Spring naar inhoud

- - - - -

1 + 1 = ???

• Log in om te reageren
1204 reacties op dit onderwerp
Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#991 Geplaatst 20 april 2012 - 12:48

@ Beste Coons ever: 't is niet omdat je er aan denkt dat het niet kan lukken, of omdat je er niet aan denkt dat het niet kan lukken. Alleen oppassen dat tevéél er aan denken, je niet te depressief maakt voor al de rest.

Wat ik een heel goede website blijf vinden, is www.babybytes.nl . Daar heb je een 16+ forum, met allemaal meisjes van België en Nederland in dezelfde situatie. En daar kan je ook enorm veel steun uithalen! Gewoon eens zagen erover, samen meeleven, en begrepen worden. Ga daar anders ook eens kijken?

Véél succes!
Geplaatste afbeelding

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#992 Geplaatst 20 april 2012 - 17:52

BestCoonsEver zei:

al de verhalen hier, zit hier weeral te huilen e. :( ik ben bijna 2 jaar gestopt met de pil, en nog steeds niets. Een jaar geleden zijn we elke maand naar de gyn gegaan, eisprong kijken, en hormonen nemen om alles in orde te krijgen, afvallen omdat ze zei dat het van de kkilos was dat het niet lukte, geen succes... Ondertussen is mijn schoonzus bevallen, 2 collégas van mij bevallen, en ik begin mij echt niet goed te voelen. :cry: we hebben een jaar verbouw gedaan en iedereen zei dat als het gedaan is met de stress alles gaat lukken in jullie nieuw huisjewij wonen hier al sinds half september en het is nog steeds niets. :cry: Ik probeer aal mijn moeder-gevoel in mijn katjes ( en nu de kleine baby-katjes) te steken :heart: maar het wordt steeds moelijker en moelijker, omdat rond mij iedereen zwanger is en voor mij lukt het gewoon niet :cry: ik heb echt geprobeerd om niet op al de gedoe te concentreren, maar het begint echt teveel worden. Ik ben zo blij dat ik deze topic gevonden heb, minstens ben ik niet alleen met zo gevoelens. :oops:

Ik zou ook nog eens naar een dokter gaan en eens serieus op de tafel kloppen!!!

BestCoonsEver
BestCoonsEver
  • 1.334 berichten
  • 9 katten

#993 Geplaatst 21 april 2012 - 07:25

we zijn alle2 in orde met alles. :) Uiteindelijk nu begint mijn cyclus in orde te komen, en op tijd, misschien had ik wel de tijd nodig om alle hormonen uit mijn lichaam te kuisen en nu lukt het wel! Ik geef nog een ultimatum tot eind deze jaar, en dan ga ik de touwtjes in mijn handen nemen O:)  we zijn nu gelukkig in ons huisje, ik hoop dat het wel gaat lukken zonder medische ingreep :onzeker:
Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#994 Geplaatst 21 april 2012 - 09:35

Zijn jullie apart alletwee in orde met alles, of ook samen?

Ik wist dat helemaal niet vroeger, maar blijkbaar kan het ook zijn dat de genetische samenstelling van beide zo uiteenlopend is, hoewel ze ieder op zich heel goed, gezond en in orde zijn, dat een match van die 2 zeldzaam wordt.

Nu in ieder geval, veel succes en geniet maar van het proberen :)
Geplaatste afbeelding

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#995 Geplaatst 23 april 2012 - 13:28

Je gelooft het nooit... vanmorgen getest omdat ik mij de laatste tijd moe voelde en al van donderdag ms-krampjes voel. en jawel.... daar verscheen weer het tweede streepje :trance:
Gelijk gebeld naar fertiliteit.... daarjuist bloedname gehad en rond 3u mag ik bellen voor de resultaten... wel vreemd dat ik zo vroeg moet gaan ik verwacht pas donderdag mijn ms...
Geplaatste afbeelding

Guest_Kristel_F_*
Guest_Kristel_F_*

#996 Geplaatst 23 april 2012 - 13:49

hier draaien de duimen Deboke :thumb:
Succes!!!
@bestcoonsforever: Als jullie beiden in orde zijn zou ik me niet al te veel zorgen maken hoor, alles op zen tijd, en zoals je zelf zegt je stond niet op regelmaat en als dat nu wel het geval is zal het wel lukken, blijven geloven, wij doen dat hier ook, we zijn ook al ettelijke maanden aan het proberen en nog steeds niets, terwijl beide in orde zijn. Maar wij geven de moed niet op, ook jullie mogen dat niet doen :)

BestCoonsEver
BestCoonsEver
  • 1.334 berichten
  • 9 katten

#997 Geplaatst 23 april 2012 - 14:48

Dank jullie wel :) We zijn apart getest geweest, en zo was het in orde, wij gaan volop genieten van de oefenings tijd e :LOL: en als het niet tot 2013 komt dan gaan we andere stapjes zetten. :)
Deboke ik duim voor jou!!!!!!!!!!! :hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#998 Geplaatst 23 april 2012 - 16:35

Verdict: Zwanger HCG is 56 laag maar normaal aangezien ik pas donderdag ms verwacht. Woensdag terug bloedname om te zien of het mooi blijft stijgen ! 8)
Geplaatste afbeelding

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#999 Geplaatst 23 april 2012 - 19:08

De duimen draaien overuren voor je Deboke!

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Guest_brit_*
Guest_brit_*

#1000 Geplaatst 23 april 2012 - 19:13

ooh succes deboke en positief denken hé ;)

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#1001 Geplaatst 23 april 2012 - 20:14

:thumb: :geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding

Nakthis
Nakthis
  • 1.321 berichten
  • 2 katten

#1002 Geplaatst 24 april 2012 - 08:01

Oooooh, mooi nieuws! Duim duim duim, Deboke :)

En BestCoons: ik duim ook voor jou!

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#1003 Geplaatst 24 april 2012 - 08:22

Merci iedereen... hoop zo dat de derde keer de goeie keer is !
Geplaatste afbeelding

Guest_Kristel_F_*
Guest_Kristel_F_*

#1004 Geplaatst 24 april 2012 - 10:23

:thumb: :thumb: :thumb: overuren :)

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.373 berichten
  • 2 katten

#1005 Geplaatst 24 april 2012 - 10:33

Hier draaien de duimen ook! :thumb: