Spring naar inhoud

- - - - -

1 + 1 = ???

• Log in om te reageren
1204 reacties op dit onderwerp
Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#511 Geplaatst 06 oktober 2011 - 10:01

Gwyn, balen meis, hoop zo dat het snel lukt, tis je zo gegunt

Ook de andere die proberen heel veel sterkte

voel me zo bevoorrecht met 6 kids al heb ik daarnaast ook 2 engeltjes en ging het voordat ik van de 1e zwanger werd ook niet van een leien dakje

Nakthis
Nakthis
  • 1.321 berichten
  • 2 katten

#512 Geplaatst 06 oktober 2011 - 10:02

Hmmm, I know. Ik heb gewoon altijd schrik dat ze weer overal commentaar op geven enzo..Ik ben wel 80 kilo kwijt, maar nog steeds overgewicht enzo. Heb echt geen zin mezelf nog eens te moeten verdedigen en alles uit te leggen.

Sakuradrops
Sakuradrops
  • 3.497 berichten
  • 3 katten

#513 Geplaatst 06 oktober 2011 - 10:33

Ik heb misschien geen overgewicht, maar ik heb vitiligo (overal witte pigmentvlekken). Dit zorgt ervoor dat ik natuurlijk ook niet graag halfnaakt bij een dokter sta. Maar een goede gyné/dokter mag je geen slecht gevoel geven. Ik denk dat het misschien gewoon ff zoeken is naar een goede gyné.

En nu ga ik verder over naar het duimen voor al diegenen hier die graag een kleintje willen! :thumb: :geluk:

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#514 Geplaatst 06 oktober 2011 - 13:02

Nakthis zei:

Ik ben ook nog nooit naar de gyné gegaan hoor. Ik weet wel dat het moet, maar ik vind het enger dan de tandarts.

Ik eigenlijk ook vooral omdat ik niet weet wat er zal gebeuren of wat ze gaat doen... :s
Geplaatste afbeelding

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#515 Geplaatst 06 oktober 2011 - 13:04

Sakuradrops zei:

Ik heb misschien geen overgewicht, maar ik heb vitiligo (overal witte pigmentvlekken). Dit zorgt ervoor dat ik natuurlijk ook niet graag halfnaakt bij een dokter sta. Maar een goede gyné/dokter mag je geen slecht gevoel geven. Ik denk dat het misschien gewoon ff zoeken is naar een goede gyné.

En nu ga ik verder over naar het duimen voor al diegenen hier die graag een kleintje willen! :thumb: :geluk:

Bedankt!
maar ik heb me wel voorgenomen dat als ik nu weer niet zwanger ben om dan een afspraak te maken...
Geplaatste afbeelding

Nakthis
Nakthis
  • 1.321 berichten
  • 2 katten

#516 Geplaatst 06 oktober 2011 - 13:19

Ik hoop dat jullie wens snel vervuld wordt :)

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#517 Geplaatst 10 oktober 2011 - 11:39

En jawel vanmorgen forse temperatuurdaling... :cry: de ms zijn in aantocht dus...
Zojuist ook gebelt om afspraak te maken bij gyné... ze raadden mij aan om te gaan naar het vrije spreekuur de maandagmorgen van 8 to 11, als ik heel vroeg ga dan ben ik er zeker bij... ze mogen er 15 inschrijven dusja... nu nog wachten op ms en dan direct er naar toe... :8
Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#518 Geplaatst 10 oktober 2011 - 12:16

:(

Ik wist niet dat gyné's vrije spreekuren hadden? Ik zou gek worden denk ik... zeker omdat ik dan een halve dag vrij moet nemen, en als ik er dan niet bij ben... Meh.

Véél succes bij die gyné alvast. Ga je volgende maandag gaan?
Geplaatste afbeelding

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#519 Geplaatst 10 oktober 2011 - 13:20

Gwynyth zei:

:(

Ik wist niet dat gyné's vrije spreekuren hadden? Ik zou gek worden denk ik... zeker omdat ik dan een halve dag vrij moet nemen, en als ik er dan niet bij ben... Meh.

Véél succes bij die gyné alvast. Ga je volgende maandag gaan?

Deze waar ik zal naar toe gaan wel ja... ze heet Annick Druwé en de maandagmorgen is er vrije raadpleging van 8 to 11 en aangezien ik altijd vroeg op ben om te gaan werken ga ik ook zeer vroeg gaan, wacht daar dan liever wat langer... Ik zal direct weten of ik er bij kan of niet, moet mij gaan aanmelden en ben ik bij de eerste 15 dan mag ik er sowieso bij dusja...  en verlof ja  ik heb nog veel verlof staan heb bijna nog geen enkele dag genomen dusja... maar als ik er bij een van de eersten bij ben en ik nog voor 9u30 op mijn werk geraak dan ben ik geen verlof kwijt zegt mijn baas omdat ik anders nooit ziek ben enzo... dsja...
Ik moet deze week ms krijgen dusja ik wacht best af tot die dan gedaan zijn he en ga dan gaan...
Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#520 Geplaatst 10 oktober 2011 - 16:06

Ahhh dat helpt :)

Bij ons gaan de inschrijvingen vanaf 7am open, maar ik moet om 7:28 mijn trein halen, zoniet kom ik minstens een half uur te laat dat ik nadien moet inhalen.

Ofwel moet ik de dag tevoren een late shift hebben aangevraagd, én gekregen (van collega's weet ik dat hij dat heel graag heeft, mensen die een late shift doen, maar bij mij doet hij er altijd moeilijk over, tenzij ik onderling met iemand gewisseld heb die zo'n shift had), maar dan moet ik zien dat ik om 9:15am mijn trein halen, of ik kom er niet :(

En dan moet ik een halve dag nemen.

Ik zou er toch niet op wachten hoor; als ze alles grondig willen opvolgen, dan beginnen ze liefst op de dag van je regels zelf. Dus ik zou echt daar voor al gaan, moesten ze nog niet begonnen zijn. Dan hebben ze een totaal zicht, vanaf dag 1, bij wijze van spreken :)
Geplaatste afbeelding

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#521 Geplaatst 11 oktober 2011 - 07:47

Gwynyth zei:

Ahhh dat helpt :)

Bij ons gaan de inschrijvingen vanaf 7am open, maar ik moet om 7:28 mijn trein halen, zoniet kom ik minstens een half uur te laat dat ik nadien moet inhalen.

Ofwel moet ik de dag tevoren een late shift hebben aangevraagd, én gekregen (van collega's weet ik dat hij dat heel graag heeft, mensen die een late shift doen, maar bij mij doet hij er altijd moeilijk over, tenzij ik onderling met iemand gewisseld heb die zo'n shift had), maar dan moet ik zien dat ik om 9:15am mijn trein halen, of ik kom er niet :(

En dan moet ik een halve dag nemen.

Ik zou er toch niet op wachten hoor; als ze alles grondig willen opvolgen, dan beginnen ze liefst op de dag van je regels zelf. Dus ik zou echt daar voor al gaan, moesten ze nog niet begonnen zijn. Dan hebben ze een totaal zicht, vanaf dag 1, bij wijze van spreken :)

Das waar maar die mevrouw die ik aan de lijn had vroeg vanalles, hoe mijn maandstonden waren, of ik regelmatig was, of ik vroeger last had ervan enz en ze zei dan van ja ge komt best na uw regels zokan ze zien er of eitjes groeien en ze zal een inwendige echo nemen om te kijken naar je eierstokken aangezien je vroeger al zoveel pijn hebt gehad...
Dusja zien wel zeker? ik moet ze "normaal" deze week krijgen...
Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#522 Geplaatst 11 oktober 2011 - 08:16

Ik ook... ik verwacht ze eigenlijk morgen.

(maar nog niets van te zien, alleen die afscheiding die nu constant blijft en niet donkerder wordt)
Geplaatste afbeelding

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#523 Geplaatst 11 oktober 2011 - 09:08

Gwynyth zei:

Ik ook... ik verwacht ze eigenlijk morgen.

(maar nog niets van te zien, alleen die afscheiding die nu constant blijft en niet donkerder wordt)

Ik normaal ook morgen... maar buiten wat afscheiding is er ook nog niks...
Geplaatste afbeelding

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#524 Geplaatst 11 oktober 2011 - 09:11

Veel sterkte beide!
Denk aan jullie, moet telkens toch weer een teleurstelling zijn :(
Knufffffffffff

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#525 Geplaatst 11 oktober 2011 - 12:42

oh, 'kay, fact ondertussen; ze zijn in aantocht en als't niet voor vandaag is, is't wel voor morgen zoals verwacht. :cry:
Geplaatste afbeelding