deboke06 zei:
Hier wordt ook geduimd hoor !!!
Ik snap er even niks meer van:
Zondag 36.8° opgeblazen gevoel, lage rugpijn
Maandag idem
Dinsdag 36.9° en ook weer opgeblazen gevoel en rugpijn
Woensdag 36.8° opzette buik (heb ik altijd week voor ms), rugpijn en hoofdpijn
Donderdag 36.8° en niks meer
Vandaag 37° en niks meer....
Ik wil ergens hopen maar dan zal de teleurstelling terug veel te groot zijn en ik heb die opgezette buik gehad die ik altijd heb dus mijn eerste gedachte is ok volgende week zijn mijn ms er pff

hehe ik zei vrijdag nog tegen een collega (die me iets daarvoor zei dat zij zwanger was) dat mijn temp 36,8 gedaald was, en dus volgens het idee niet zwanger, maar als ik op mijn temp moet voortgaan, heb ik nooit een ovulatie
Nu is't gisteren weer 37,1 en vandaag 37,2; maar héél eigenlijk geloof ik er niet 100% in... Ik denk dat ik gewoon aan't wachten ben tot het weer daalt
Je weet het uiteindelijk niet tot het zo ver is he. En "maandstonden"... mijn ma heeft nog 3 maanden bloedingen gehad, waarvan ze dacht dat het maandstonden waren. Dus daar heb je ook niet altijd iets aan
dorien_951 zei:
Bij Victor wist ik tegen de avond ook mijn uitslag...
Maar een dag wachten komt tegenwoordig meer en meer voor. Veel dokters werken in zo'n groepspraktijk en de secretaresse geeft dan vb de uitslag mee en die werken soms van 9u tot 16u als je uitslag dan om 17u pas binnen komt mag je er nog een nachtje op wachten.
Die van mij werkt niet in een groepspraktijk... Ik denk wel dat hij stagiairs aanneemt ofzo, maar uiteindelijk werkt hij daar alleen. Da's van 8u30 tot 9u30, en van 18u tot 19u30 ; dus als hij de uitslag heeft, kan je hem dan bellen.
Nu, die van mij leeft wel mee hoor, zeker omdat hij nu ook kleinkinderen heeft, en hij is daar echt wég van, dus die gunt ons dat ook, maar toch... Als hij effectief nog steeds maar 1x in de week iemand laat komen, dan moet ik daar nog altijd op wachten...