Spring naar inhoud

- - - - -

Lizzy's leventje...22/3

• Log in om te reageren
152 reacties op dit onderwerp
Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#106 Geplaatst 12 januari 2011 - 21:36

:thumb: :thumb: :thumb:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#107 Geplaatst 13 januari 2011 - 12:35

Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#108 Geplaatst 13 januari 2011 - 23:40

Tjonge zeg, ik wist dat poezen veel konden slapen maar dit slaat echt wel alles. Ik denk dat Lizzy van de 24 uur misschien 3 wakker is. Ze ligt dus echt wel heel veel te slapen.... is dat normaal of moet ik mij zorgen maken??? De DA zei dat ze er goed uitziet maar ja.....

Jana_23
Jana_23
  • 3.360 berichten
  • 4 katten

#109 Geplaatst 14 januari 2011 - 08:12

*mikkeke* zei:

Tjonge zeg, ik wist dat poezen veel konden slapen maar dit slaat echt wel alles. Ik denk dat Lizzy van de 24 uur misschien 3 wakker is. Ze ligt dus echt wel heel veel te slapen.... is dat normaal of moet ik mij zorgen maken??? De DA zei dat ze er goed uitziet maar ja.....

Dat is inderdaad wel lang. Denk dat ze bij mijn vriend wel langer wakker was. Misschien geniet ze er nu van dat ze lekker warm ligt. Zal het hem vanavond eens vragen.
Eet ze nog altijd zo veel? Hier kon ze echt goed eten :)

Geplaatste afbeelding

_ *Cats Leave Paw Prints On Our Hearts* _

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#110 Geplaatst 14 januari 2011 - 09:04

Jana_23 zei:

Dat is inderdaad wel lang. Denk dat ze bij mijn vriend wel langer wakker was. Misschien geniet ze er nu van dat ze lekker warm ligt. Zal het hem vanavond eens vragen.
Eet ze nog altijd zo veel? Hier kon ze echt goed eten :)

Ze eet idd wel hééél veel :ha maar vooral natvoer vindt ze super lekker volgens mij, brokjes staan hier heel de dag dus ze kan zoveel eten als ze wil. Met Lola begint ze nu ook echt vriendinnetjes te worden, ze staan toch al regelmatig dicht tegenover elkaar en te snuffelen aan elkaars gat maar Kiki is nog altijd een brombeertje, hoewel dat ook al beter aan het worden is. Ze lopen toch al gewoon langs elkaar heen maar ze mag Kiki nog geen extra aandacht geven :ha . Deze morgen is ze ineens wat meer in beweging, misschien moest ze toch nog effe bekomen van alle stress  en was ze idd aan het genieten van de warmte :)

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#111 Geplaatst 14 januari 2011 - 11:21

*mikkeke* zei:

Ze eet idd wel hééél veel :ha maar vooral natvoer vindt ze super lekker volgens mij, brokjes staan hier heel de dag dus ze kan zoveel eten als ze wil. Met Lola begint ze nu ook echt vriendinnetjes te worden, ze staan toch al regelmatig dicht tegenover elkaar en te snuffelen aan elkaars gat maar Kiki is nog altijd een brombeertje, hoewel dat ook al beter aan het worden is. Ze lopen toch al gewoon langs elkaar heen maar ze mag Kiki nog geen extra aandacht geven :ha . Deze morgen is ze ineens wat meer in beweging, misschien moest ze toch nog effe bekomen van alle stress en was ze idd aan het genieten van de warmte :)

Ze heeft ook zoveel meegemaakt :love: en al die nieuwe ervaringen. Komt wel goed hoor :hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#112 Geplaatst 14 januari 2011 - 15:15

:thumb: :thumb: :thumb: ze zal nog moeten wennen aan haar nieuwe thuis
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Jana_23
Jana_23
  • 3.360 berichten
  • 4 katten

#113 Geplaatst 14 januari 2011 - 17:27

Het natvoer vond ze hier ook al overheerlijk :)
Leuk te horen dat ze het zo goed doet met Lola,
Binnenkort zal Kiki ook wel haar vriendje zijn :)
Denk wel dat het een aanhankelijk katje is.

Geplaatste afbeelding

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#114 Geplaatst 14 januari 2011 - 17:42

Ze hebben net met z'n 3-en met de verenhengel gespeelt :jump: :jump: :jump: :jump:
Kiki nog wat apart maar toch :loveshower:
soms heeft ze wel wat haar kuren hoor, als ze ineens geen zin meer heet in haar aaikes wil ze wel eens uithalen of zachtjes bijten :x , zal ook nog wel beter worden denk ik.
Moet wel elke keer heel erg lachen als ik op de trap loop. Ik kan dan echt geen stap zetten omdat ze gewoon constant voor mijn benen gaat staan om kopjes te geven :ha

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#115 Geplaatst 14 januari 2011 - 17:44

*mikkeke* zei:

Ze hebben net met z'n 3-en met de verenhengel gespeelt :jump: :jump: :jump: :jump:
soms heeft ze wel wat haar kuren hoor, als ze ineens geen zin meer heet in haar aaikes wil ze wel eens uithalen of zachtjes bijten :x , zal ook nog wel beter worden denk ik.
Moet wel elke keer heel erg lachen als ik op de trap loop. Ik kan dan echt geen stap zetten omdat ze gewoon constant voor mijn benen gaat staan om kopjes te geven :ha

:loveshower: :loveshower: :loveshower:

Geplaatste afbeelding

Jana_23
Jana_23
  • 3.360 berichten
  • 4 katten

#116 Geplaatst 14 januari 2011 - 17:46

*mikkeke* zei:

Toch niet serieus uithalen?

Geplaatste afbeelding

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#117 Geplaatst 14 januari 2011 - 17:47

Jana_23 zei:

Toch niet serieus uithalen?

Nee, helemaal niet hoor, gewoon zo'n tikje van laat me met rust :ha . Tis en blijft een dame zeker, als ze geen zin heeft :ha . Je ziet het alleen totaal niet aankomen, het ene moment ligt ze te ronken op je schoot en dan ineens pets en is ze weg.

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#118 Geplaatst 14 januari 2011 - 17:51

:loveshower: :loveshower: :duim: :duim:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Jana_23
Jana_23
  • 3.360 berichten
  • 4 katten

#119 Geplaatst 14 januari 2011 - 17:51

*mikkeke* zei:

Nee, helemaal niet hoor, gewoon zo'n tikje van laat me met rust :ha . Tis en blijft een dame zeker, als ze geen zin heeft :ha . Je ziet het alleen totaal niet aankomen, het ene moment ligt ze te ronken op je schoot en dan ineens pets en is ze weg.

:ha :ha Ze heeft precies wel een eigen willetje!! :)
Vraagt ze eigenlijk om buiten te kunnen?

Bewerkt door Jana_23, 14 januari 2011 - 17:52.

Geplaatste afbeelding

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#120 Geplaatst 15 januari 2011 - 09:57

Jana_23 zei:

:ha :ha Ze heeft precies wel een eigen willetje!! :)
Vraagt ze eigenlijk om buiten te kunnen?

Nee hoor totaal niet, ze zit heel af en toe eens voor het raam te kijken maar dat is het ook :) Kan natuurlijk nog komen hé.
Gisteravond was ze mee naar boven gegaan om op bed te slapen en vanacht hoor ik ineens zo'n raar geluid, zit Lizzy op de grond achter ons bed en ligt er echt enorme grote haarbal, ik wist dus wat me te doen stond miden in de nacht :x