Spring naar inhoud

- - - - -

1 + 1 = ???

• Log in om te reageren
1204 reacties op dit onderwerp
Fietje26
Fietje26
  • 6.738 berichten
  • 4 katten

#961 Geplaatst 17 maart 2012 - 10:03

Oh wat jammer toch :(
Maar een van de volgende moet het jullie wel lukken! Ik blijf hier duimen.

Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#962 Geplaatst 17 maart 2012 - 10:20

Mja vind het gewoon zo moeilijk dat er telkens als er sprake is van zwangerschap het dan weer eindigd...
Geplaatste afbeelding

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#963 Geplaatst 17 maart 2012 - 10:21

Mijn test was gisteren echt verduidelijk positief, gelijk met de controlestreep en vanmorgen niet meer...
Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#964 Geplaatst 17 maart 2012 - 11:18

Cisca zei:

@Gwynyth, wij verloren ons 1e kindje op 29,6 weken ook zomaar ineens zonder voorafgaande tekens dat het zou mis gaan. Hij zelf was helemaal ok om gezond ter wereld te kunnen komen en jaren later kreeg ik pas te horen dat er iets was mis gegaan met de placenta, heb wel nooit geen roze wolk gevoel meer gehad, was altijd de vrees en leefde van controle naar controle.

:hug: bij elke controle die goed gaat, is er die roze wolk. En naarmate de tijd verstrijkt, is er de twijfel he... Ik denk dat lang moeten proberen, of zo je kleintje verliezen, er automatisch voor zorgt dat je van die wolk wil wegblijven, omdat het anders te veel pijn zou doen, elke keer het antwoord negatief is. Ik vraag me heel soms af of je bij momenten ongerust maken, hoewel het niet altijd nodig is, er ook echt voor zorgt of je je er beter tegen kan wapenen dan wanneer je dat niet doet.

deboke06 zei:

Opgestaan met bloedverlies, weer vmk dus...

:8 :8 :8

:hug:

Dan blijven we gewoon verder hopen dat het de volgende keer wel blijft nestelen!

Die eerdere posi tests, kan dat zijn omdat ze bevruchtte ei'tjes teruggeplaatst hebben? Zo jammer dat het nu niet meer positief is :(
Geplaatste afbeelding

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#965 Geplaatst 17 maart 2012 - 11:45

Ja idd zo voelde ik dat ook Gwyn, het echte geluk had ik pas als ik ze in mijn armen kreeg en het zelf kon zien dat alles ok was :)
Natuurlijk was het wel zo dat eens je de stampjes voelt he daar ook aan kan vast houden, dan weet je toch dat het nog ok is, denk dat ook jij hetzelfde zal denken als ik, geloof het pas als ik het kan vast nemen.
Maar je bent al een heel eind op weg normaal gebeurd er nu niks meer, de kans dat het nu nog misloopt is vele malen kleiner dan een miskraam he, dus probeer toch ook te genieten van het kleine wonder in je buik :)

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#966 Geplaatst 17 maart 2012 - 12:44

@gwyn: neen , enkel als er sprake is geweest van innesteling kan er HCG in je bloed gevonden worden; die van mij staat op 21, dag voor nod, dusja heel laag zei ze maar het betekent niets, ja hallo, heb bloedverlies, het betekent niks.... kweetniet hoor.... Maandagmorgen opnieuw bloedname maar ik ken het antw al, bruinverlies ok dat kon ik nog begrijpen en plaatsen maar roze en af en toe rood? volgens mij zijn dat de ms die zich aankondigen... maar dat wil de gyn niet snappen blijkbaar
Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#967 Geplaatst 17 maart 2012 - 14:13

Je hebt goeie gyné's, en je hebt er die je de nek zou kunnen omwringen he :(

Ik heb gelukkig een praktijk waarbij ik de meeste gyné's echt goed vertrouw, met uitzondering van eentje. Een van mijn gyné's heeft onlangs nog in de krant gestaan, omdat hij door zijn handelen een vrouw en haar baby het leven gered heeft :)

Kan je echt niet bij een andere gyné terecht, wanneer je je niet goed voelt bij die ene, en die zich ook bezighoudt met zwanger worden?
Geplaatste afbeelding

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#968 Geplaatst 17 maart 2012 - 18:06

Ik heb gewoon een vaste gyn...  Die trouwens ook fertiliteit doet.
Maar is het niet zo dat als je een bevrucht eitje inbrengt je altijd iets van Hcg aanmaakt ookal ben je daarom niet percé zwanger? Allé ik ken ook een koppel die vrouw mag geen testjes gebruiken omdat die door haar behandeling steeds positief test ookal is dat niet.
Maar in uw geval kan dat anders zijn hé.

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#969 Geplaatst 17 maart 2012 - 19:49

dorien_951 zei:

Ik heb gewoon een vaste gyn... Die trouwens ook fertiliteit doet.
Maar is het niet zo dat als je een bevrucht eitje inbrengt je altijd iets van Hcg aanmaakt ookal ben je daarom niet percé zwanger? Allé ik ken ook een koppel die vrouw mag geen testjes gebruiken omdat die door haar behandeling steeds positief test ookal is dat niet.
Maar in uw geval kan dat anders zijn hé.
idd als men pregnyl in de behandeling gebruikt zijn ze steeds positief, maar ik heb maar 1 keer pregnyl nodig en dat is ondertussen 20 dagen geleden en mijn hoeveelheid is na 10 dagen uit je lichaam daar is ook op getest geweest....
Geplaatste afbeelding

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#970 Geplaatst 17 maart 2012 - 19:55

Gwynyth zei:

Je hebt goeie gyné's, en je hebt er die je de nek zou kunnen omwringen he :(

Ik heb gelukkig een praktijk waarbij ik de meeste gyné's echt goed vertrouw, met uitzondering van eentje. Een van mijn gyné's heeft onlangs nog in de krant gestaan, omdat hij door zijn handelen een vrouw en haar baby het leven gered heeft :)

Kan je echt niet bij een andere gyné terecht, wanneer je je niet goed voelt bij die ene, en die zich ook bezighoudt met zwanger worden?

Mja ze is wel goed hoor, ze heeft me begeleid bij mijn vorig miskraam ook, ze is mijn fertiliteitsgyn en ze deed ook mijn pick-up. Ze wil gewoon zekerheid denk ik. heb de utrogestanbijlage gelezen en die kan bloedingen veroorzaken, ook innesteling kan zei ze zolang het niet constant bloed is, en dat is het ook niet, het is eerder roze water... Ik snap haar wel maar toch ik wil zekerheid en die is er pas maandag
Geplaatste afbeelding

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#971 Geplaatst 20 maart 2012 - 08:57

Gisteren opnieuw moeten gaan voor bloedname, twas nog steeds 20... als het tegen donderdag niet voldoende is gezakt moet ik voor de zekerheid curretage krijgen, meh wil dat echt niet want dan bestaat de kans op littekeweefsel en dat bemoeilijkt vaak een zwangerschap !
Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#972 Geplaatst 20 maart 2012 - 12:21

:( laten we hopen dat dat niet nodig is!
Geplaatste afbeelding

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#973 Geplaatst 27 maart 2012 - 09:08

Ondertussen staat mijn HCG terug op nul maar ben ik wel een maand kwijt, zit momenteel in de rustmaand en mag pas halverwege april terug starten... balen is dat hoor... :evil:
Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#974 Geplaatst 27 maart 2012 - 12:23

:hug:
Geplaatste afbeelding

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten