Spring naar inhoud

- - - - -

1 + 1 = ???

• Log in om te reageren
1204 reacties op dit onderwerp
Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#406 Geplaatst 10 augustus 2011 - 15:05

dorien_951 zei:

Azo dat mag niet...
4 dagen vooraf niet en die dokters ons maar wijs maken dat om de dag perfect is voor Visjes. Zijn ze terug op peil en vers (dus niet te oud).

Eigenlijk vind ik dat wel straf dat ze niet precies kunnen zeggen wanneer je sprong geweest is. Ik dacht dat ze dat toch bijna op een uur na konden bepalen :catscratchhead

Jamaar, da's omdat wij insiminatie doen he ;)

Zonder insiminatie doe je't best om de dag ;)

Met niet, omdat ze dan zoveel mogelijk goeie en snelle zwemmers moeten hebben, en de beste qualiteit is er na 3 à 4 dagen.

En ze kunnen dat wél. Alleen zou mijn bloed hun gezegd hebben dat de eisprong nog niet voor direct was.

Maar dan moest ik aan mijn gyné denken: vorige maand had die assistente dat folikkel gemeten, en 2 dagen nadien mijn gyné ook, en daar was niets aan veranderd van grootte. "Ik moet u niet vertellen aan wiens meting ik het meest geloof hecht", zei hij. En ik geloof hem.

En nu moest ik eergisteren ook via haar, en elke keer ik haar zie, moet ik aan dat zinnetje van mijn gyné denken...

En nu heeft die assistente, in bespreking met een andere gyné, die resultaten doorgenomen, en beiden kwamen tot de constatatie dat die eisprong dus niet voor gisteren of vandaag was. Ik ben benieuwd wat mijn gyné hierover te zeggen heeft... Maar die zie ik dan pas wanneer mijn regels weer doorbreken, natuurlijk...

Moest het deze maand niet "natuurlijk" lukken, dan zég ik hun gewoon "dag 12 wordt insiminatie, zet dat maar in uw agenda. En néén, het maakt mij niets uit dat ge 2 dagen daarvoor vindt dat mijn ei'tje nog te klein is. Zie maar naar vorige maand."... (als ik het lef heb).
Geplaatste afbeelding

Floraisonskat
Floraisonskat
  • 2.292 berichten
  • 2 katten

#407 Geplaatst 10 augustus 2011 - 15:08

een eitjes "leeft" 48 uur en sperma kan tot zelfs uitzonderlijk 10 dagen blijven leven....

Het meeste kans maak je als je om de 2 dagen de liefde bedrijft vanaf de dag nadat je maandstonden gestopt zijn, en rond de dag van de eisprong dagelijks of liever zelfs meermaals daags  maar ja wie kan dat tempo blijven volhouden he... ;)

Een echo is een apparaat he, en daar kan van alles mee misgaan.(storingen etc.)

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#408 Geplaatst 10 augustus 2011 - 15:10

Ja voor hun is dat dagelijkse kost en zij zitten niet op die baby te wachten hé voor hun is een maand langer wachten geen enkele ramp.

Pffff daar zijde vet mee.

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#409 Geplaatst 10 augustus 2011 - 15:19

dorien_951 zei:

Ja voor hun is dat dagelijkse kost en zij zitten niet op die baby te wachten hé voor hun is een maand langer wachten geen enkele ramp.

Pffff daar zijde vet mee.

En nu ga ik even héél onredelijk zijn:

De gyné vandaag was al in verwachting. Tuurlijk is dat voor haar geen enkele ramp, 't is al gelukt bij haar!
Geplaatste afbeelding

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#410 Geplaatst 10 augustus 2011 - 16:11

Amai zeg maak dat nu mee :o je legt je vertrouwen in hen en dan blijkt dat je eitje toch al gesprongen is, vlug klussen maar vanavond het is zeker nog niet te laat! En duimen op een natuurlijk wondertje !
Geplaatste afbeelding

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#411 Geplaatst 10 augustus 2011 - 16:16

Hm op allesvoorkinderen.nl staat zelf dat zaadcellen tussen 3 en 7 dagen blijven leven, dus ik weet niet wanneer jullie laatste klusmoment was maar een meisje zou anders dus ook nog kunnen...
Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#412 Geplaatst 10 augustus 2011 - 16:19

Nope, da's al langer geleden :'(

Ik heb dat norm op dag 12 he, dus heb op dag 8 al gezegd dat hij moest sparen, en we zijn vandaag dag 13 :cry:

Maar nu heb ik wel geen vertrouwen meer in die assisente of andere gyné he... Op dit moment toch niet.
Geplaatste afbeelding

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#413 Geplaatst 10 augustus 2011 - 16:26

Gwynyth zei:

Nope, da's al langer geleden :'(

Ik heb dat norm op dag 12 he, dus heb op dag 8 al gezegd dat hij moest sparen, en we zijn vandaag dag 13 :cry:

Maar nu heb ik wel geen vertrouwen meer in die assisente of andere gyné he... Op dit moment toch niet.

Ja dat kan ik geloven ! :hug: Maar het kan nog hoor ! Misschien wel maar kleine kans, maar een kans is een kans !
Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#414 Geplaatst 10 augustus 2011 - 16:56

:hug:
Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#415 Geplaatst 10 augustus 2011 - 19:56

dorien_951 zei:

Dus hopen en duimen we op een spontaan wonder :LOL:

Trouwens een meisje kan ook hé!!! die zaadjes blijven gemakkelijk 5 dagen leven en met jou man zijn super zaad kan alles hé!

:hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

Guest_mightycats_*
Guest_mightycats_*

#416 Geplaatst 13 augustus 2011 - 23:43

misschien raar om zeggen maar ik vind iui eigenlijk puur mensen bezighouden, waarom niet van de eerste keer ivf als de kansen er goed uit zien daarmee ipv een mens dikwijls nog maanden aan een stuk of jaren bezig te houden...waarom moet alles altijd in extremis eerst het ergste zijn vooraleer men een deftige menswaardige behandeling krijgt, psychologisch zou dat toch ook al véél schelen...ik weet wel de kostprijs...maar toch

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#417 Geplaatst 14 augustus 2011 - 22:01

Net telefoontje gekregen, nicht is bevallen, een zoontje Noah... Ze hebben bevalling in gang gestoken sinds gisterenmorgen...
Hoe blij ik ook voor haar ben, het is toch even slikken :cry: :8
Geplaatste afbeelding

Guest_brit_*
Guest_brit_*

#418 Geplaatst 14 augustus 2011 - 22:25

aan iedereen een dikke knuf :hug: :hug:
weet hoe het voelt om te moeten afwachten :)
maar het loont de moeite hoor :hug:
iedereen veel succes en proberen je gedachten wat te verzetten is enorm moeilijk maar het helpt wel ;)

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#419 Geplaatst 21 augustus 2011 - 22:33

De dag dat de kleine Febe het levenslicht zag, is mijn nieuwe periode begonnen... Ronde 18, hopelijk 2e keer insiminatie, en hopelijk telt dit ook als 2e x voor het onderzoek...

Morgenvroeg gyné; maar 'k ben vandaag al met de medicatie begonnen. Morgen is toch maar controle of alles ok is om te beginnen, en norm gezien is dit toch al ok.

Ok, we gaan er weer met volle moed tegenaan :)
Geplaatste afbeelding

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#420 Geplaatst 21 augustus 2011 - 22:40

:thumb: :thumb: