Spring naar inhoud

- - - - -

1 + 1 = ???

• Log in om te reageren
1204 reacties op dit onderwerp
Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#436 Geplaatst 28 augustus 2011 - 12:35

Floraisonskat zei:

Volgens mijn kennis blijft een ei'tje maar 24 uur leven.( bron: Taking Charge of Your Fertility, pg50)

Lilia2055 zei:

Volgens m'n biologieles leeft een eicel 24u en zaadcel 72u. En ik ga ervan uit dat m'n leerkracht me niets wijsgemaakt heeft ;)

Awel ja he... dus ik weer niet gerustgesteld :(

Volgens mij gaat dat weer op dag 12 lossen, en als't nog niet gelost is op de controle zelf, dan gaat het dat later op de dag wel doen. "Normaal gezien" lost dat rond de middag of vroege namiddag (behalve vorige keer... dan heb 'k het niet gevoeld)...

Ahhhh stress :p
Geplaatste afbeelding

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#437 Geplaatst 29 augustus 2011 - 13:11

Ik heb ook altijd gehoord 24-48 uur max...
Hier zenuwachtig, zit in de periode waarin je alleen maar kunt wachten wachten wachten, nu ongeveer 6 dagen na ES.... MS worden verwacht op 7 september...
De hatelijke wachtperiode dus... geen verschijnelen van bevruchting of innesteling of dergelijke dus de moed is weeral aan het zakken.... :onzeker:
Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#438 Geplaatst 30 augustus 2011 - 14:24

Morgen insiminatie...

hij heeft wel serieus moeten zoeken, blijkbaar zat alles tussen mijn darmen verstopt... Maar heeft toch zeker een ei'tje gezien :)

Dus we gaan er voor!
Geplaatste afbeelding

Floraisonskat
Floraisonskat
  • 2.292 berichten
  • 2 katten

#439 Geplaatst 30 augustus 2011 - 16:46

Gwynyth zei:

Morgen insiminatie...

hij heeft wel serieus moeten zoeken, blijkbaar zat alles tussen mijn darmen verstopt... Maar heeft toch zeker een ei'tje gezien :)

Dus we gaan er voor!
ik duim voor een geslaagde inseminatie

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#440 Geplaatst 30 augustus 2011 - 16:58

Hier wordt ook geduimd !!

Heb een redelijk zware dag achter de rug, wat kan ik toch soms zo een negatieveling zijn :s
Ik heb sinds zondag lage rugpijn en een opgeblazen gevoel maar ik wil niet uitgaan van symptomen die bedriegelijk kunnen zijn...
Ondertussen is mijn temp gestegen tot 36.9°
Verder is er en voel ik niks.....
Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#441 Geplaatst 30 augustus 2011 - 17:14

:hug:

Maar voor dat negatief zijn is hier een topic he. Hier zijn we er om elkaar te steunen he, als't goed gaat of als't je oren uitkomt :p

;) Die gyné die mij toen zei om op dag 13 terug te komen, die gaat de insiminatie doen, want mijn gyné heeft operaties die dag.

Dus stel dat het lukt, dan is het vertrouwen ook weer hersteld; denk ik dan. 't is gewoon... ik wou haar echt niet hebben vlak voor wanneer dat ei'tje vrij kwam. Maar nu is't weer ok...

En mijn gyné heeft me gezegd dat ik in goede handen ben bij haar, dus 'k zal hem maar geloven :louche: :)

Om 10am mogen we het staaltje binnendoen, en zo'n 2u later is dat ongeveer klaar...
Geplaatste afbeelding

Guest_brit_*
Guest_brit_*

#442 Geplaatst 30 augustus 2011 - 22:06

deboke06 zei:

Hier wordt ook geduimd !!

Heb een redelijk zware dag achter de rug, wat kan ik toch soms zo een negatieveling zijn :s
Ik heb sinds zondag lage rugpijn en een opgeblazen gevoel maar ik wil niet uitgaan van symptomen die bedriegelijk kunnen zijn...

mijn temp heb ik nooit gemeten en die symptonen lol die had ik ook iedere maand je kan er echt wel gek van worden :s
gewoon je ding doen en genieten van je dag want eens het zo ver is gaat het vlug hoor :)

Gwynyth zei:

Maar voor dat negatief zijn is hier een topic he. Hier zijn we er om elkaar te steunen he, als't goed gaat of als't je oren uitkomt :p

;) Die gyné die mij toen zei om op dag 13 terug te komen, die gaat de insiminatie doen, want mijn gyné heeft operaties die dag.

Dus stel dat het lukt, dan is het vertrouwen ook weer hersteld; denk ik dan. 't is gewoon... ik wou haar echt niet hebben vlak voor wanneer dat ei'tje vrij kwam. Maar nu is't weer ok...

En mijn gyné heeft me gezegd dat ik in goede handen ben bij haar, dus 'k zal hem maar geloven :louche: :)

Om 10am mogen we het staaltje binnendoen, en zo'n 2u later is dat ongeveer klaar...

alé veel geluk hier draaien de duimen ;)

Floraisonskat
Floraisonskat
  • 2.292 berichten
  • 2 katten

#443 Geplaatst 31 augustus 2011 - 08:12

deboke06 zei:

Ik hoop dat je temp nog stijgt, wanneer zou je ongesteld moeten worden?
:hug: :hug: :hug:

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#444 Geplaatst 31 augustus 2011 - 09:01

Floraisonskat zei:

Ik hoop dat je temp nog stijgt, wanneer zou je ongesteld moeten worden?
:hug: :hug: :hug:

Normaal op 6 september... is dus wel nog 6tal dagen maar toch....
Geplaatste afbeelding

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#445 Geplaatst 31 augustus 2011 - 09:02

Gwynyth zei:

En nog even extra duimen !!!!
Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#446 Geplaatst 31 augustus 2011 - 10:39

Om 11u30 is het staaltje klaar, dus ik schat zo insiminatie tegen 11u45...

Spannend of het deze keer zou lukken...

Deze keer is het ventje er wel bij, na het nodige aandringen. "ik kon dat vorige keer toch ook alleen?" Gelukkig snapt hij het idee van 'support' ;)
Geplaatste afbeelding

biekevs
biekevs
  • 1.470 berichten
  • 3 katten

#447 Geplaatst 31 augustus 2011 - 10:43

ik duim mee hoor!! :pray: :hug: :hug: :hug:

Floraisonskat
Floraisonskat
  • 2.292 berichten
  • 2 katten

#448 Geplaatst 31 augustus 2011 - 11:11

Ik ben hier ook vollop aan het duimen he, en ik duim rond 11u45 nog extra hard.

oja en ik heb ergens gelezen dat het hebben van een orgasme enkele tijd na insimenatie de slaagkansen vergroot ;)

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.373 berichten
  • 2 katten

#449 Geplaatst 31 augustus 2011 - 12:43

Hier draaien de duimen ook hoor, hopelijk verloopt alles goed!

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#450 Geplaatst 31 augustus 2011 - 16:36

:) thanks

Maar 'k miste toch mijn eigen gyné hoor... hier is't meer de nummer in de rij; bij hem zijt ge echt iemand.

En ik vroeg toen van "hoe doen we het dan verder, neem ik een zwangerschapstest, en dan bloed ofzo?" En hij zei toen "nee hoor, zwangerschapstesten zijn niet altijd betrouwbaar. Kom op die dag maar bloed afnemen, en bel mij dan 's namiddags voor de bloedwaarden".

Zij nu zegt doodleuk "als je je regels nog niet had na 14 dagen, doe dan maar een zwangerschapstest, en als die positief is, laat dan maar bloed trekken bij de huisarts".

Maar dan moet je weten, ons mama heeft nog 3 maanden bloedingen gehad, toen ze zwanger was van mij. En de ene zegt "die zijn niet betrouwbaar", en de andere zegt van die toch te doen. En bloed bij mijn huisarts laten checken, wanneer weet ik dan die resultaten? Dus ik zeg haar dat haar collega de vorige keer het beter vond om dit in't ziekenhuis te laten testen, dat ik hem dan kon bellen voor de resultaten. Dat ik toch dit verkoos, zeker omdat we na 3 keer IUI naar IV zouden overstappen, en we nu toch 3 maand (2x IUI) verder waren. Zegt ze mij doodleuk "ja, dat kan je ook doen"; en vertrekt dan naar haar kantoor om de volgende te behandelen, met nog een laatste "over 10 minuten mag je doorgaan he" mijn kant uit, zonder mij zo'n papier mee te geven met aangekruist waarop getest moet worden (waardoor ik dus toch langs mijn huisarts moet) :s

Ja, dan toch liever de mijne zelf... Gelukkig was mijn ventje bij mij :love3:
Geplaatste afbeelding