Spring naar inhoud

- - - - -

Lizzy's leventje...22/3

• Log in om te reageren
152 reacties op dit onderwerp
Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#136 Geplaatst 30 januari 2011 - 20:45

:loveshower: :loveshower: :loveshower:

Geplaatste afbeelding

Jana_23
Jana_23
  • 3.360 berichten
  • 4 katten

#137 Geplaatst 30 januari 2011 - 20:47

Hoe gaat het ondertussen met Lizzy? :)

Geplaatste afbeelding

_ *Cats Leave Paw Prints On Our Hearts* _

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#138 Geplaatst 30 januari 2011 - 20:55

Jana_23 zei:

mmmhhh wat zal ik er eens van zeggen. Ze heeft nog steeds haar 3e ooglid dat je ziet maar de oogontsteking is wel al een heel stuk minder volgens mij. Ik ga als ik nu dinsdag klaar ben met haar AB kuur over gaan op F-Lysine en ik hoop dat we dan nog meer verbetering krijgen. Moet volgende week nog een keer voor controle naar de DA en dan krijgt ze haar 2e leucose inenting voor als ze eens op vakantie gaan naar een kattenhotel hé :) .
Sinds een halve week is het wel ineens heel erg vechten tussen Kiki en Lizzy, ik hoop dus dat ze nu eindelijk eens de rangorde geschikt krijgen :ha . Kiki was heel de tijd nog heel afwachtende en alleen heel de tijd aan het knorren en brommen maar vechten was er nog nooit bij. Ik hoop dus dat het nu wat gaat beteren nu een aantal keren flink heeft geknalt :) Kan soms eens opluchten toch, zal misschien ook zo voor de poezels werken :ha . We wachten dus geduldig af :) . Ze is nog steeds niet krols geweest, ik weet niet hoe vaak een poes dat is maar begin me ondertussen eigenlijk een beetje af te vragen of ze misschien al steriel zou zijn....

Jana_23
Jana_23
  • 3.360 berichten
  • 4 katten

#139 Geplaatst 30 januari 2011 - 21:02

*mikkeke* zei:

mmmhhh wat zal ik er eens van zeggen. Ze heeft nog steeds haar 3e ooglid dat je ziet maar de oogontsteking is wel al een heel stuk minder volgens mij. Ik ga als ik nu dinsdag klaar ben met haar AB kuur over gaan op F-Lysine en ik hoop dat we dan nog meer verbetering krijgen. Moet volgende week nog een keer voor controle naar de DA en dan krijgt ze haar 2e leucose inenting voor als ze eens op vakantie gaan naar een kattenhotel hé :) .
Sinds een halve week is het wel ineens heel erg vechten tussen Kiki en Lizzy, ik hoop dus dat ze nu eindelijk eens de rangorde geschikt krijgen :ha . Kiki was heel de tijd nog heel afwachtende en alleen heel de tijd aan het knorren en brommen maar vechten was er nog nooit bij. Ik hoop dus dat het nu wat gaat beteren nu een aantal keren flink heeft geknalt :) Kan soms eens opluchten toch, zal misschien ook zo voor de poezels werken :ha . We wachten dus geduldig af :) . Ze is nog steeds niet krols geweest, ik weet niet hoe vaak een poes dat is maar begin me ondertussen eigenlijk een beetje af te vragen of ze misschien al steriel zou zijn....

Hopelijk keert de rust binnenkort terug, en worden kiki en lizzy binnenkort beste vrienden.
Ik heb ook geen idee hoe vaak een kattin krols wordt :catscratchhead

Geplaatste afbeelding

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#140 Geplaatst 30 januari 2011 - 21:03

:duim:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#141 Geplaatst 30 januari 2011 - 21:09

Mag ik iets vragen? Het kan zijn dat je het hier al ergens neergepost hebt. Is Lizzy eerst getest op Leukose voor ze ertegen geënt is? Het is immers niet goed als ze al Leucose zou hebben om haar ertegen in te enten. En onze da ent maar 1 keer tegen Leucose. Die enting kan ook haar weerstand een beetje ondermijnen. :hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#142 Geplaatst 30 januari 2011 - 21:49

Joloka zei:

Mag ik iets vragen? Het kan zijn dat je het hier al ergens neergepost hebt. Is Lizzy eerst getest op Leukose voor ze ertegen geënt is? Het is immers niet goed als ze al Leucose zou hebben om haar ertegen in te enten. En onze da ent maar 1 keer tegen Leucose. Die enting kan ook haar weerstand een beetje ondermijnen. :hug: :hug: :hug:

uhmmm nee, niets over gehoord. Gewoon spuit gezet en dat was het...
Niet goed dus....

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#143 Geplaatst 30 januari 2011 - 22:14

*mikkeke* zei:

uhmmm nee, niets over gehoord. Gewoon spuit gezet en dat was het...
Niet goed dus....

Praat er eens over met je da :hug: :hug: :hug: . Ik dacht dat ik het hier ook al gelezen had dat het best is om eerst te laten testen. Hier zijn ze eerst allemaal getest voor ze hun vaccinatie gekregen hebben (met uitzondering van Bebbel en Julius).

Bewerkt door Joloka, 30 januari 2011 - 22:15.

Geplaatste afbeelding

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#144 Geplaatst 07 februari 2011 - 13:24

Het gaat op het moment heel goed hier. Lizzy's oogjes zien er veel beter uit zeker nu ik de l-lysine geef. Je ziet gewoon meer verbetering sinds ik dat geef dan door de AB. Je merkt aan alles dat ze beter in haar vel zit. Ze begint te spelen met Lola, soms nog heel afwachtend en Lola weet haar ook goed te pesten :x . Met Kiki gaat het ook alsmaar de betere kant op. Het zijn nog geen dikke vrienden maar het grommen en blazen is toch wel over. Ze liggen nu ook samen in de krabpaal te slapen (1 bovenin en 1 onderin :) ) Volgende week nog eens voor controle naar de DA maar ik denk dat het nu wel goed zit, ga dan ook zeker eens vragen waarom ze geen leucosetest hebben gedaan maar gewoon de spuit gegeven terwijl ze weten dat het zwervertje was. Ik zou daar toch niet zelf achter moeten vragen of wel :o ?
En dan moeten we nog eens een afspraak maken om te zien of ze al steriel is ja of nee. Ze is tot nu toe niet krols geweest , misschien is dus wel al steriel :)

Jana_23
Jana_23
  • 3.360 berichten
  • 4 katten

#145 Geplaatst 07 februari 2011 - 13:47

:thumb: :thumb: :thumb:

Geplaatste afbeelding

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#146 Geplaatst 07 februari 2011 - 13:51

:thumb: :thumb: :thumb: heel goed!

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#147 Geplaatst 12 februari 2011 - 22:01

Een enorm goeie up-date!!!!
Lizzy is vandaag uit haar zelf bij Isaura gaan liggen :jump: En ooooohhhh wat was ze trots dat Lizzy bij haar kwam liggen :) .
Ze ligt hier nu naast me op de zetel met Kiki op het andere kussen.... het is nog regelmatig dat ze tegen elkaar aan knorren zijn maar ze gaan niet meer voor elkaar ergens anders liggen of omlopen :duim: .
Het enige waar ik me nu toch wel wat zorgen over maken is dat de DA geen testen heeft gedaan voor leucose en katten aids..... ik vind het zoooo dom van mezelf dat ik daar niet aan heb gedacht en denk nu elke keer als het maar niet zo is of als ze toch Kiki of Lola dan maar niet besmet zou hebben........ :8 Maandag ga ik met haar nog eens naar de DA voor haar vervolg spuitje van de leucose en dan ga ik toch vragen om haar eerst te testen en waarom ze dat niet direct hebben gedaan.
Of kan dat nu niet meer omdat ze er al een inenting voor heeft gehad???

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#148 Geplaatst 13 februari 2011 - 15:19

Fijn dat er vrede is in huis :thumb: :thumb: . Met de vraag betreffende de inenting kan ik je helaas niet helpen :catnoknow
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Jana_23
Jana_23
  • 3.360 berichten
  • 4 katten

#149 Geplaatst 22 maart 2011 - 18:16

Geplaatste afbeelding

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#150 Geplaatst 22 maart 2011 - 19:27

Het gaat echt heel erg goed met onze Lizzebiz. Ze doet echt goed mee met Kiki en Lola, af en toe hebben Kiki en Lizzy elkaar nog eens in de haren met wat geblaas maar over het algemeen gaat het heel erg goed en gaan ze heel vredig met elkaar om. Ze ziet er ook heel goed uit, haar vacht begint steeds meer te glanzen, oogjes zijn mooi proper etc. Ze is dus helemaal in topconditie ondertussen. Zo heel af en toe springt ze al eens op de schoot van mijn dochtertjes maar die vindt ze toch meestal nog wat te druk. Heel grappig mijn ouders zijn helemaal geen katten mensen en mijn moeder is zelfs enorm bang voor poezen en ze komt haar steeds kopjes geven als ze hier zijn, bij mijn vader gaat ze gewoon midden op zijn schoot liggen :x . Heel grappig om te zien :) . Borstelen is alleen nog niet zo heel simpel daar moet ik veel tijd voor uittrekken en vooral hopen dat mijn handen nog een beetje heel blijven :ha .
Al met al dus een hele positieve update :)