Spring naar inhoud

- - - - -

1 + 1 = ???

• Log in om te reageren
1204 reacties op dit onderwerp
Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#346 Geplaatst 31 juli 2011 - 13:03

Ik doe mijn best. Maar soms is dat zoooo moeilijk!

@ Brit: ja, bij mij zal dat ook wel zo gaan ;) Maar toch... Mijn mama zei dat ook he, maar die is overgestapt naar "maar ge zijt véél te gestresseerd! In't algemeen!" en da's eigenlijk correcter...

Mijn schoonmoeder leeft meer in haar eigen wereld, en alles moet en zal gaan zoals zij het wil. In haar wereld heb ik ei'tjes en tijd genoeg en moet ik minstens 2 jaar wachten voor ik zelfs maar naar de gyné mag gaan. En dus - denk ik - probeert die mij te overtuigen om te denken zoals zij. Maar bij mij heeft dat het tegenovergestelde effect he... Zo hard op mijn tong moeten bijten, toen ze mij vroeg of we volgende vrijdag kwamen, om niet te zeggen "nee, da's niet goed voor mijn stressgehalte, mij elke week laten zeggen dat ge geen kind wil van mij en Mark." Ons mama zei van "maar als ze dat nog eens zegt, vraag haar dan gewoon vlakaf of je daaruit moet opmaken dat zij geen kind wil van haar zoon, en zie hoe ze reageert." Maar 'k ga dat niet durven, denk ik. Was ik maar meer zoals mijn vriend, dan kon ik dat zo van mij afschudden.
Geplaatste afbeelding

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#347 Geplaatst 31 juli 2011 - 13:28

ik vind dat wel een goeie eigenlijk hoor. gewoon vragen.
Misschien zoiets van 'ik zou bijna denken dat je geen kleinkind wil'
en dan kijken wat ze zegt

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Floraisonskat
Floraisonskat
  • 2.292 berichten
  • 2 katten

#348 Geplaatst 31 juli 2011 - 17:37

Gwynyth zei:

Maarreh, stel dat ik het wel zou doen, gewoon informatief: ik heb een oorthermometer; zou dat een goede thermometer zijn om dat mee te doen? Of wat is jullie ervaring met "de beste thermometer" om dit te doen? Wat is de meest nauwkeurige methode?
De beste manier om te tempen is anaal of vaginaal en de beste thermometer is hiervoor de wolf cyclogyn thermometer gynaeco, dat is en thermometer die hier speciaal is voor ontworpen, enkel bij de apotheek te bestellen, kost een €15.  Je kan het ook met een digitale thermometer doen, maar het beste dan eentje met 2 cijfers na de komma.

Een heel interessant boek (eigenlijk voor alle vrouwen!!) is Taking Charge of Your Fertility.

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#349 Geplaatst 31 juli 2011 - 20:53

Floraisonskat zei:

Ik weet niet hoor de temp is maar een 0,4 gestegen, dat is nipt vind ik, maar ik hoop mee met je hoor!!!

Waar neem je je temp? Toch niet oraal of via de oksel he, want dat is echt niet nauwkeurig?

Ja normaal temp ik niet hoor maar ik voelde mij niet goed en dacht dat ik koorts had vandaar dat ik die nam en nu doe ik es even verder gewoon om te zien hoe dat evolueert...
Ik heb ook nog een week te gaan voor mijn NOD dusja maar voorlopig denk ik niet dat g-het gelukt is want ik heb altijd de week voor mijn maandstonden van die harde opgeblazen onderbuiken en die heb ik nu terug dusja het zal voor een volgende ronde zijn blijkbaar...
Geplaatste afbeelding

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#350 Geplaatst 31 juli 2011 - 20:55

ginnie zei:

ik vind dat wel een goeie eigenlijk hoor. gewoon vragen.
Misschien zoiets van 'ik zou bijna denken dat je geen kleinkind wil'
en dan kijken wat ze zegt

Ja als ze je echt op het einde drijft zal het er misschien wel eens uitfloepen en dan kun je zien hoe ze reageert...
Vind dat toch maar raar hoor dat ze dat nu niet wil en dat ze haar "gedacht" wil aandringen bij jou... :hug:
Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#351 Geplaatst 31 juli 2011 - 22:16

deboke06 zei:

Ja als ze je echt op het einde drijft zal het er misschien wel eens uitfloepen en dan kun je zien hoe ze reageert...
Vind dat toch maar raar hoor dat ze dat nu niet wil en dat ze haar "gedacht" wil aandringen bij jou... :hug:

... maar mijn schoonzus is begin juni bevallen, en ze zal vinden dat ze't niet aankan zeker, 2 kindjes zo kort op een? En ze wil overal kommentaar op geven (doet ze nu al bij mijn schoonzus), dus ik ga er vanuit dat ze wil dat wij wachten tot we daar wonen, omdat ze mij dan van in't begin "goede raad" kan geven over alles wat ik doe, net als bij haar dochter...

Geplaatste afbeelding

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.373 berichten
  • 2 katten

#352 Geplaatst 01 augustus 2011 - 08:26

Gwynyth zei:

... maar mijn schoonzus is begin juni bevallen, en ze zal vinden dat ze't niet aankan zeker, 2 kindjes zo kort op een? En ze wil overal kommentaar op geven (doet ze nu al bij mijn schoonzus), dus ik ga er vanuit dat ze wil dat wij wachten tot we daar wonen, omdat ze mij dan van in't begin "goede raad" kan geven over alles wat ik doe, net als bij haar dochter...

U niet laten doen he meid! Misschien kan je er inderdaad maar beter een beetje wegblijven en als ze dan vraagt waarom kan je altijd eens subtiel aanbrengen dat je je afvraagt wat nu eigenlijk haar bedoeling is. :x
Beter nog, het Mark eens laten vragen. :p

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#353 Geplaatst 02 augustus 2011 - 10:01

Ben redelijk nerveus aan het worden, dat wachten duurt me net iets te lang...
We zijn nu 10 dagen na mijn "vermoedelijke" eisprong. Ik zou normaal vandaag mogen testen met een vroegtest van sensitest waarvan ik er thuis nog 1tje heb liggen... maar ik ben bang voor het resultaat :(
Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#354 Geplaatst 02 augustus 2011 - 12:23

:hug:

Ik wachtte dan altijd tot de dag waarop mijn regels zouden moeten beginnen, en dan vlak voor mijn vriend zou thuiskomen. Als't dan goed nieuws was, kon hij dat ook zien, en anders had ik eventjes tijd voor ik kon zeggen dat het "nog altijd 9 maand" zou duren.
Geplaatste afbeelding

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#355 Geplaatst 02 augustus 2011 - 13:05

Gwynyth zei:

Ik wachtte dan altijd tot de dag waarop mijn regels zouden moeten beginnen, en dan vlak voor mijn vriend zou thuiskomen. Als't dan goed nieuws was, kon hij dat ook zien, en anders had ik eventjes tijd voor ik kon zeggen dat het "nog altijd 9 maand" zou duren.

Mja kon het niet laten, daarjuist testje gedaan en zoals verwacht negatief :onzeker:
Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#356 Geplaatst 02 augustus 2011 - 17:22

Meh hier ook even moeilijk: nog een ex-collega op de vloer is in verwachting. Dus 2 collega's en dan 2 excollega's... Meh en iedereen daar dan rond natuurlijk. En die heeft al 3 klein mannen rondlopen, dit wordt haar 4e...

Tha Gwyn in 'no fair' mood nu :(
Geplaatste afbeelding

Fieke
Fieke
  • 3.188 berichten
  • 1 katten

#357 Geplaatst 02 augustus 2011 - 17:36

Gwynyth zei:

Meh hier ook even moeilijk: nog een ex-collega op de vloer is in verwachting. Dus 2 collega's en dan 2 excollega's... Meh en iedereen daar dan rond natuurlijk. En die heeft al 3 klein mannen rondlopen, dit wordt haar 4e...

Geplaatste afbeelding

Guest_mightycats_*
Guest_mightycats_*

#358 Geplaatst 02 augustus 2011 - 17:49

troost jullie,
moeders verstaan da precies ni goed, omdat ze zelf nooit zoiets hebben meegemaakt, vroeger ging da allemaal vlot , maar nu niet meer...

Mijn eigen ma kan het ni laten, mijn zus is nu voor de tweede keer zwanger en bij ons zie enkele pag eerder lukt het niet.

Kwam er laatst iemand langs gereden in de straat die ze kende van vroeger , die riep amaai mooi speeltuintje voor je kleinkinderen, hoeveel heb je er al? Ja zei ze, nog maar éné (van men zus)...ze doen er hier niet aan voort, riep ze voor gands de straat. Ik had kunnen zakken in de grond naast haar ! En totaal ni beseffen hoezeer ze me daarmee kwetste ...

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#359 Geplaatst 02 augustus 2011 - 18:27

voor jullie :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#360 Geplaatst 02 augustus 2011 - 20:17

Gwynyth zei:

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding