Spring naar inhoud

- - - - -

1 + 1 = ???

• Log in om te reageren
1204 reacties op dit onderwerp
Floraisonskat
Floraisonskat
  • 2.292 berichten
  • 2 katten

#466 Geplaatst 06 september 2011 - 11:36

deboke06 zei:

Heb me net even ingelogd, is idd een handige site met goeie info... ik zit ook op baby.be

En hier gaan we dan alweer op naar een volgende ronde :(

:hug: :hug: :hug:

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#467 Geplaatst 06 september 2011 - 11:59

Floraisonskat zei:

:hug: :hug: :hug:

Thx, Had gisteren nogtans goeie moed voor de volgende ronde maar als je dan weer van 2 vriendinnen hoort dat ze zwanger zijn in de 2de ronde dan zie je dat toch even niet meer zitten...
Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#468 Geplaatst 06 september 2011 - 12:08

deboke06 zei:

Heb me net even ingelogd, is idd een handige site met goeie info... ik zit ook op baby.be

En hier gaan we dan alweer op naar een volgende ronde :(

:hug:

Ik had zaterdagavond zo'n siddering precies van mijn darmen naar mijn buik toe, naar omhoog. Ik dacht van "als't aan mijn darmen ligt, gaat die toch naar beneden, of rommelt dat ter plaatse, maar naar boven? :o "

Dus gisteren vroeg ik op't werk aan een collega: hoe snel wist jij dat je zwanger was?

En ze zei 2 x van in de eerste week, ik voelde zo'n vlinders heel kort in opgaande beweging! En dan niets meer, maar na de zwangerschapstest bleek dat ze zwanger was.

Dus ja, zo kon ik dat gevoel ook omschrijven. Temp is nog steeds 37,1, dus hoog genoeg, maar voor't zelfde geld ben ik gewoon ziek (airco, steeds opgezwollen sinussen hiero) :(

Verder lijkt het mij alsof mijn lichaam zich gedraagt zoals élke andere maand; dus ik ga er niet te hard op hopen :s
Geplaatste afbeelding

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#469 Geplaatst 06 september 2011 - 12:58

Gwynyth zei:

Ik had zaterdagavond zo'n siddering precies van mijn darmen naar mijn buik toe, naar omhoog. Ik dacht van "als't aan mijn darmen ligt, gaat die toch naar beneden, of rommelt dat ter plaatse, maar naar boven? :o "

Dus gisteren vroeg ik op't werk aan een collega: hoe snel wist jij dat je zwanger was?

En ze zei 2 x van in de eerste week, ik voelde zo'n vlinders heel kort in opgaande beweging! En dan niets meer, maar na de zwangerschapstest bleek dat ze zwanger was.

Dus ja, zo kon ik dat gevoel ook omschrijven. Temp is nog steeds 37,1, dus hoog genoeg, maar voor't zelfde geld ben ik gewoon ziek (airco, steeds opgezwollen sinussen hiero) :(

Verder lijkt het mij alsof mijn lichaam zich gedraagt zoals élke andere maand; dus ik ga er niet te hard op hopen :s

dat ziet er toch voorlopig positief uit... en in het topic waar ik zat  "NOD september" daar zijn er al een paar die zwanger getest hebben en totaal niks voelen, die dezelfde symptomen hebben als elke maand...
Geduldig afwachten dus ook al is het moeilijk! Hier wordt geduimd!!!
Geplaatste afbeelding

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.373 berichten
  • 2 katten

#470 Geplaatst 06 september 2011 - 16:13

Gwynyth zei:

Je begint natuurlijk overal extra op te letten nu. Nog eventjes afwachten meid en dan hopelijk goed nieuws he! :thumb:

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#471 Geplaatst 06 september 2011 - 22:35

Adsagsona zei:

Je begint natuurlijk overal extra op te letten nu. Nog eventjes afwachten meid en dan hopelijk goed nieuws he! :thumb:

Haha nee, ik was een film aan't zien, en ik dacht echt dat er een beest ofzo over mij kroop, want het konden mijn darmen volgens mij niet zijn, en ik keek daar echt naar in de veronderstelling een gigantische spin te zien, die hebben immers genoeg poten om op zo'n vreemde manier over mij te kruipen, klaar om te gillen :ha

Maar er was niets :louche:
Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#472 Geplaatst 12 september 2011 - 12:29

... En het wordt ronde 19 ...
Geplaatste afbeelding

Elfje
Elfje
  • 2.738 berichten
  • 1 katten

#473 Geplaatst 12 september 2011 - 12:32

Geplaatste afbeelding

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#474 Geplaatst 12 september 2011 - 22:37

domme toch hé!!!

Sakuradrops
Sakuradrops
  • 3.497 berichten
  • 3 katten

#475 Geplaatst 12 september 2011 - 23:07

He verdorie, ik had nog zo geduimd. Maar ik blijf duimen hoor. :thumb: Desnoods tot ze blauw zien. ;)

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#476 Geplaatst 13 september 2011 - 07:53

Gwynyth zei:

:hug: :hug: drink er maar een goeien op !
Hier kan het al niet deze maand, mijn ventje vertrekt maandag en is pas vrijdagavond laat terug, net in de week van mijn ES :roll:
Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#477 Geplaatst 13 september 2011 - 08:19

Mja, zou willen dat ze deftig doorbreken, dan kan ik opnieuw beginnen... Nu semmelen ze al 3 dagen... Soms denk je "ah, NU gaan ze doorbreken", en 3u later is't alsof ze helemaal nog niet van plan zijn om te komen...

Nu, morgen is dag 26, dus tegen dan zullen ze er zeker zijn...

'k Heb gisteren mijn eerste auto gekocht (die nu braaf in de garage van mijn ouders staat tot ik mijn voorlopig rijbewijs heb), dat heb ik dan toch al :p

Gisteren mijn muziekcollega gezien, die is nog niet bevallen... Is altijd of ze zich schuldig voelt dat zij zwanger is en ik niet. Alsof daar zo'n kloof is dat ze over zo'n dingen niet graag spreekt, omdat zij het wel heeft en ik nog niet. Meh.
Geplaatste afbeelding

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#478 Geplaatst 13 september 2011 - 09:36

Gwynyth zei:

Mja, zou willen dat ze deftig doorbreken, dan kan ik opnieuw beginnen... Nu semmelen ze al 3 dagen... Soms denk je "ah, NU gaan ze doorbreken", en 3u later is't alsof ze helemaal nog niet van plan zijn om te komen...

'k Heb gisteren mijn eerste auto gekocht (die nu braaf in de garage van mijn ouders staat tot ik mijn voorlopig rijbewijs heb), dat heb ik dan toch al :p

Gisteren mijn muziekcollega gezien, die is nog niet bevallen... Is altijd of ze zich schuldig voelt dat zij zwanger is en ik niet. Alsof daar zo'n kloof is dat ze over zo'n dingen niet graag spreekt, omdat zij het wel heeft en ik nog niet. Meh.

Proficiat met de aankoop van je auto !
Geplaatste afbeelding

cabezablanca
cabezablanca
  • 521 berichten
  • 2 katten

#479 Geplaatst 13 september 2011 - 10:02

Gwynyth zei:

oooh... :( toen ik de vorige berichten las (moest even bijlezen) dacht ik echt; en nu ga ik op t einde heel positief nieuws te lezen krijgen.  
Hopelijk komen je regels nu vlug door, zodat je verder kan met ronde 20.

Proficiat met je autootje! Wat heb je gekocht? Mijn ouders hadden al een oud autootje gekocht voor mij toen ik m'n voorlopig rijbewijs nog niet had, in de hoop dat ik er dan in zou vliegen :) tevergeefs...  :LOL:
Nu heb ik m'n voorlopig en 20u rijles gevolgd dus nu bol ik alleen rond. We hebben ondertussen ook een occasie cirtoën C3 gekocht (5deurs) met het oog op kinderzitjes. Ik houd van mijn bolleke! :)

Ik moet wachten wachten wachten...tot half oktober... dan pas kennen we de resultaten van het genetisch onderzoek en stollingsonderzoek...

veel liefs!

Geplaatste afbeelding

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.373 berichten
  • 2 katten

#480 Geplaatst 14 september 2011 - 09:26

Gwynyth zei:

Heh bah, ik had zo gehoopt dat het deze keer wel raak ging zijn :( . Even flink vloeken en op naar de volgende ronde, he. :hug:
Oh en zorg maar dat je snel je rijbewijs hebt, dat ik de auto kan zien ;) .