Spring naar inhoud

- - - - -

1 + 1 = ???

• Log in om te reageren
1204 reacties op dit onderwerp
Adsagsona
Adsagsona
  • 3.373 berichten
  • 2 katten

#316 Geplaatst 26 juli 2011 - 12:57

Gwynyth zei:

:hug: ja, ik mij ook!

Maar Mark was heel even thuis gekomen onder de middag, voor hij weer vertrok, dat was lief :)

Dat is lief van hem :) .
Nog twee pogingen te gaan meid, niet opgeven :hug:

Sakuradrops
Sakuradrops
  • 3.497 berichten
  • 3 katten

#317 Geplaatst 26 juli 2011 - 13:22

Nee, nog zeker niet de moed opgeven. :hug: :hug: Mijn gutt feeling zegt dat het wel in orde komt! :duim:

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#318 Geplaatst 26 juli 2011 - 15:33

Gwynyth zei:

:hug: ja, ik mij ook!

Maar Mark was heel even thuis gekomen onder de middag, voor hij weer vertrok, dat was lief :)

:hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#319 Geplaatst 26 juli 2011 - 15:37

Ik ben vandaag een beetje in de war, snap er niets meer van, mijn lichaam houdt mij voor de gek denk ik. Ik had zaterdag en zondag een positieve ovulatietest, gisteren opnieuw een negatieve dus dat betekent dan dat eisprong is gebeurd denk ik...
Maar vandaag voel ik allerlei steekjes... heb al het één en ander opgzocht heb gevonden dat steekjes voorkomen bij bevruchting, innesteling enz... maar bevruchting? eicelletje "leeft" toch maar 24 uur dus dat zou gisteren moeten geweest zijn... en innesteling? daarvoor is het veel te vroeg...  Mijn lichaam houdt me echt voor de gek :onzeker: ... Nog wachten tot volgende week zaterdag dus...
Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#320 Geplaatst 26 juli 2011 - 15:52

een ei'tje kan tot 3 dagen overleven :)

En ovulatie testen... Die van mij hebben één keer gezegd dat ik een ovulatie had, de allereerste keer dat ik die gebruikte. En alle andere keren zei dat ding "neen, geen ovulatie", terwijl er wel degelijk ei'tjes losten en dit ook vastgesteld werd door de gyné ;)

Ik zou meer vertrouwen hebben in mijn eigen lichaam, dan in die testen (ik heb die testen dan ook opgebruikt wegens "gekocht", en nadien nooit meer opnieuw gekocht).

Gewoon voor een stuk je eigen lichaam volgen :)
Geplaatste afbeelding

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#321 Geplaatst 26 juli 2011 - 15:57

Gwynyth zei:

een ei'tje kan tot 3 dagen overleven :)

En ovulatie testen... Die van mij hebben één keer gezegd dat ik een ovulatie had, de allereerste keer dat ik die gebruikte. En alle andere keren zei dat ding "neen, geen ovulatie", terwijl er wel degelijk ei'tjes losten en dit ook vastgesteld werd door de gyné ;)

Ik zou meer vertrouwen hebben in mijn eigen lichaam, dan in die testen (ik heb die testen dan ook opgebruikt wegens "gekocht", en nadien nooit meer opnieuw gekocht).

Gewoon voor een stuk je eigen lichaam volgen :)

Ah owkey :) , voorlopig werken de testen (denk ik ) toch redelijk ok want ik voel mijn eisprong ook wel wat...en het klopt altijd met de test... al viel het deze maand wel wat later dan de vorige..
Ik weet nogtans dat ik er niet zoveel moet mee bezig zijn maarja het is sterker dan mezelf :oops: en iedereen van de familie loopt hier zwanger, moet bevallen of is juist bevallen... :s
Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#322 Geplaatst 26 juli 2011 - 16:07

jah... dat ken ik :p

Mijn schoonzus is na ons begonnen, en heeft inmiddels haar dochtertje (2de dochtertje) in handen :)

Maar 'k ben blij voor haar hoor! Da's mijn vriend zijn petekindje :)

Ondertussen zijn 2 collega's in verwachting, en een 3e ex-collega ook. Mja... ieder op zijn tijd zeker? :(
Geplaatste afbeelding

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#323 Geplaatst 26 juli 2011 - 16:19

Gwynyth zei:

jah... dat ken ik :p

Mijn schoonzus is na ons begonnen, en heeft inmiddels haar dochtertje (2de dochtertje) in handen :)

Maar 'k ben blij voor haar hoor! Da's mijn vriend zijn petekindje :)

Ondertussen zijn 2 collega's in verwachting, en een 3e ex-collega ook. Mja... ieder op zijn tijd zeker? :(

Ja zeker :onzeker: dat zeg ik ook tegen mezelf nuja ik mag nog niet klagen maarja, zijn vorig jaar begonnen zonder resultaat, na de jaarlijkse bloedcontrole (omdat ik altijd ijzer tekort heb) is gebleken dat ik mijn spuitjes tegen de kinderziektes opnieuw moest krijgen want ik was er niet meer bestand tegen blijkbaar was mijn weestand niet ok... dus moest ik ze opnieuw krijgen en stoppen met de kinderwens... sinds mei kregen we opnieuw groen licht dsja mag niet klagen kweet et maar ben bang dat er plots weer iets zal zijn waardoor we niet meer mogen... :onzeker: Ahja
Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#324 Geplaatst 26 juli 2011 - 16:31

:hug:
Geplaatste afbeelding

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#325 Geplaatst 26 juli 2011 - 16:33

Gwynyth zei:

:hug:

:hug: terug ;)
Geplaatste afbeelding

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#326 Geplaatst 26 juli 2011 - 18:44

O Gwynyth, wat jammer! Het was je enorm gegund...... :hug:

Maar niet opgeven hoor, volgende keer lukt het vast!

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#327 Geplaatst 26 juli 2011 - 18:54

:hug: Thanks!

Ik denk dat ik morgen maar eens the 3rd best thing ga doen dan :)
(da's langs Waterstones gaan na 't werk :louche: )
Geplaatste afbeelding

Fietje26
Fietje26
  • 6.738 berichten
  • 4 katten

#328 Geplaatst 26 juli 2011 - 19:12

Oh zo spijtig dat het deze keer niet gelukt is. Maar ja, het was nog maar de eerste keer. Het zal dus voor een van de volgende zijn eh!

Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#329 Geplaatst 26 juli 2011 - 19:27

... het was de 16e keer; en deze keer was een optimalisatie van de vorige 15 keer... :8
Geplaatste afbeelding

Fietje26
Fietje26
  • 6.738 berichten
  • 4 katten

#330 Geplaatst 26 juli 2011 - 22:30

Gwynyth zei:

... het was de 16e keer; en deze keer was een optimalisatie van de vorige 15 keer... :8
Oei, sorry dan had ik het verkeerd verstaan :onzeker:

Ik hoop iig voor je dat het de volgende keer lukt! Als het kindje er is zal het wel rotverwend worden, het is zo hard gewenst. Jullie verdienen het ook.
Ik blijf duimen voor de volgende ronde! :thumb:

Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly