Spring naar inhoud

- - - - -

1 + 1 = ???

• Log in om te reageren
1204 reacties op dit onderwerp
Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#541 Geplaatst 12 oktober 2011 - 15:16

Nakthis zei:

Nee, wij wachten nog even :) We zijn al getrouwd, maar mijn man heeft toch graag dat ik ga voor de jaarlijkse controles enzo. En tja, als er dan echt iets abnormaal is, zien we wel zeker?

We zijn gisteren op kraambezoek geweest, hehe. Ik kreeg al direct het kindje en daarna hebben we het in de armen van mijn man gelegd. Die keek supervies, want schrik dat hij had! ^^

:) Ge moet die van mij eens zien wanneer hij zijn petekindje de papfles geeft. Zo schattig!
Geplaatste afbeelding

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#542 Geplaatst 12 oktober 2011 - 15:27

Gwynyth zei:

:) Ge moet die van mij eens zien wanneer hij zijn petekindje de papfles geeft. Zo schattig!

:love3: Ik durf dat niet vast nemen... ben, bang dat ik niet goed weet hoe vast te pakken enzo...
Geplaatste afbeelding

Nakthis
Nakthis
  • 1.321 berichten
  • 2 katten

#543 Geplaatst 12 oktober 2011 - 15:33

hehe, dat zeggen ze u er wel bij hoor :) en ooooooooooooooh cliché. Je voelt dat aan. :) Ik dacht dat dat niet waar was, net als ik dacht geen moederinstinct te hebben....Het is waar!

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#544 Geplaatst 14 oktober 2011 - 09:47

Ik weet niet of ik het hier al heb verteld maar vorige week zondag was er familiefeest en al mijn nichten hebben al 1 kindje en 2 ervan zijn zwanger van hun tweede, zondag is er daarvan 1tje bevallen dus kon ze er niet bij zijn. we hebben de hele dag opmerkingen gehad zoals: Wanneer gaan jullie er maar aan beginnen di? Ja kijk wij hebben al bijna 4 kleinkinderen en jouw ouders hebben er nog gene, twordt tijd dat je er ook es aan begint he want kijk uw ma verlangt al wi (ze was bezig met Yelina en Mats) laat het op tijd weten alst zover is he... enz enz
Het deed pijn echt heel veel pijn :cry: en we wisten ook niet echt hoe erop te reageren... we willen niet dat ze weten dat we aan het proberen zijn want dan zou het elke keer zijn van en?? Ik heb eenmaal geantwoord met " ah maja wij wachten tot de papa 20 dagen zwangerschapsverlof krijgt" omdat ze daaraan denken om dat te verlengen... maarja je kan dat ook geen 20 keer zeggen he

Nu is alles van afgelopen zondag wat verwerkt en we hebben opnieuw moed gevonden voor deze ronde, 24 oktober ga ik voor het eerst naar de gyné, ik hoop dat ik dan wat geruster kan zijn dat er niks mis is ofzo
Ik heb het nu ook verteld tegen mijn ma zodat ze weet wat we meemaken...
Ze zei als mijn nonkel nog eens begint dat ik mmoet zeggen van "nonkel ge hebt er de vorige keer ook al heel den dag over bezig geweest tis genoeg geweest nu er is nog niets veranderd" in de hoop dat ie dan zwijgt erover.

Dus nu uitkijken naar 24 oktober :)
Geplaatste afbeelding

Nakthis
Nakthis
  • 1.321 berichten
  • 2 katten

#545 Geplaatst 14 oktober 2011 - 10:09

:hug: Da's echt lullig als mensen dat doen. Wordt vooral gevraagd uit onwetendheid en goede bedoelingen, maar het blijft pijnlijk.

Ik heb nu al een nieuwjaarsvoornemen om te gaan naar de gyné :p We gaan stilletjes aan beginnen, voor mocht het niet lukken via natuurlijke wijze.

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#546 Geplaatst 14 oktober 2011 - 10:17

Nakthis zei:

:hug: Da's echt lullig als mensen dat doen. Wordt vooral gevraagd uit onwetendheid en goede bedoelingen, maar het blijft pijnlijk.

Ik heb nu al een nieuwjaarsvoornemen om te gaan naar de gyné :p We gaan stilletjes aan beginnen, voor mocht het niet lukken via natuurlijke wijze.

Ja weet wel maar hij zou toch beter moeten weten familie van zijn vrouw kan geen kinderen krijgen en hij zei toen zelf nog van dat moet erg zijn als ze er dan over bezig zijn... nuja...

Nog niet aan denken dat het niet zou lukken...Ik heb alles al wat gerelativeerd. ben 24 er is nog tijd genoeg... maar hoelang ik het volhoud... tot mijn volgende NOD zeker O:)
Geplaatste afbeelding

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#547 Geplaatst 14 oktober 2011 - 10:26

Dat zijn idd hele harde opmerkingen voor jullie
Heel veel sterkte en moed meiden!!!

Toen ik mijn oudste kindje verloren was (was net 20) kreeg ik ook opmerkingen och je bent nog jong je kan er nog genoeg krijgen enz enz
Maar die opmerkingen deden verdomd veel pijn, want ik was wel mijn kindje kwijt.....

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#548 Geplaatst 14 oktober 2011 - 12:12

:( da's inderdaad niet leuk...

Mijn nonkel vond zichzelf véél te jong, toen mijn nicht voor't eerst in verwachting was. En die begon dus meteen aan mij te vertellen dat ik ook moest proberen. Zelfs al zat ik toen zonder vriend ;)

Dus de nonkels en tantes komen niet echt via mij, maar gaan via mijn ouders ;)

Met mijn nicht praat ik er wel over, zoals met jullie, maar da's anders he... Da's mijn eigen generatie en die praten niet over "kinderen voor uw ouders" maar over "kinderen voor u zelf"...

Goh ja, ik zou hem dat ook zeggen. Of ik zou gewoon kwaad worden en zeggen "tja, 't is niet dat we niet proberen he!"; en dan zal hij zich hopelijk wel stilhouden :(

Bij mijn schoonmoeder hou ik het op "ja, we zijn ermee bezig." als ze er nog naar vraagt.

Als het hier snel lukt, gaat mijn kindje ongeveer een jaar schelen met zijn/haar nichtje, en ik zou dat héél fijn vinden...

Anders liggen die leeftijden zo ver uit elkaar... de oudste nichtjes zijn 8 en 6, die van mijn schoonzus zijn 3 en 5 maand.

In mijn familie scheelden wij allemaal ongeveer 2 jaar; en op de oudste neef na, kwamen wij allemaal goed overeen. 'k Vind het al zo jammer dat dat bij mijn kindjes niet echt het geval gaat zijn :(
Geplaatste afbeelding

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#549 Geplaatst 14 oktober 2011 - 22:35

hier werd er steeds gezegd dat wij absoluut geen kinderen van onszelf wilde want die opmerkingen waren er soms serieus over. Vooral de opmerking zal ik er eentje komen maken ik geef schoon kindjes of die van moeten we het eens komen voordoen. Bah bah precies of dat gaat helpen. :o

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#550 Geplaatst 20 oktober 2011 - 16:32

Zonet een echo gehad, en alles zag er goed uit... Volgende week een nieuwe.
Geplaatste afbeelding

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#551 Geplaatst 20 oktober 2011 - 16:34

Begrijp ik het nu goed dat je wss zwanger bent of ben ik dan te voorbarig

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#552 Geplaatst 20 oktober 2011 - 16:57

:louche:

Laten we tot volgende week afwachten... 't Is nog niet 100% zeker... de 31ste kan ik dat met meer zekerheid bevestigen, ontkennen kan altijd vroeger...
Geplaatste afbeelding

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#553 Geplaatst 20 oktober 2011 - 16:58

:geluk: :geluk: :geluk:

DUIM DUIM DUIM DUIM !!!
Geplaatste afbeelding

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten