Spring naar inhoud

- - - - -

1 + 1 = ???

• Log in om te reageren
1204 reacties op dit onderwerp
Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#361 Geplaatst 02 augustus 2011 - 21:59

Ahhh MightyCats, ik zou haar toch ook even doodbliksemen met mijn ogen op zo'n moment :(

Maar ze bedoelt het echt niet slecht he. Was waarschijnlijk maar als grapje bedoeld ofzo. Maar ze voelen het niet he :(
Geplaatste afbeelding

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#362 Geplaatst 04 augustus 2011 - 16:11

[quote name='Gwynyth'] Ahhh MightyCats, ik zou haar toch ook even doodbliksemen met mijn ogen op zo'n moment :(

Hou de moed er in ! :hug:

Ik kom dicht bij mijn NOD, ofwel zaterdag, zondag of maandag :oops:
Al negatief getest met een vroegtest dus ik reken er eigenlijk niet meer op maar toch ja ben altijd geneigd om te blijven hopen...

Bewerkt door deboke06, 04 augustus 2011 - 16:12.

Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#363 Geplaatst 04 augustus 2011 - 19:57

:) maar je mag van die vroegtesten niet uitgaan he. 't zijn "vroeg"testen, geen "testen".

:hug: 't kan nog altijd he.

Mijn mama wist ook niet dat ze zwanger was van mij, omdat ze "haar regels" door bleef krijgen. Maar dat waren kleine bloedingen, geen regels. Maar ja, hoe weet je't verschil he?

Dus je kan er nooit echt zeker van zijn of 't gelukt is of niet. Een collega van mij ook, negatief getest, dan zich maar getroost met een groot glas witte wijn, en een week nadien flauw gevallen; test gekocht en jawel, 't was positief ;)

Dusjah... ik zou zeker geen vroegtesten geloven :) (en nu geloof ik alleen nog maar de echo, die laat zien of er iets is of niet ;) )
Geplaatste afbeelding

Guest_brit_*
Guest_brit_*

#364 Geplaatst 05 augustus 2011 - 15:22

mijnen test was ook negatief hoor ik zou moeten van rond midden november zwanger zijn en heb maar een positieve test gehad 2 januari en als ik me niet vergis had ik er eentje begin december gedaan :)

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#365 Geplaatst 05 augustus 2011 - 15:23

Mijn gyné gelooft niet in zwangerschapstesten; ik denk dat dat een schoolvoorbeeld is van waarom niet :)
Geplaatste afbeelding

Floraisonskat
Floraisonskat
  • 2.292 berichten
  • 2 katten

#366 Geplaatst 05 augustus 2011 - 15:30

Ik scheid heel weinig hormonen af in mijn urine, vandaar dat ik bij mijn eerste pas een positieve zwangerschapstest had op 8 weken zwangerschap, bij mijn tweede op 6 weken en bij mijn derde heb ik meteen een bloedtest laten doen ;)

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#367 Geplaatst 07 augustus 2011 - 08:09

Ah ok, maar toch iets zegt mij dat het voor volgende ronde is...
Vandaag is mijn NOD als ze er vandaag en maandag nog niet doorgekomen zijn dan ga ik dinsdag misschien nog eens testen, zal zien...
Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#368 Geplaatst 07 augustus 2011 - 10:42

:hug:
Geplaatste afbeelding

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#369 Geplaatst 08 augustus 2011 - 08:29

En jawel de rode duivejtjes zijn doorgekomen :( Op naar de volgende ronde...
Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#370 Geplaatst 08 augustus 2011 - 09:01

:hug: Ervan profiteren, een glas wijn drinken, en uzelf troosten met iets wat je graag doet! En alles eventjes vergeten voor een weekje, en er dan weer tegenaangaan!

Hier net een folikelmeting gehad; en er zit één ei'tje klaar.

Nu is't de resultaten van het bloedonderzoek afwachten om te weten wanneer de insiminatie doorgaat... da's rond 3pm straks :)
Geplaatste afbeelding

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#371 Geplaatst 08 augustus 2011 - 09:28

Gwynyth zei:

:hug: Ervan profiteren, een glas wijn drinken, en uzelf troosten met iets wat je graag doet! En alles eventjes vergeten voor een weekje, en er dan weer tegenaangaan!

Nu is't de resultaten van het bloedonderzoek afwachten om te weten wanneer de insiminatie doorgaat... da's rond 3pm straks :)

Ja inderdaad, Vanavond drink ik eens een goeie, vanaf volgende week ben ik 2 weekjes in verlof, zal dan misschien tot rust komen en wie weet lukt het dan wel... Gelukkig duurt het wachten op de "klus"tijd niet zo ellendig lang als het wachten op die maandstonden :d

Ah ! Zal duimen voor je ! :geluk:
Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#372 Geplaatst 08 augustus 2011 - 13:21

deboke06 zei:

Ja inderdaad, Vanavond drink ik eens een goeie, vanaf volgende week ben ik 2 weekjes in verlof, zal dan misschien tot rust komen en wie weet lukt het dan wel... Gelukkig duurt het wachten op de "klus"tijd niet zo ellendig lang als het wachten op die maandstonden :d

Ah ! Zal duimen voor je ! :geluk:

:) ik heb gisteren ook nog geprofiteerd van een wit wijntje. Mijn vriend drinkt niet, en als ik zo'n fles open doe, drink ik daar hooguit 2 glazen van, en dan staat dat daar slecht te worden... Maar bij mijn ouders heb ik ervan geprofiteerd.

;) en de klustijd is ook fijner he, dan die maandstonden...
Geplaatste afbeelding

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#373 Geplaatst 09 augustus 2011 - 09:05

Gwynyth zei:

En heb je al nieuws?
Geplaatste afbeelding

cabezablanca
cabezablanca
  • 521 berichten
  • 2 katten

#374 Geplaatst 09 augustus 2011 - 10:30

Ik heb leuk nieuws te vertellen...wat zeg ik,  Fantastisch nieuws :dans:
Bijna 7 weken zwanger... :jump:
Geplaatste afbeelding

Lilia2055
Lilia2055