig talent en teweinig kennissen die me konden helpen daarmee.

Dus de blz die ik open smeet is het kaartje geworden. Ineens makkelijk voor de boontjes die in dezelfde trent zijn gekocht.

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#190 Geplaatst 11 april 2011 - 21:56

brit zei:

super!!! maar wij hebben het geduld niet lol
had graag de poezels erop gezet met baby schoentjes ofzo ervoor
ma ik heb geen programma's om dit te proberen dus het zal een gewoon kaartje worden ;)

misschien wel ks'ers (misschien zelfs ik :lachen: ) die je kunnen helpen?

Guest_brit_*
Guest_brit_*

#191 Geplaatst 12 april 2011 - 20:18

MZ_forever zei:

misschien wel ks'ers (misschien zelfs ik :lachen: ) die je kunnen helpen?

:( men vriend vind het niet passend de poezels op een geboortekaartje
toch enorm lief van je dat je wilde helpen
hij heeft nu eentje in gedachten (maar ik zie het niet zo graag :shhh: )
ik wil er iets speciaals van maken zoals met zo'n disney peeties ofzo
Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeeldingGeplaatste afbeeldingdie dumbo vind ik superschattig als die hugs nu eens kon verandert worden en de kleur roze (mocht het een jongen zijn dan zou dit toch een ideaal kaartje zijn (en cute)
;) nog ff over nadenken zeker? :louche:

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#192 Geplaatst 13 april 2011 - 12:40

ipv hugs de naam ofzo, hetzij in het rose, hetzij in het blauw :)

Zou idd een tof kaartje zijn...
Geplaatste afbeelding

Guest_brit_*
Guest_brit_*

#193 Geplaatst 14 april 2011 - 15:44

Gwynyth zei:

ipv hugs de naam ofzo, hetzij in het rose, hetzij in het blauw :)

Zou idd een tof kaartje zijn...

ja hé ach het is net of ik tijd tekort ga komen om alles te regelen terwijl ik me hier thuis dood verveel lolz
maar zo een dingen kun je niet alleen regelen hé en men vriend moet werken dusja ...
heb gisteren men boeken terug gebracht en gezegd dat ik maar ga kiezen als ik het geslacht weet (anders is het veel te moeilijk) :)

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#194 Geplaatst 28 april 2011 - 12:42

Voila, paar weekjes verder, en de resultaten van al dat getest zijn binnen!

So far lijkt alles in orde te zijn, zowel bij mijn vriend als bij mij, en is het dus een kwestie van "tijd" vooraleer het lukt. Stiekem dus toch erg opgelucht dat er geen zware kosten zullen bijkomen, dat we gewoon moeten afwachten tot de juiste "match" :)

De waarden in mijn bloed waren zodanig, dat bleek dat er écht een ei'tje gelost was, en dat mijn lichaam daarop reageerde zoals het hoorde (nu ja, zonder zwanger te worden dan, ik vond dat dat hoorde, maar dat heb ik hem niet geantwoord :x )

Ook bij't ventje is alles in orde, en daar zou geen probleem mogen zijn.

Het énige wat nog een probleem kan vormen, zijn mijn eileiders. Indien die "blokkeren" zal het dus ook niet lukken. Maar dat zullen ze dus alleen testen wanneer ik zeker niet zwanger ben. Maw: van zodra mijn regels afgelopen zijn, nieuwe testen: eerst bloed (om te zien of het geen innestelingsbloed was), dan die testen, en als we dat alles op een woensdag plannen, krijgen we diezelfde dag nog de resultaten daarvan.

Als daar ook uit blijkt dat alles in orde is, dan is het gewoon afwachten tot het lukt. (En dan denk ik aan een vriendin van Adsa en mij die er 2,5 jaar over gedaan heeft, in dezelfde wetenschap dat alles werkte, en dat het dus een kwestie van tijd was, en dan zie ik dat zij nu een prachtig kindje hebben, dus dat alles wel in orde kan komen). Er volgt dus nog een update.

Maar eerst en vooral gaan wij dus proberen om deze periode alsnog een kindje te maken!!!
Geplaatste afbeelding

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#195 Geplaatst 28 april 2011 - 12:48

Ik wens je echt heel veel succes en geluk, en ik ga je de raad geven die ik altijd iedereen geef, en die ik volgens mij zelf onmogelijk zal kunnen gaan opvolgen... behoud je rust! Volgens mij beinvloedt al teveel stress en spanning ook gigantisch je lijf en eventuele bevruchting..... fingers crossed voor jullie!!!