Spring naar inhoud

- - - - -

1 + 1 = ???

• Log in om te reageren
1204 reacties op dit onderwerp
deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#691 Geplaatst 12 december 2011 - 20:07

Terug van de gyné, ik ben 5 weekjes ver, op de echo was het vruchtzakje en het dooiertje heel goed te zien...
Ze noemde het een mirakelzwangerschap want in het staal ven mijn ventje zaten slechts 5 normale zaadcellen :trance:
IK hoop zo op een plakkertje !
Volgende week donderdag mogen we terug gaan om te kijken of het hartje al klopt... :)
Geplaatste afbeelding

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#692 Geplaatst 12 december 2011 - 20:11

Dikke proficiat!!!! :dancer:

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#693 Geplaatst 12 december 2011 - 20:11

Super nieuws zeg!!!!
Geniet maar van dat grote wonder in je buik

chatje80
chatje80
  • 2.750 berichten
  • 2 katten

#694 Geplaatst 12 december 2011 - 20:15

Proficiat met het wondertje...
Geplaatste afbeelding

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#695 Geplaatst 12 december 2011 - 20:19

Hele dikke proficiat Deboke06 :flower: :dancer: :dancer: :dancer:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#696 Geplaatst 12 december 2011 - 21:12

deboke06 zei:

Terug van de gyné, ik ben 5 weekjes ver, op de echo was het vruchtzakje en het dooiertje heel goed te zien...
Ze noemde het een mirakelzwangerschap want in het staal ven mijn ventje zaten slechts 5 normale zaadcellen :trance:
Volgende week donderdag mogen we terug gaan om te kijken of het hartje al klopt... :)

Dat zeg ik, je hebt maar 1 'normale' zaadcel nodig hoor ;)
Dat het maar snel volgende week donderdag is :)

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#697 Geplaatst 12 december 2011 - 22:24

ik vind het fantastisch voor jullie!!!!

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#698 Geplaatst 12 december 2011 - 23:07

Super! :)

Nu ben je helemaal gerust :)

Bij mij was er op 5 weken enkel een leeg vruchtzakje te zien; dus daar zit jij nu véél beter op je gemak. Tof!
Geplaatste afbeelding

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#699 Geplaatst 13 december 2011 - 08:25

Dankjewel allemaal
Toch ben ik bang dat het op een miskraam zal uitdraaien, ik probeer er niet aan te denken maar toch, zal misschien beteren als ik weet dat het hartje klopt !

Ik heb wel een grote zwangerschapscyste maar moest me daar geen zorgen in maken...

We hebben toch nog de resultaten besproken en het ging icsi worden...
Maar dat hoeft nu voorlopig niet meer !! :)
Geplaatste afbeelding

Guest_brit_*
Guest_brit_*

#700 Geplaatst 13 december 2011 - 09:19

ah deboke dat had ik ook maar je mag er niet aan denken echt waar
het klinkt misschien cliché maar ik heb gedroomd dat ik met mijn (toen net) overleden nonkel een babykamer ging gaan uitkiezen en toen ik wakker werd was het net of hij wou zeggen dat ik me geen zorgen hoefde te maken :)
en het is een mirakelbaby die zal wel blijven en zoals ze zeggen je hebt maar 1 zaadcel nodig hé ;)

Bewerkt door brit, 13 december 2011 - 09:21.

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#701 Geplaatst 13 december 2011 - 09:53

Proficiat! Positieve ingesteldheid: *sending positive vibes*
Geplaatste afbeelding

TinekeM
TinekeM
  • 1.748 berichten
  • 2 katten

#702 Geplaatst 13 december 2011 - 10:15

Gwynyth zei:

Wel Tine, wanneer jullie ervoor gaan, kan je hier altijd je leuke of minder leuke nieuwtjes kwijt ;)

Je kan het bij hem ook altijd aanhalen he, dat tijd voor hem niet veel uitmaakt, maar dat je als vrouw het meest vruchtbaar bent voor je 30, en dat het lang niet altijd van de eerste keer lukt. Dat kinderen belangrijk voor jou zijn, en dat je liefst je beste kansen benut! :)

Veel succes alvast!
Bedankt!
Nu vroeg ik hem zondag of hij er ondertussen al eens over nagedacht heeft, en hij zei 'nee' :(
Ik ga het nu even laten rusten en binnenkort er nog eens over beginnen!
Maar ik laat het jullie zeker en vast weten ;)

Floraisonskat zei:

Mannen mag je hierin niet pushen werkt averechts ;) Maar wel manipuleren :twisted: Ik ben getrouwd met een man, die eigenlijk nooit ging trouwen, die absoluut geen kinderen wilden en dieren in huis over zijn lijk.  We zijn 2 jaar nadat we elkaar leerde kennen getrouwd, datzelfde jaar werd ik zwanger van mijn oudste, ondertussen hebben we 3 kinderen.  En sinds vorig jaar  januari 1 kat en 7 maanden later een 2de kat.  Beide dieren die binnen en buiten mogen leven en slapen bij ons boven in de slaapkamer in hun eigen mandje of bij ons op bed.
Geef het wat tijd, laat weten dat het voor jouw wel belangrijk is, maar niet pushen...
Hoe heb je dat gedaan???? Dat manipuleren?? :LOL:
Heb je enkele tips? ;)
Trouwen wou hij ook niet als we elkaar leerden kennen maar ik merk een kleine omwenteling ;) Ik leef dus op hoop!

deboke06 zei:

Een hele dikke proficiat!!
Wel, van die 5 'normale' heeft er wel eentje goed gezwommen hoor! ;) Ik ben blij voor jou!
Nu uitkijken naar donderdag! :) Succes!

Bewerkt door TinekeM, 13 december 2011 - 10:16.

Mens'dom', dieren'rijk' :cattailwag

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#703 Geplaatst 13 december 2011 - 10:55

@TinekeM: Bedankt!

En van dat trouwen en kindjes krijgen, ik heb mijn man ondertussen bijna 9j geleden leren kennen en hij wou ook niet trouwen en kindjes was ook niet voor hem want dat stinkt enz... en nu 8 jaar later kon het allemaal niet snel genoeg gaan :oops:
Geplaatste afbeelding

TinekeM
TinekeM
  • 1.748 berichten
  • 2 katten

#704 Geplaatst 13 december 2011 - 11:01

deboke06 zei:

@TinekeM: Bedankt!

En van dat trouwen en kindjes krijgen, ik heb mijn man ondertussen bijna 9j geleden leren kennen en hij wou ook niet trouwen en kindjes was ook niet voor hem want dat stinkt enz... en nu 8 jaar later kon het allemaal niet snel genoeg gaan :oops:

Fantastisch!! :)
Ik blijf hopen!
Sinds daarnet ook gehoord dat ik op mijn werk een vast contract krijg, dus ik hoef mij zeker niet in te houden! (had ik enkel een contract van een jaar bij gekregen zou ik nog wat afgewacht hebben...)

Mens'dom', dieren'rijk' :cattailwag

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#705 Geplaatst 13 december 2011 - 21:06

deboke06 zei:

Dankjewel allemaal
Toch ben ik bang dat het op een miskraam zal uitdraaien, ik probeer er niet aan te denken maar toch, zal misschien beteren als ik weet dat het hartje klopt !

Ik heb wel een grote zwangerschapscyste maar moest me daar geen zorgen in maken...

We hebben toch nog de resultaten besproken en het ging icsi worden...
Maar dat hoeft nu voorlopig niet meer !! :)

Hou de rust erin... denk maar, dat moet voor de baby. Stress is gewoon niet goed! Alles komt in orde, als dit niet `meant to be` was, dan weet ik niet meer wat wel!