Spring naar inhoud

- - - - -

1 + 1 = ???

• Log in om te reageren
1204 reacties op dit onderwerp
Floraisonskat
Floraisonskat
  • 2.292 berichten
  • 2 katten

#976 Geplaatst 29 maart 2012 - 15:16

:hug: :hug: :hug: :hug:  voor jouw deboke!

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#977 Geplaatst 29 maart 2012 - 16:22

Bedankt :oops:

Tis vaak met ups en down, de ene week kan ik er mij heel snel overzetten en kan ik vol goeie moed uitkijken naar volgende poging maar deze week pff tlijtk alsof ik mk van december niet volledig heb verwerkt... ahja het begrijpen kan waarschijnlijk niemand denk ik tis gewoon kwestie van het een plaatsje te geven...
Geplaatste afbeelding

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.373 berichten
  • 2 katten

#978 Geplaatst 29 maart 2012 - 19:54

Ook al is het moeilijk, positief proberen te blijven. Het zal wel lukken!
:hug:

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#979 Geplaatst 30 maart 2012 - 11:48

Kop op !! Al hebben wij gemakkelijk zeggen natuurlijk.
Voor wie voor zoiets staat moet het enorm zwaar en teleurstellend zijn als het weer maar eens niets wordt. Om dan de juiste woorden te vinden als buitenstaander om een beetje troost te bieden is zeer moeilijk.
Toch leven we erg met jullie mee en duimen dat er toch snel een wolk van een baby'ke in jullie leven mag komen.
In elk geval het wordt een zeer gewild en geliefd baby'ke, hoe lang het ook duurt en hoeveel je ook moet doorstaan ervoor ! Heel veel geluk en houd de moed erin !!

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#980 Geplaatst 02 april 2012 - 09:50

Het is inderdaad moeilijk en ik hoop dat het nu vlug zal komen...
Ik kleef er niet echt een streefdatum op zoals ik wil voor mijn 26 ste of zo zwanger zijn.. Ik wil gewoon dat het komt en dat als het komt es mooi blijft zitten...
Kben persoonlijk liever niet zwanger dan zwanger te zijn en het weer te moeten afgeven...
Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#981 Geplaatst 15 april 2012 - 18:03

Het was van't weekend boekenfestijn, en bij de "gratis boekstand" viel mijn oog gelijk op het boek "de ooievaarsclub, hoe ik alles probeerde om zwanger te worden", van Imogen Edwards-Jones.

Ik heb het bijna uit, en hoewel een heel aantal zaken verschillend zijn van in België (de schrijfster komt uit de UK, daar hebben ze lichtelijk andere procedures), zijn ook een heel aantal zaken gelijkend. Sommige van haar reacties waren ook mijn reacties, sommige van haar gevoelens ook die van mij. De meeste echter niet, maar zij heeft ook een ander traject gevolgd dan ik, met andere medicatie (en dus ook andere gevolgen, denk ik dan).

Een boek dat herkenning biedt, hoewel ik lange zo gek niet ben om alles te gaan doen wat zij gedaan heeft :d (en ik heb daar ook het geld niet voor, man wat is Engeland duur... Ben ik even blij dat ik in België woon!!!)

Een vlot boek alvast om te lezen, en 't geeft ook een redelijk idee van wat iemand die zo'n medisch traject volgt, doormaakt. Niet 100%, elke situatie is anders, maar toch.

Ik duim nog steeds voor iedereen hier mee...
Geplaatste afbeelding

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#982 Geplaatst 15 april 2012 - 21:21

Thx Gwynyth we hebben het meer dan nodig...
Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#983 Geplaatst 15 april 2012 - 22:11

We zijn midden april he... Dat betekent een nieuwe kans voor jullie!
Geplaatste afbeelding

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#984 Geplaatst 16 april 2012 - 10:58

Spijtig genoeg niet :cry:
Ben verplicht geweest om rustmaand te nemen omdat ik toch weer even zwanger ben geweest. Moest dus "afkicken" van alle hormonen die ik gespoten alsook het zwangerschapshormoon. De eerst mogelijk TP zal dus voor eind mei zijn. Als ze het al overleven natuurlijk anders is dat weer een cyclus verloren en 9 op de 10 starten ze geen nieuwe poging meer op tot na augustus omdat er dan veel in verlof gaan...
Word al wanhopig door de gedachte alleen al...
Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#985 Geplaatst 16 april 2012 - 12:23

owwww... :(

Dat zou schandalig jammer zijn :8

Laten we hopen dan dat het voor eind-mei wordt! :geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#986 Geplaatst 16 april 2012 - 13:12

Gwynyth zei:

owwww... :(

Dat zou schandalig jammer zijn :8

Laten we hopen dan dat het voor eind-mei wordt! :geluk: :geluk: :geluk:

Ja hoop het ook... want heb het gevoel dat elke maand nu echt wel teveel begint te worden. Normaal zie ik het steeds positief in maar door die extra rustmaand is het precies even teveel.

Hoe is het anders nog met jou en het kleintje? :)
Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#987 Geplaatst 16 april 2012 - 16:54

Tot hiertoe alles ok :)
Geplaatste afbeelding

BestCoonsEver
BestCoonsEver
  • 1.334 berichten
  • 9 katten

#988 Geplaatst 20 april 2012 - 08:59

al de verhalen hier, zit hier weeral te huilen e. :( ik ben bijna 2 jaar gestopt met de pil, en nog steeds niets. Een jaar geleden zijn we elke maand naar de gyn gegaan, eisprong kijken, en hormonen nemen om alles in orde te krijgen, afvallen omdat ze zei dat het van de kkilos was dat het niet lukte, geen succes... Ondertussen is mijn schoonzus bevallen, 2 collégas van mij bevallen, en ik begin mij echt niet goed te voelen. :cry: we hebben een jaar verbouw gedaan en iedereen zei dat als het gedaan is met de stress alles gaat lukken in jullie nieuw huisjewij wonen hier al sinds half september en het is nog steeds niets. :cry: Ik probeer aal mijn moeder-gevoel in mijn katjes ( en nu de kleine baby-katjes) te steken :heart:  maar het wordt steeds moelijker en moelijker, omdat rond mij iedereen  zwanger is en voor mij lukt het gewoon niet :cry: ik heb echt geprobeerd om niet op al de gedoe te concentreren, maar het begint echt teveel worden. Ik ben zo blij dat ik deze topic gevonden heb, minstens ben ik niet alleen met zo gevoelens. :oops:
Geplaatste afbeelding

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#989 Geplaatst 20 april 2012 - 10:07

BestCoonsEver zei:

al de verhalen hier, zit hier weeral te huilen e. :( ik ben bijna 2 jaar gestopt met de pil, en nog steeds niets. Een jaar geleden zijn we elke maand naar de gyn gegaan, eisprong kijken, en hormonen nemen om alles in orde te krijgen, afvallen omdat ze zei dat het van de kkilos was dat het niet lukte, geen succes... Ondertussen is mijn schoonzus bevallen, 2 collégas van mij bevallen, en ik begin mij echt niet goed te voelen. :cry: we hebben een jaar verbouw gedaan en iedereen zei dat als het gedaan is met de stress alles gaat lukken in jullie nieuw huisjewij wonen hier al sinds half september en het is nog steeds niets. :cry: Ik probeer aal mijn moeder-gevoel in mijn katjes ( en nu de kleine baby-katjes) te steken :heart:  maar het wordt steeds moelijker en moelijker, omdat rond mij iedereen  zwanger is en voor mij lukt het gewoon niet :cry: ik heb echt geprobeerd om niet op al de gedoe te concentreren, maar het begint echt teveel worden. Ik ben zo blij dat ik deze topic gevonden heb, minstens ben ik niet alleen met zo gevoelens. :oops:

:hug:

ook jouw tijd komt. ik geloof daarin.

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#990 Geplaatst 20 april 2012 - 10:40

@bestcoonsever: is er al eens een onderzoek gedaan naar waar het probleem juist kan liggen? Zowel bij jou als je wederhelft?
Geplaatste afbeelding