Spring naar inhoud

- - - - -

1 + 1 = ???

• Log in om te reageren
1204 reacties op dit onderwerp
Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#331 Geplaatst 26 juli 2011 - 22:32

:)

't is maar dat de schoonmama dat ook zegt, maar die wil niet dat we nu al kids hebben :(

dus die zin is heel gevoelig...

:hug:
Geplaatste afbeelding

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#332 Geplaatst 27 juli 2011 - 16:57

Oei... hier is het net omgekeerd... :onzeker: iedereen van de familie zit telkens te vragen "en wanneer ist jullie toer?" Haat dat he, altijd hetzelfde, meestal reageer ik met alles op zijn tijd maarja... het begint ook welpijn te doen dat ik dat moet zeggen... :(
Vandaag is het ook weer als gisteren, opgeblazen buik, steekjes, vanmorgen opgestaan met hoofdpijn maar ik weet zeker dat mijn lichaam mij voor de gek houdt want het kan helemaal niet weten dat ik eventueel zwanger zou zijn. Volgens de ovutests had ik mijn eisprong zaterdag of zondag want ik testte beide dagen positief en maandag dan terug negatief... dus het is nog veeeel te vroeg... dat wachten kan zo lang duren he...

Hoop uit de grond van mijn hart dat het voor jou de volgende keer lukt ! :hug:
Het leven is toch niet fair he een meisje uit mijn straat (18j) is ongewenst zwanger doordat ze 1 dag haar pil vergeten is en wij willen een beebje en dan duurt dat nog eens zo lang... :onzeker:
Geplaatste afbeelding

Guest_brit_*
Guest_brit_*

#333 Geplaatst 27 juli 2011 - 17:30

ik herken mezelf hier goed in hoor ik heb 8 maand testen en al gaan halen niet te doen: ovulatietest + zwangerschapstesten, het lag hier allemaal.
de laatste maand had ik het opgegeven omdat ik mezelf iedere keer terug er ziek in maakte en men lichaam iedere keer met men voeten speelde.
toen was het november, december en had ik zo graag kunnen vertellen dat we zwanger waren maarja ik gaf het op.
toen we eind december naar disneyland gingen heb ik wat bloed verloren.
ik wist dat men regels ooit moesten komen (zat met een periode van soms 50 dagen :o ) dus had ik alles mee. maar toen we thuiswaren waren ze gedaan :louche: ben toen de dinsdag (voor ik moest gaan werken) naar de apotheek gelopen achter een test en ja hoor het was bingo ondertussen heb ik nog 6weken te gaan
en ik gun het jullie allemaal hoor je mag er echt je hersenen niet op breken want het komt wel hoor :) :)
(ter informatie wij hebben 3j moeten wachten wegens men schildklieraandoening )

Bewerkt door brit, 27 juli 2011 - 17:32.

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#334 Geplaatst 27 juli 2011 - 19:56

brit zei:

ik herken mezelf hier goed in hoor ik heb 8 maand testen en al gaan halen niet te doen: ovulatietest + zwangerschapstesten, het lag hier allemaal.
de laatste maand had ik het opgegeven omdat ik mezelf iedere keer terug er ziek in maakte en men lichaam iedere keer met men voeten speelde.
toen was het november, december en had ik zo graag kunnen vertellen dat we zwanger waren maarja ik gaf het op.
toen we eind december naar disneyland gingen heb ik wat bloed verloren.
ik wist dat men regels ooit moesten komen (zat met een periode van soms 50 dagen :o ) dus had ik alles mee. maar toen we thuiswaren waren ze gedaan :louche: ben toen de dinsdag (voor ik moest gaan werken) naar de apotheek gelopen achter een test en ja hoor het was bingo ondertussen heb ik nog 6weken te gaan
en ik gun het jullie allemaal hoor je mag er echt je hersenen niet op breken want het komt wel hoor :) :)
(ter informatie wij hebben 3j moeten wachten wegens men schildklieraandoening )

Ik ben ook erg onregelmatig, soms is mijn cyclus 45 dagen de maand erna terug 26 enz... vandaar dat ik ook test... maar door bepaalde dingen weet ik al dat het weer een negatieve maand zal zijn want ik heb nu al dezelfde symptonen zoals ik elke maand heb een week voor mijn regels...op naar volgende maand dus..
Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#335 Geplaatst 27 juli 2011 - 20:56

deboke06 zei:

Ik ben ook erg onregelmatig, soms is mijn cyclus 45 dagen de maand erna terug 26 enz... vandaar dat ik ook test... maar door bepaalde dingen weet ik al dat het weer een negatieve maand zal zijn want ik heb nu al dezelfde symptonen zoals ik elke maand heb een week voor mijn regels...op naar volgende maand dus..

:hug: maar je bent niet alleen he :)
Geplaatste afbeelding

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#336 Geplaatst 28 juli 2011 - 07:48

dat is waar :)  :hug:
Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#337 Geplaatst 29 juli 2011 - 21:37

:evil:

Daar stond ze dan, al met een triomfantelijke blik in haar ogen: "en hoe gaat het met het babymaken?"

Ik van "het zal voor volgende maand zijn..."

En ze begon wéér he: ik was er véééél te veel mee bezig, dan zou het nooit lukken!

Ik van, maar je moet er wel wat mee bezig zijn, je moet er toch aan denken om altijd op tijd die spuitjes te zetten? En verder heb ik afleiding genoeg, en zit ik daar niet altijd mee bezig: werk, hobby's, enz Ik heb echt nog wel een leven daarbuiten he.

Maar ze wist me met een uitgestreken gezicht te vertellen "maar je kan er wel zelf voor kiezen om de behandeling stop te zetten he, dan kan je er minder aan denken. Mijn gynecoloog zei dat 2 jaar een minimum was om te proberen".

Dus ik zei haar dat wetenschap niet stil stond, en dat er andere zaken waren die men nu sneller kon vinden en opvolgen. En dan kwamen Mark en zijn papa weer binnen.

Heb nadien gelijk aan Mark gezegd dat het voor mij écht niet meer hoefde, om daar elke week langs te gaan: zijn zus doet dat maar om de 2 weken, en toen ik naar zee ging, verkoos hij om thuis spelletjes te spelen boven naar zijn mama te gaan. Dan lijkt het mij dat hij daar gaat omdat dat van mij uit komt, om wekelijks de ouders te bezoeken.

Als ze zo'n uitspraken doet, hoef ik daar écht niet elke week naar toe te gaan, en gelukkig gaf hij mij gelijk. "Maar we kunnen haar niet veranderen, dus wat lost het op om een week over te slaan?" => "dat ze dan niet élke week zo'n dingen kan zeggen tegen mij, maar alleen maar om de 2 weken!!!" en daarmee was hij overtuigd.

Kan die nu nooit eens zeggen dat ze meeduimt? Moet die nu altijd heel duidelijk maken dat ze niet wil dat ik een kindje krijg? :catcurs

(Ja, sorry, het moest er uit... :hug: voor iedereen hier die meeduimt voor ons die aan't proberen zijn!)
Geplaatste afbeelding

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#338 Geplaatst 29 juli 2011 - 21:55

:hug: :hug: lekker laten kletsen! wat denkt die wel niet, dat ze kan beslissen wat jullie wel en niet willen en wel of niet doen? pffffff

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Guest_brit_*
Guest_brit_*

#339 Geplaatst 30 juli 2011 - 19:49

ach marleen niets van aantrekken bij mij wast ook heeltijd van je bent er te veel mee bezig (eigenlijk hadden ze wel gelijk hoor lol) zelfs toen ik de test gedaan had (2x positief) was het nog van ja maar ja niet te vlug van stapel lopen er kan nog vannalles gebeuren ...  
ik had zoiets van kun je nu niet gewoon blij voor me zijn ...
maar het was gewoon om niet iedere keer gekwetst te zijn als het niks was en mocht het fout gaan ;)
eens het zover is zullen ze wel bijdraaien hoor :)

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#340 Geplaatst 31 juli 2011 - 09:15

Ah laat ze maar zeggen (al weet ik dat het pijnlijk is) maar wij zijn hier met veel die je steunen en duimen voor je ! Eens zien wat ze zal zeggen of doen als het zo ver is !
:hug:
Geplaatste afbeelding

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#341 Geplaatst 31 juli 2011 - 09:18

Misschien toch nog hopen, ik weet het niet,
Zaterdag 23 juli positieve ovulatietest
Zondag 24 juli positieve ovulatietest
Maandag 25 juli negatieve ovulatietest

Mijn normale lichaamstemperatuur 36,1 of 36,2

Woensdag temp: 36,1
Donderdag temp: 36,3
vrijdag  temp:     36,4
Zaterdag temp:   36,5
Zondag, vandaag: 36,6

Misschien kan ik toch nog stiekem een beetje hopen...? :onzeker:
Geplaatste afbeelding

Floraisonskat
Floraisonskat
  • 2.292 berichten
  • 2 katten

#342 Geplaatst 31 juli 2011 - 10:18

deboke06 zei:

Misschien toch nog hopen, ik weet het niet,
Zaterdag 23 juli positieve ovulatietest
Zondag 24 juli positieve ovulatietest
Maandag 25 juli negatieve ovulatietest

Mijn normale lichaamstemperatuur 36,1 of 36,2

Woensdag temp: 36,1
Donderdag temp: 36,3
vrijdag  temp:     36,4
Zaterdag temp:   36,5
Zondag, vandaag: 36,6

Misschien kan ik toch nog stiekem een beetje hopen...? :onzeker:

Ik weet niet hoor de temp is maar een 0,4 gestegen, dat is nipt vind ik, maar ik hoop mee met je hoor!!!

Waar neem je je temp? Toch niet oraal of via de oksel he, want dat is echt niet nauwkeurig?

Bewerkt door Floraisonskat, 31 juli 2011 - 10:19.

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#343 Geplaatst 31 juli 2011 - 10:42

Das niet fijn als je niet gesteund wordt van familie!
Maar er zijn wellicht ook meer dan genoeg mensen die dat wel doen! En op die mensen moet je je focussen.

Ik wens je echt héél veel succes en hoop dat het snel lukt! :hug:

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#344 Geplaatst 31 juli 2011 - 11:12

:hug: Thanks!!!

We zijn daarnet langs de gyné geweest, en we mogen beginnen met de 2e keer insiminatie (17e ronde). En dat gaan we zeker doen ;)

Ik heb mij nooit echt met die temperatuur bezig gehouden...
Als ik die vroeger af en toe nam, als "baseline", was die altijd iets van een 36,4°C; Maar als'k hem 's morgens neem, is die altijd rond de 37°C. Dus 'k heb die so far niet echt bijgehouden. Dan denk ik van "als ik daarmee begin, dan ben ik er teveel mee bezig :) "; want da's nog een extra moment om er mee bezig te zijn dat ik nu uitsluit.

Maarreh, stel dat ik het wel zou doen, gewoon informatief: ik heb een oorthermometer; zou dat een goede thermometer zijn om dat mee te doen? Of wat is jullie ervaring met "de beste thermometer" om dit te doen? Wat is de meest nauwkeurige methode?

Bewerkt door Gwynyth, 31 juli 2011 - 11:14.

Geplaatste afbeelding

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#345 Geplaatst 31 juli 2011 - 12:30

veel succes marleen en je niks aantrekken van je schoonmoeder! :geluk: