Spring naar inhoud

- - - - -

1 + 1 = ???

• Log in om te reageren
1204 reacties op dit onderwerp
Petteflet
Petteflet
  • 236 berichten
  • 2 katten

#856 Geplaatst 22 januari 2012 - 14:59

Ja er zijn wel testen die je 4 dagen voor je menstruatie kan doen.
Maar goed, het wachten heb ik afgesproken met mn vriend. Misschien dat ik hem nog over kan halen om VOOR onze vakantie nog te testen (de 28ste januari)!
Zal vanavond eens een balletje opgooien hihi

twinsisterjoyce
twinsisterjoyce
  • 1.507 berichten
  • 2 katten

#857 Geplaatst 22 januari 2012 - 15:21

hihi je kan niet stiekem even testen he?

Petteflet
Petteflet
  • 236 berichten
  • 2 katten

#858 Geplaatst 22 januari 2012 - 15:27

Nee dat kan ik echt niet maken.... Hoewel.... :twisted:

* Nee dat kan echt niet... :onzeker:

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#859 Geplaatst 22 januari 2012 - 18:48

Hahaha ging hier zo anders.. hij wist niet eens dat ik ging testen tot ik de positieve test voor zijn neus hield! Maar ik testte dan ook elke maand (ivm medicijngebruik) en verwachtte het eigenlijk nog helemaal niet.

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#860 Geplaatst 22 januari 2012 - 19:00

Wij zijn donderdagavond naar het ziekenhuis geweest waar ik graag wil bevallen voor een informatie avondje. Het was een heel interessant, uitgebreid en geruststellende avond met informatieve praatjes van de kraamarts, verpleegkundige en ook een bortsvoedingsconsulente (maar van haar kreeg ik de kriebels). Het komt er op neer dat in ons ziekenhuis zo'n beetje alles kan, mag en mogelijk is, dat ze onzettend zijn gemoderniseerd in allerlei procedures en opties (nieuw gebouwd ziekenhuis) en dat iedereen, of ze nu klinisch of poliklinisch bevalt, gebruik mag maken van de kraamsuites in het ziekenhuis. Grote voordeel is, dat de partner gewoon in dezelfde kamer kan slapen en je daar in dezelfde kamer een badkamer en keuken hebt, en televisie enz, zeer mooi allemaal. In Nederland is de gynaecoloog niet degene die de zwangere dame begeleidt in de zwangerschap als er verder geen complicaties bij zijn. Dus in ons geval, ervan uit gaande dat er niks mis gaat, zal de verloskundige die ons nu begeleidt ook ons begeleiden bij de bevalling, in samenwerking met kraamarts en verpleegkundige. Zij begeleidt ons zelfs naar het ziekenhuis! Aneshesiologen die de ruggenprik zetten indien nodig, zijn niet langer slechts overdag beschikbaar, zij zullen desnoods midden in de nacht uit bed komen daarvoor, zonder terughoudendheid vanwege het late uur. Zo zijn er dan nog enkele dingen die ze genoemd hebben die ik zeer positief vond.

Enkel dus die borstvoedingsdame.... ik wil dat echt wel gaan doen hoor. Maar wat een vreselijk eenzijdig verhaal vertellen die mensen toch! Poedermelk wordt steevast "kunstvoeding" genoemd, de voor en nadelen (zeer eenzijding) naast elkaar gezet zou je je bijna misdadig voelen als je na 3 maand over zou gaan op die "kunstvoeding". Deze dame gaat mij dan ook niet begeleiden.

Bewerkt door Ginger-en-Noortje, 22 januari 2012 - 19:03.

Petteflet
Petteflet
  • 236 berichten
  • 2 katten

#861 Geplaatst 22 januari 2012 - 20:20

Wel fijn dat je zo veel informatie hebt gekregen en er (grotendeels) een goed gevoel bij hebt!
Hoop dit over een paar weken ook allemaal  mee te maken :love3:

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#862 Geplaatst 23 januari 2012 - 07:55

Pff ik heb een zwaar weekend achter de rug, ik ben zo bang dat ik nooit meer zwanger zal raken... kslaap er zelfs weinig door... :cry:
Geplaatste afbeelding

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#863 Geplaatst 23 januari 2012 - 08:35

deboke06 zei:

Pff ik heb een zwaar weekend achter de rug, ik ben zo bang dat ik nooit meer zwanger zal raken... kslaap er zelfs weinig door... :cry:

:hug: :hug: Niet wanhopig worden.
Probeer het echt van je af te zetten, een vermoeid lichaam is niet zo gunstig om zwanger te worden.

Maar natuurlijk heb ik gemakkelijk praten nu mijn bevalling er aan komt.
Houd toch maar in het achterhoofd dat er veel meer is dat dit alleen en probeer te genieten van andere zaken. Zwanger zijn is ook niet alles, ik ben inmiddels stikkapot en heb overal pijn. Die laatste weken zijn echt lastig momenteel...Ik kan niet wachten tot alles voorbij is.

Net deze mrogen in de winkel gestaan met een mevrouw die al 9 maanden niet meer slaapt vanwege een huilbaby. Daar mag ik eigenlijk niet aan denken, amaaaaaai wat een wrak was ze...

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#864 Geplaatst 23 januari 2012 - 09:55

kweet wel maar momenteel zegt me dat eigenlijk allemaal weinig sorry, het enige waar ik aan denk is dat ik een leven zonder kindjes niet wil. En het feit dat het al niet natuurlijk lukt maakt het allemaal erger... :8
Geplaatste afbeelding

Petteflet
Petteflet
  • 236 berichten
  • 2 katten

#865 Geplaatst 23 januari 2012 - 10:25

Een hele dikke knuffel deboke!!

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#866 Geplaatst 23 januari 2012 - 15:33

deboke06 zei:

kweet wel maar momenteel zegt me dat eigenlijk allemaal weinig sorry, het enige waar ik aan denk is dat ik een leven zonder kindjes niet wil. En het feit dat het al niet natuurlijk lukt maakt het allemaal erger... :8

Ik duim echt voor je mee !!!
Kop op, het zal wel lukken !!!!
:hug: :hug:

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#867 Geplaatst 24 januari 2012 - 12:36

deboke06 zei:

deboke06 zei:

:hug:

Ik dacht dat ook, toen ik één van mij eistokken kwijt was... Ik had toen helemaal geen partner, en frustratie alom: nog een partner vinden, mijn ei'tjes die er aan dubbel tempo doorvlogen, ging dat allemaal nog wel lukken?!?

Dan per toeval mijn vriend tegengekomen en goedgekeurd :p Afgesproken: "over 2 jaar aan kindjes beginnen!"; dat plan dan vervroegd in werking laten treden (ik werd er ook niet jonger op en even bang dat het niet zo lukken!!!), en uiteindelijk is het toch gelukt he. Jij hebt die achterstand op mij alvast niet, jij hebt je 2 eistokken die werken, ei'tjes van betere kwaliteit én meer ei'tjes ;) Trek je daar maar aan op dat als het bij mij lukt, het bij jou ook zeker zal lukken! Gewoon een kwestie van het juiste ei'tje met het juiste zaadje te bekomen he... En daar zullen ze jullie wel bij helpen!
Geplaatste afbeelding

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#868 Geplaatst 24 januari 2012 - 13:08

Gwynyth zei:

:hug:

Ik dacht dat ook, toen ik één van mij eistokken kwijt was... Ik had toen helemaal geen partner, en frustratie alom: nog een partner vinden, mijn ei'tjes die er aan dubbel tempo doorvlogen, ging dat allemaal nog wel lukken?!?

Dan per toeval mijn vriend tegengekomen en goedgekeurd :p Afgesproken: "over 2 jaar aan kindjes beginnen!"; dat plan dan vervroegd in werking laten treden (ik werd er ook niet jonger op en even bang dat het niet zo lukken!!!), en uiteindelijk is het toch gelukt he. Jij hebt die achterstand op mij alvast niet, jij hebt je 2 eistokken die werken, ei'tjes van betere kwaliteit én meer ei'tjes ;) Trek je daar maar aan op dat als het bij mij lukt, het bij jou ook zeker zal lukken! Gewoon een kwestie van het juiste ei'tje met het juiste zaadje te bekomen he... En daar zullen ze jullie wel bij helpen!

Weet ik wel maar ja soms heb ik echt van die momenten he...
En het feit dat ik dan een kindje droeg en het terug heb moeten afstaan zorgt er precies voor dat ik nog ongeduldiger ben :oops:
Geplaatste afbeelding

Petteflet
Petteflet
  • 236 berichten
  • 2 katten

#869 Geplaatst 24 januari 2012 - 18:12

Hey meiden, weer even spuien!
Vandaag dag 28, en ik verwacht donderdag of vrijdag mijn menstruatie.
Mijn klachten blijven aanwezig en ik ben al een paar dagen ontzettend moe, en slaap enorm slecht...
Nou gister toch een vroeg-test gedaan, STOM! Deze was negatief, en ben nu zo uit het veld geslagen! Waar ik eerst echt het gevoel had dat er een klein wondertje zou kunnen komen, ben ik nu sceptisch en ook verdrietig.

Wel weet ik dat er nog helemaal niets mee gezegd is, en dat ik nu toch echt maar moet wachten op mijn (uitblijvende) menstruatie.
Wel even een baalmomentje... Stomstomstom, ik zou niet vroegtesten ;)
Maarre ik ben zo ongeduldig en ik wil het zo ontzettend graag...

Deboke, dit is niets vergeleken met jou... Ik begrijp dat je ongeduldig bent, heb ik zelfs nu al last van! Kun je deze maand weer proberen, of eerst ont-hormonen? Heel veel succes en sterkte in ieder geval!

Floraisonskat
Floraisonskat
  • 2.292 berichten
  • 2 katten

#870 Geplaatst 24 januari 2012 - 18:29

Petteflet zei:

Hey meiden, weer even spuien!
Vandaag dag 28, en ik verwacht donderdag of vrijdag mijn menstruatie.
Mijn klachten blijven aanwezig en ik ben al een paar dagen ontzettend moe, en slaap enorm slecht...
Nou gister toch een vroeg-test gedaan, STOM! Deze was negatief, en ben nu zo uit het veld geslagen! Waar ik eerst echt het gevoel had dat er een klein wondertje zou kunnen komen, ben ik nu sceptisch en ook verdrietig.

Wel weet ik dat er nog helemaal niets mee gezegd is, en dat ik nu toch echt maar moet wachten op mijn (uitblijvende) menstruatie.
Wel even een baalmomentje... Stomstomstom, ik zou niet vroegtesten ;)
Maarre ik ben zo ongeduldig en ik wil het zo ontzettend graag...

Ik had bij mijn eerste tot 8 weken zwangerschap negatieve testen, dus kun je geloven hoe ik me voelde, ....