Spring naar inhoud

- - - - -

1 + 1 = ???

• Log in om te reageren
1204 reacties op dit onderwerp
Guest_brit_*
Guest_brit_*

#286 Geplaatst 14 juli 2011 - 12:35

1 op 6 das wel heel goed hé
amai 52+miljoen hij schiet scherp :p :x lol
oh ik blijf hier ook hopen hoor :) :)

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#287 Geplaatst 14 juli 2011 - 12:39

hehe, mijn ventje is goed he :)

Maar 'k hoorde gisteren van ons mama dat een collega van haar, die haar dochter heeft dat ook gedaan, en die was pas na 3 x zwanger, ook bij beide geen problemen, dus nu twijfel ik weer of het wel zal lukken...

En mijn ventje is zoooo lief :love3:
Als't nu niet lukt, gaat die misschien minder lief zijn, omdat het dan meer routine wordt... ?

;) hoe dan ook, psychologisch he, maar 'k stoor mij toch minder aan mijn klanten wanneer ze lastig doen. Dan denk ik " :p gij zijt toch niet zo belangrijk dan een kindje, dus stop met zagen!" en is't weer beter :)
Geplaatste afbeelding

Guest_brit_*
Guest_brit_*

#288 Geplaatst 14 juli 2011 - 13:02

Gwynyth zei:

hehe, mijn ventje is goed he :)

Maar 'k hoorde gisteren van ons mama dat een collega van haar, die haar dochter heeft dat ook gedaan, en die was pas na 3 x zwanger, ook bij beide geen problemen, dus nu twijfel ik weer of het wel zal lukken...

En mijn ventje is zoooo lief :love3:
Als't nu niet lukt, gaat die misschien minder lief zijn, omdat het dan meer routine wordt... ?

;) hoe dan ook, psychologisch he, maar 'k stoor mij toch minder aan mijn klanten wanneer ze lastig doen. Dan denk ik " :p gij zijt toch niet zo belangrijk dan een kindje, dus stop met zagen!" en is't weer beter :)

lol je mag niet luisteren naar anderen want ieder lichaam is anders kijk maar naar mij het ging meer dan een jaar duren in 9maand was het kleine spook al aanwezig
je lichaam zal wel zeggen wanneer het voor jou tijd is
btw ik heb gelezen dat je lichaam ook nog eens kiest of het die zwemmertjes wal wilt dat dat afhangt van persoon tot persoon wie weet moet je eens een ander ventje proberen :p :p :p (ach ik ben weer stout hé :x ) nee hoor doe gewoon je ding en probeer er niet te veel aan te denken het kmt allemaal wel goed + 3x is nu nog zo veel niet hé ;) en hoe langer je probeert hoe mooier de baby :)

Fietje26
Fietje26
  • 6.738 berichten
  • 4 katten

#289 Geplaatst 14 juli 2011 - 16:37

brit zei:

;) en hoe langer je probeert hoe mooier de baby :)

:ha :ha
Dat zegt mijn mama ook altijd. Mijn ouders hebben 3 jaar moeten proberen voor ik er was.
Maar of die uitspraak klopt... ik ga er niet over oordelen O:)
Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly

Guest_brit_*
Guest_brit_*

#290 Geplaatst 19 juli 2011 - 12:22

nog nieuws ?? :catnoknow :)

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#291 Geplaatst 19 juli 2011 - 18:48

hehe nog niet... Volgende week wel!!
De dag nadat we van ons Bon Jovi-weekend terug thuis komen, moet ik bloed laten trekken, en dan weten we of't gelukt is of niet.

So far is het elke morgen die Krinonegel gebruiken, en hopen dat het lukt. Vooral na't eten krijg ik daar zo'n opgeblazen gevoel van, dat had ik vroeger niet. Volgens mij is dat puur een bijwerking van die gel :( Die gel geeft dezelfde bijwerkingen als een vroege zwangerschap. Dus je kan nergens van op aan :)

Maar ik ken niemand persoonlijk die dat ook gebruikt, dus ik kan geen info uitwisselen :(

En dan nog is't persoonlijk; op een forum las ik van eentje die ook insiminatie deed, een paar dagen na mij, en die had nog de hele dag last van baarmoederkrampen, terwijl dat bij mij gewoon een beetje gevoelig was, maar meer niet :catscratchhead

Maar moest iemand dat hier al gebruikt hebben, en dat niet "openbaar" wil maken, pm mij aub ;)

Dus spannend afwachten hier! Maar 't is druk op't werk, dus afleiding genoeg om mijn gedachten te verzetten ;) En ik tel af naar Bon Jovi!!!
Geplaatste afbeelding

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#292 Geplaatst 19 juli 2011 - 20:51

Gwynyth zei:

hehe nog niet... Volgende week wel!!
De dag nadat we van ons Bon Jovi-weekend terug thuis komen, moet ik bloed laten trekken, en dan weten we of't gelukt is of niet.

So far is het elke morgen die Krinonegel gebruiken, en hopen dat het lukt. Vooral na't eten krijg ik daar zo'n opgeblazen gevoel van, dat had ik vroeger niet. Volgens mij is dat puur een bijwerking van die gel :( Die gel geeft dezelfde bijwerkingen als een vroege zwangerschap. Dus je kan nergens van op aan :)

Maar ik ken niemand persoonlijk die dat ook gebruikt, dus ik kan geen info uitwisselen :(

En dan nog is't persoonlijk; op een forum las ik van eentje die ook insiminatie deed, een paar dagen na mij, en die had nog de hele dag last van baarmoederkrampen, terwijl dat bij mij gewoon een beetje gevoelig was, maar meer niet :catscratchhead

Maar moest iemand dat hier al gebruikt hebben, en dat niet "openbaar" wil maken, pm mij aub ;)

Dus spannend afwachten hier! Maar 't is druk op't werk, dus afleiding genoeg om mijn gedachten te verzetten ;) En ik tel af naar Bon Jovi!!!
Elk lichaam reageert anders é, dus ik zou er mij niet teveel druk in maken dat die andere persoon de hele dag last gehad heeft van baarmoederkrampen.

Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#293 Geplaatst 19 juli 2011 - 20:55

Nee, want ik had dat niet :)

En dan moest ik denken dat ons mama ook minder last had van de bevalling dan sommige andere vrouwen die ze hoorde, en dan hoop ik dat dat voor mij ook zo zal zijn :)
Geplaatste afbeelding

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#294 Geplaatst 19 juli 2011 - 20:57

We blijven duimen :thumb: :thumb:
Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#295 Geplaatst 19 juli 2011 - 20:59

:hug:

Door die gel lijkt alles anders dan gewoonlijk, maar dat wil niets zeggen, dus is't afwachten tot dinsdag!

Thanks om mee te hopen :)
Geplaatste afbeelding

Guest_brit_*
Guest_brit_*

#296 Geplaatst 19 juli 2011 - 22:37

ale de duimpjes draaien hier ook ze ;)
ja en zoals ze zeggen ieder lichaam is anders, ik had persoonlijk een hele week buikpijn en ging na disney zeker naar de dokter gaan. maar toen ik wat bruinverlies had dacht ik dat het men maandstonden waren. niet dus !!! het was het kleine spookje die haar aan het innestellen was :)
dusja achteraf zeg je wel van ja kmoest dat geweten hebben maar op het moment zelf besef je het niet :) alé ik toch niet :onzeker:

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.373 berichten
  • 2 katten

#297 Geplaatst 20 juli 2011 - 08:12

En we gaan de gedachten wat verzetten dit weekend, of toch proberen :) .

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#298 Geplaatst 20 juli 2011 - 12:11

:ha

dat zal ons zeker lukken!

Eerst die vrijdag op't werk nog doorkomen ;)
Geplaatste afbeelding

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#299 Geplaatst 21 juli 2011 - 00:22

Hier is het deze maand niet gelukt.. wij gaan op naar ronde 3.

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#300 Geplaatst 21 juli 2011 - 14:36

:hug: Heel erg gemiddeld lukt het tussen de 3 en de 6 maanden proberen. En om goed te zijn moet het binnen het jaar lukken, vanaf dan kan je naar een gyné stappen hier in België. 2 jaar in Ndl.

Dus je valt binnen het gemiddelde he, geen zorgen ;) Succes! :geluk:
Geplaatste afbeelding