Spring naar inhoud

- - - - -

1 + 1 = ???

• Log in om te reageren
1204 reacties op dit onderwerp
Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#391 Geplaatst 10 augustus 2011 - 10:04

Oh... en dan zat er 2 x in de wachtzaal datzelfde kleine jongetje de hele tijd naar mij te kijken :love3:

8 maand was hem, en zooo lief.

Me wants too! :8
Geplaatste afbeelding

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#392 Geplaatst 10 augustus 2011 - 10:34

Gwynyth zei:

Oh... en dan zat er 2 x in de wachtzaal datzelfde kleine jongetje de hele tijd naar mij te kijken :love3:

8 maand was hem, en zooo lief.

Me wants too! :8

Ken dat gevoel, als mijn hoogzwangere nicht hier is met haar dochtertje van 1.5 jaar dan is dat echt zo van verdorie ik wil dat ook, soms moet ik traantjes bedwingen :8 maar mijn nicht zegt dan van jouw toer komt ook nog en dan zullen mijn kindjes al ouder zijn, het gevoel van een pasgeboren baby te hebben zal er bij mij al niet meer zijn en jij zal dat allemaal nog mogen meemaken ! En dat helpt dan voor een tijdje maar na enkele dagen is dat er weer... :s

Thumbs up voor 4uur !!

Hier zijn de ms aan de gang en is het wachten op de eisprong binnen een weekje...
Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#393 Geplaatst 10 augustus 2011 - 10:51

deboke06 zei:

Ken dat gevoel, als mijn hoogzwangere nicht hier is met haar dochtertje van 1.5 jaar dan is dat echt zo van verdorie ik wil dat ook, soms moet ik traantjes bedwingen :8 maar mijn nicht zegt dan van jouw toer komt ook nog en dan zullen mijn kindjes al ouder zijn, het gevoel van een pasgeboren baby te hebben zal er bij mij al niet meer zijn en jij zal dat allemaal nog mogen meemaken ! En dat helpt dan voor een tijdje maar na enkele dagen is dat er weer... :s

Thumbs up voor 4uur !!

Hier zijn de ms aan de gang en is het wachten op de eisprong binnen een weekje...

Ja ja, ik was mijzelf ook al met de reactie van iedereen "uw toer komt nog" aan't troosten, en dan dacht ik "stop nu eens met dat gezever, ge zegt dat nu al anderhalf jaar, dat mijn toer wel zal komen. Awel, ik heb daar nog niets van gezien!"

En net op die moment kwamen we een klant van mijn vriend tegen, daar in't ziekenhuis, en was de aandacht weer eventjes afgeleid (dat ziekenhuis is ook klant bij zijn werk).

Maar daarna was't ook weer weg he...

Daarnet vrijaf gevraagd voor morgen en overmorgen. Ik heb verlof nodig! Ik kan alleen maar daaraan denken: hoe kan dat ei'tje zomaar weg zijn?!? :cry:

Maar 'k mijn baas kwam al af "ben je zeker?" (we staan al op het randje he, qua bemanning), dus ik maar braaf "neen, niet zeker, ik moet " waarschijnlijk "1 van die 2 dagen hebben, maar ik weet nog niet de welke, dat weet ik pas rond 2pm" (maar dan in't Frans)

Slechte timing :8 :8 :8

Dus hij houdt mijn verlofaanvraag bij tot na 2pm. Maar dat hij dan nu maar niet aan iemand anders nog vrij geeft he... Tha Gwyn heeft het eventjes héél moeilijk nu :8
Geplaatste afbeelding

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.373 berichten
  • 2 katten

#394 Geplaatst 10 augustus 2011 - 12:56

Maar meisje toch! :hug:

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#395 Geplaatst 10 augustus 2011 - 13:08

Ik weet dat het lastig pijnlijk en moeilijk is, maar we mogen niet opgeven he !!De kans bestaat nog altijd. En ja de meeste woorden helpen inderdaad slechts voor heel even of zelfs niet dus een dagje verlof en je zinnen verzetten zou je deugd doen, spijtig dat het misschien niet goed uitkomt, maar je moet af en toe ook eens aan jezelf denken....

Big Hug ! :hug:
Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#396 Geplaatst 10 augustus 2011 - 13:13

:)

ik krijg vandaag toch boze blikken van mijn baas wanneer ik hem passeer.

Nog een klein uurtje...
Geplaatste afbeelding

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#397 Geplaatst 10 augustus 2011 - 14:06

en?

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#398 Geplaatst 10 augustus 2011 - 14:15

oh ja, en het spijt hun, maar blijkbaar is mijn eisprong toch al geweest. En ze begrijpen niet hoe het kan, want mijn bloed heeft het niet voorspeld!

Op de dag dat ik verondersteld had dat het had moeten zijn, hoewel ik helemaal niets gevoeld heb...?

"Heb maar gewoon betrekkingen, en maak dan een nieuwe afspraak wanneer uw regels beginnen".

:evil:  :cry:

Ach ja, we zullen ervan uit gaan dat er nu meer kans is op ne jongen zeker, als't zou lukken? Kwestie dat het ei'tje al gelost is, en de mannelijke zaadjes 't snelste zijn?

Maar :catcurs :catcurs :catcurs he.

Ik wil mijn eigen gyné terug. En niemand anders.

Maar jah... denk dat ik alweer gelukkig mag zijn dat met Mark en mij alles eigenlijk in orde is... We hebben nog steeds een kans (waarom had ik vandaag al geen vrijaf genomen, nu is't pas 8pm tegen dat ik thuis ben en gaat al die tijd verloren... :evil: :evil:  :evil: :cry: )
Geplaatste afbeelding

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#399 Geplaatst 10 augustus 2011 - 14:17

Is er dan ook de mogelijkheid dat je zo zonder hulp ook zwanger zou kunnen worden?
Of mag je niet intiem zijn tijdens die behandelingen?

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#400 Geplaatst 10 augustus 2011 - 14:22

Jawel... met mij en Mark is alles ok; dus in principe zou het ook vanzelf moeten kunnen lukken. Tenzij er iets mis is waar zij zelf geen weet van hebben.

Thing is gewoon dat mijn aantal ei'tjes beperkt zijn...

Bij insiminatie moet je partner 3 à 4 dagen voor de insiminatie zijn zaadjes bijhouden, om een goede hoeveelheid te bekomen die voorbereid kan worden.

Maar k ben héél geregeld. Dag 12 is mijn eisprong, en dat was gisteren. Ik had er al geen vertrouwen in he, en dat kan je zien aan mijn posts hier, "of" ipv "wanneer".

(Geplaatste afbeelding Gisteren, 12:14   #378
morgen nog eens op controle gaan, en dan weten we of't doorgaat )

:catcurs he!
Geplaatste afbeelding

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#401 Geplaatst 10 augustus 2011 - 14:24

Dus hopen en duimen we op een spontaan wonder :LOL:

Trouwens een meisje kan ook hé!!! die zaadjes blijven gemakkelijk 5 dagen leven en met jou man zijn super zaad kan alles hé!

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#402 Geplaatst 10 augustus 2011 - 14:34

dorien_951 zei:

Dus hopen en duimen we op een spontaan wonder :LOL:

Trouwens een meisje kan ook hé!!! die zaadjes blijven gemakkelijk 5 dagen leven en met jou man zijn super zaad kan alles hé!

Ja, dat zaad kan wel zolang leven... Maar als mijn eisprong gisteren was, hoelang blijft zo'n ei'tje leven?
1 dag? 2? 3?

Dit gaat nu héél cru klinken he: maar wat heb ik aan zaad dat blijft leven wanneer er geen ei'tje is om het te bevruchten? :cry:
Geplaatste afbeelding

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#403 Geplaatst 10 augustus 2011 - 14:39

Ge moet ook voor uwe sprong klussen hé en ik dacht dat zo'n eitje na de sprong ongeveer nog 48u kon bevrucht worden. Oké heel zeker ben ik daar niet van, zeg maar tegen uwe schat dat hij straks zijn billekes insmeert en  huiswerk moet maken.

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#404 Geplaatst 10 augustus 2011 - 14:47

dorien_951 zei:

Ge moet ook voor uwe sprong klussen hé en ik dacht dat zo'n eitje na de sprong ongeveer nog 48u kon bevrucht worden. Oké heel zeker ben ik daar niet van, zeg maar tegen uwe schat dat hij straks zijn billekes insmeert en huiswerk moet maken.

Jamaar!!!

Dat mag net niet...

4 dagen voor insiminatie mag dat niet meer, en op't moment van insiminatie, da's het moment van eisprong ook.

Daarnet heeft een assistente mij ook teruggebeld, en zei zegt dat een ei'tje maar 24u leeft, max 48; dus't zou héél misschien nog lukken, maar 't kan evengoed net te laat zijn.

Ik heb mijne schat daarnet al opgebeld om te zeggen dat hij géén plannen moet voorzien voor vanavond, want dat het hem-en-mij tijd zal zijn :)

Meh waarom heb ik nu een late shift vandaag...  :cry:
Geplaatste afbeelding

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#405 Geplaatst 10 augustus 2011 - 14:56

Azo dat mag niet...
4 dagen vooraf niet en die dokters ons maar wijs maken dat om de dag perfect is voor Visjes. Zijn ze terug op peil en vers (dus niet te oud).

Eigenlijk vind ik dat wel straf dat ze niet precies kunnen zeggen wanneer je sprong geweest is. Ik dacht dat ze dat toch bijna op een uur na konden bepalen :catscratchhead