Spring naar inhoud

- - - - -

1 + 1 = ???

• Log in om te reageren
1204 reacties op dit onderwerp
deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#916 Geplaatst 21 februari 2012 - 09:27

Ja ik hoop het ook !!! Wil er zeker 10 maarja... tmoeten ook goeie zijn he...
Nu vanmorgen stond ik op met een raar gevoel rond mijn eierstokken, een soort druk... ofwel beeld ik mij het in :) ofwel werken de spuitjes goed :x
En dan ben ik ook weer bang omdat mijn AMH waarde zo hoog stond en ik dus meer kans heb op overstimulatie. Ik moest letten op druk in de buik en gewichtstoename, dat waren de eerste tekenen van overstimulatie...
Nuja morgenavond weten we al veeel meer :LOL:

Bewerkt door deboke06, 21 februari 2012 - 09:28.

Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#917 Geplaatst 21 februari 2012 - 13:37

Als ik er 3 had hangen, dan voelde ik dat al... (Maar opnieuw: die van mij is gevoeliger sinds de operatie)

Dus ik neem aan dat je dat wel kan beginnen voelen, zeker als je er meer dan 3 hebt :)
Geplaatste afbeelding

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#918 Geplaatst 23 februari 2012 - 09:01

Gwynyth zei:

Als ik er 3 had hangen, dan voelde ik dat al... (Maar opnieuw: die van mij is gevoeliger sinds de operatie)

Dus ik neem aan dat je dat wel kan beginnen voelen, zeker als je er meer dan 3 hebt :)

Terug van de FM, het juiste aantal kreeg ik niet te horen, wel dat het er te veel waren, heb haar zien opschrijven tussen  15 en 20. Ik moet minderen van dosis in de hoop dat de helft niet meer doorgroeit... Zaterdagmorgen krijg ik een nieuwe follikelmeting en dan zal ze al meer weten ! :)
Geplaatste afbeelding

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#919 Geplaatst 23 februari 2012 - 09:02

Vandaar waarschijnlijk dat ik die druk voel en een opgeblazen buik heb... de grootste was al 12-13mm en dat na nog maar 3x spuitjes gezet te hebben :trance:
Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#920 Geplaatst 23 februari 2012 - 09:32

Jeps, je hebt er sterk op gereageerd zeg!

Geen wonder dat je dat al zo voelde. Maar goed dat ze zo'n dingen goed opvolgen! Misschien wou ze het aantal niet zeggen om je niet nodeloos ongerust te maken over het aantal? Die mensen snappen ook niet dat je altijd ongerust bent in zo'n medische situaties...
Geplaatste afbeelding

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#921 Geplaatst 23 februari 2012 - 16:00

Gwynyth zei:

Jeps, je hebt er sterk op gereageerd zeg!

Geen wonder dat je dat al zo voelde. Maar goed dat ze zo'n dingen goed opvolgen! Misschien wou ze het aantal niet zeggen om je niet nodeloos ongerust te maken over het aantal? Die mensen snappen ook niet dat je altijd ongerust bent in zo'n medische situaties...

Ja blijkbaar! Was eigenlijk nogal geschrokken ! Nu ik wist dat het risico er wel inzat omdat mijn AMH waarde hoog stond. Kdenk ook dat ze mij niet ongerust wou maken. Ze is heel professioneel maar haar fertiliteitpatienten zijn haar toch zeer dierbaar, dat heb ik al gemerkt. Ze zal willen afwachten tot zaterdag waarschijnlijk om dan het juiste aantal te zeggen.
Pff hopelijk is het spuiten beter dan gisteren, man wat deden ze beide pijn !!! :trance:
Geplaatste afbeelding

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#922 Geplaatst 26 februari 2012 - 10:14

Gisteren dus nieuwe FM gehad, toestand was nog niet beter, heb er nu al meer dan 20 maar allemaal te klein buiten een stuk of 4... Mijn waarde in mijn bloed stond al veel te hoog waardoor ik geen hormonen meer mag spuiten enkel nog spuitje om eisprong tegen te gaan. Maandag nieuwe FM op de hoop dat de 4 grootste vanzelf nog zijn gegroeid. Anders wordt de poging afgeblazen :cry:
Maar 4 is toch wel heel weinig vind ik,normaal zijn het er toch een stuk of 10
Ahja er moet mar 1 goeike bijzitten zeker maarja van die 4 zijn ze niet zeker dat de eicel rijp zal zijn.... :onzeker: Afwachten tot morgen dus....
Geplaatste afbeelding

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#923 Geplaatst 28 februari 2012 - 13:56

Na nog een FM en 2 maal bloedname is op donderdag 1 maart mijn pick up gepland!
In totaal zijn het ongeveer 30 follikels :trance: Natuurlijk zijn ze niet allemaal goed omdat ze van verschillende groottes zijn... Nu maar hopen dat er goed materiaal tussenzit !!
Er hangt wel een risico aanvast doordat er zoveel zijn. als ze een follikel aanprikken dan vullen die zich opnieuw met vocht uit je bloedbaan. en aangezien het er van mij zoveel zijn kan dat ervoor zorgen dat mijn bloed te dik wordt, mijn nieren blokkeren enz... heb de hele tekst niet verder gelezen want heb nu al schrik :onzeker:
Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#924 Geplaatst 28 februari 2012 - 18:32

Yes :)

Véél succes donderdag!
Geplaatste afbeelding

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#925 Geplaatst 28 februari 2012 - 19:27

Heel veel succes donderdag. Hopelijk zitten er een paar goede tussen !!!!
:duim: :duim: :duim:

TinekeM
TinekeM
  • 1.748 berichten
  • 2 katten

#926 Geplaatst 28 februari 2012 - 19:34

Veel succes!!!! :geluk:

Mens'dom', dieren'rijk' :cattailwag

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#927 Geplaatst 01 maart 2012 - 16:27

Terug thuis si, er zijn wel maar 10 eicellen gevonden, maar volgens gyné normaal omdat ik overstimulatie had. Afwachten tot morgen nu, dan weten we hoeveel er bevrucht zijn !
Geplaatste afbeelding

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#928 Geplaatst 01 maart 2012 - 17:07

deboke06 zei:

Terug thuis si, er zijn wel maar 10 eicellen gevonden, maar volgens gyné normaal omdat ik overstimulatie had. Afwachten tot morgen nu, dan weten we hoeveel er bevrucht zijn !

:duim: :duim: :duim:

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#929 Geplaatst 01 maart 2012 - 18:31

Mja ben toch en groot stuk teleurgesteld dat er van de 30 foll maar 10 eicellen zijn... hopelijk is de oorzaak overstimulatie :(
Geplaatste afbeelding

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#930 Geplaatst 01 maart 2012 - 19:13

deboke06 zei:

Mja ben toch en groot stuk teleurgesteld dat er van de 30 foll maar 10 eicellen zijn... hopelijk is de oorzaak overstimulatie :(

De gyn heeft gezegd dat het heel normaal is door overstimulatie, en zei ook dat dat bij jou het geval was (eerder al toch?) dus dan is daar geen reden om over te twijfelen. ;)
En 10 eicellen is al meer dan 1. Dit is 10 keer kans!

Positief blijven denken meisje, het gaat lukken. :)

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende