Spring naar inhoud

- - - - -

1 + 1 = ???

• Log in om te reageren
1204 reacties op dit onderwerp
Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#481 Geplaatst 14 september 2011 - 09:36

Ik heb geen test afgenomen en geen bloed laten onderzoeken, en so far zijn ze niet zo hevig als anders... Maar dat kan nog altijd komen.

Vrijdag nieuwe afspraak met de gyne. Rotslechtr timing... We zijn dan maar met 6 van de 16 mensen aanwezig en ik moet rond 9am bij de gyne zijn...

Ik heb al wel een late shift, maar heb gzvraagd om die tijd die ik te veel gewerkt heb, ooit eens, of ik die dan niet mocht inhalen. Anders moet ik mij ziek zetten en zijn ze maar met 5, en dat wil ik ze niet aandien ook niet.

'k heb daar nog geen antwoord op gekregen :(

En dat van die auto komt in orde :)
Als'k 3 oktober vrij mag nemen, ga ik dan voor mijn rijbewijs gaan!
Geplaatste afbeelding

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.373 berichten
  • 2 katten

#482 Geplaatst 14 september 2011 - 09:41

Oei, maar 6 van de 16 :( ... nog altijd compleet onderbemand dan. Hopelijk lukt het voor die uren dan.

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#483 Geplaatst 14 september 2011 - 13:09

:)

Vanmorgen telefoon gekregen dat de gyné gevraagd had of ik niet om 7u40 al kon komen. Jeps, dat gaat :)
Geplaatste afbeelding

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.373 berichten
  • 2 katten

#484 Geplaatst 14 september 2011 - 13:12

Gwynyth zei:

:)

Vanmorgen telefoon gekregen dat de gyné gevraagd had of ik niet om 7u40 al kon komen. Jeps, dat gaat :)

Yay! Probleem van't werk opgelost! :thumb:

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#485 Geplaatst 20 september 2011 - 10:26

Dit weekend was het weer eventjes te veel van het goeie, babyborrel van baby van nicht en mijn vriendin is bevallen *zucht* :onzeker:

We hebben vorige week ook online een mannelijke vruchtbaarheidstest besteld en dit weekend de test uitgevoerd en die was gelukkig heel positief :) Dat geeft ons toch wel een beetje extra moed om verder te gaan !
Deze week is mijn ES, ventje is wel uit werken en is pas woensdagavond terug...
Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#486 Geplaatst 20 september 2011 - 12:15

Jeps, hier ook; vriendin bevallen, en ze laat het aan iedereen weten, behalve aan mij.

Denk dat ze zich schuldig voelt ofzo, omdat zij haar 2e heeft terwijl het bij ons nog steeds niet gelukt is, en ze weet dat wij al bezig waren van toen zij haar 1e net kreeg.

'k Mag er in haar bijzjin ook niet over praten, over dat wij proberen via gyné, want "dat is voor haar ook niet leuk"; en nu laat ze het iedereen dus weten, behalve mij :(

Alsof het leven stilstaat, en ik niet mee mag doen, want ja, ik heb er nog geen he. Meh. :evil: Maar ik kan wel zien he, dat ze een bol buikje heeft, en dat dat plots weg is, dat dan dan wil zeggen dat ze haar kindje heeft gekregen. En ik hoor wel anderen he, die mij dat zeggen. Dan voel ik mij ineens zo'n stuk minder waard he :evil: :censored:

Deboke, het mannelijke deel kan tot 7 dagen overleven... en het ei'tje tot 2 dagen, alles al het voorgenoemde topkwaliteit is...
Geplaatste afbeelding

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#487 Geplaatst 20 september 2011 - 13:27

Dat vind ik nu ook wel erg, om dat te verzwijgen ! Allez kom zeg net alsof je er niet blij voor zou zijn ofzo ! Ben ik ook blij voor haar toen ze bevallen was ok ergens zit er wel een beetje gezonde jaloersheid en pijn maar dat is normaal....
Maar verzwijgen dat vind ik eerlijk gezegd wat kinderachtig...
Ahja ze zal het wel uiteindelijk niet snelcht bedoelen maar toch....

Weet niet in hoeverre mannelijke vruchtbaarheidstest betrouwbaar is... resultaat was toch sterk positief, en ik ja ben nog nooit naar een gyné geweest :oops: omdat ik denk altijd een eisprong te hebben door positieve ovutest en tempstijging...

Bloedcontrole in februari had ik laten doen door huisarts en die zei dat het niet ok was en daardoor moesten we aantal maanden wachten en spuitjes krijgen... maar als het binnen 3 rondes nog niet lukt ga ik wel eens gaan op controle..
Geplaatste afbeelding

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#488 Geplaatst 20 september 2011 - 20:53

Sterkte meiden!

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#489 Geplaatst 20 september 2011 - 21:00

Cisca zei:

Sterkte meiden!

Thanks !
Geplaatste afbeelding

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#490 Geplaatst 24 september 2011 - 08:51

Net dit artikel gelezen en vind het echt verschrikkelijk :(

Kinderverzorgster, maar ongeschikt voor adoptie (Vilvoorde) - Het Nieuwsblad
Geplaatste afbeelding

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#491 Geplaatst 24 september 2011 - 08:57

Lilia2055 zei:

Net dit artikel gelezen en vind het echt verschrikkelijk :(

Kinderverzorgster, maar ongeschikt voor adoptie (Vilvoorde) - Het Nieuwsblad

dat is toch onbegrijpelijk :trance:

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#492 Geplaatst 28 september 2011 - 14:07

:o Vreemde maand:

Mijn basale lichaamstemp is steeds 36.5/36.6°

Dag 13: Temp zakt plots naar 36.3°
Dag 14: 36.4°
Dag 15: 36.6° + geklust
Dag 16: 36.6° + Pos Ovutest + geklust
Dag 17: 36.5° + Pos Ovutest + geklust
Dag 18: 36.5° + Pos Ovutest + geklust
Dag 19: 36.5° + Neg Ovutest + geklust
Dag 20: 36.5° + twijfelgeval Ovutest
Dag 21: 36.5° + Pos Ovutest
Dag 22 (Vandaag): 36.6° + Pos Ovutest

Wat moet ik daar nu van gaan denken? Ik kan toch nog geen ES hebben gehad aangezien er niets met mijn temp gebeurt?
Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#493 Geplaatst 28 september 2011 - 18:41

Maar ik geloof daar eigenlijk niet in. Volgens die dingen heb ik nooit een eisprong, terwijl bij de gyné overduidelijk te zien is dat er ei'tjes zijn, en dat die springen :p En een positieve ovulatietest? De éérste die ik ooit deed. De rest gaf altijd negatief. Dusjah...

Niets van aantrekken :hug:

Hier was er vandaag onze 3e poging IUI... Laten we hopen dat dit de goeie was, want ik heb nog maar 5 vakantie dagen over!!!

(zonder mijn kerstverlof, dat geef ik er niet voor af!)
Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#494 Geplaatst 28 september 2011 - 18:54

hilleke zei:

dat is toch onbegrijpelijk :trance:

Goh... even advocaat van de duivel spelen he; want ik gun het die mensen wel.

Maar het is niet omdat je goed bent met baby's, dat je ook goed bent met pubers.

Ik ga mij er niet over uitspreken :(
Geplaatste afbeelding

Sakuradrops
Sakuradrops
  • 3.497 berichten
  • 3 katten

#495 Geplaatst 28 september 2011 - 21:52

Ik vind de adoptieprocedures tot in het krankzinnige gaan... Als ze zulke zware vereisten opleggen aan mogelijke adoptieouders, dan moet men dit ook maar opleggen aan natuurlijke ouders. Sorry, maar hoeveel probleemgezinnen blijven maar kinderen maken en geen haan die er naar kraait? Dat ze op adoptie goed en streng toezien, akkoord, maar dan voor alle ouders he. Waar trekken ze die grens? Ergens druist dat in tegen mijn rechtvaardigheidsgevoel.