Spring naar inhoud

- - - - -

Lizzy's leventje...22/3

• Log in om te reageren
152 reacties op dit onderwerp
Auryn
Auryn
  • 1.253 berichten
  • 2 katten

#61 Geplaatst 09 januari 2011 - 17:04

Zoals ik al zei, dat was niet vermeld in dit en het andere topic.

Het is echt mijn bedoeling niet om iemand van iets te beschuldigen maar ik ken(de) spijgig genoeg wel mensen die katten hebben binnen genomen of te adoptie opgegeven waarvan ze niet eens de moeite hadden gedaan om op te zoeken of die geen eigenaars hadden. Het moet je als katteneigenaar maar overkomen.

In ieder geval wens ik Mikkeke het allerbeste toe met haar nieuwe poes en stel ik voor dat we mijn misschien wat ongevoelige vragen als verleden tijd beschouwen.

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Jana_23
Jana_23
  • 3.360 berichten
  • 4 katten

#62 Geplaatst 09 januari 2011 - 17:12

Auryn zei:

Het is echt mijn bedoeling niet om iemand van iets te beschuldigen maar ik ken(de) spijgig genoeg wel mensen die katten hebben binnen genomen of te adoptie opgegeven waarvan ze niet eens de moeite hadden gedaan om op te zoeken of die geen eigenaars hadden. Het moet je als katteneigenaar maar overkomen.

In ieder geval wens ik Mikkeke het allerbeste toe met haar nieuwe poes en stel ik voor dat we mijn misschien wat ongevoelige vragen als verleden tijd beschouwen.

Geen probleem hoor.
Die vraag ligt gewoon wat gevoelig :)
Heb mijn vriend echt enorm vaak de oren van zijn lijf gevraagd of het katje zeker geen thuis heeft. Tot zelfs zover dat hij tegenover mij ambetant liep. Net omdat ik zeker geen kat van iemand zou willen weg doen. :)

Geplaatste afbeelding

_ *Cats Leave Paw Prints On Our Hearts* _

Jana_23
Jana_23
  • 3.360 berichten
  • 4 katten

#63 Geplaatst 09 januari 2011 - 17:15

*mikkeke* zei:

Ik weet niet of het niet durven is of gewoon enorm lui zijn :ha . Als ik bij haar ga zitten dan hangt ze effe haar koppie naar buiten en dan aai ik haar wat en zit wat te kletsen en dan slaapt ze weer verder :)

Haha, ze zal ervan aan het genieten zijn dat ze zalig in de warmte kan liggen!!

Geplaatste afbeelding

_ *Cats Leave Paw Prints On Our Hearts* _

Guest_scolu_*
Guest_scolu_*

#64 Geplaatst 09 januari 2011 - 17:39

:love3: gefeliciteerd

Kristella
Kristella
  • 352 berichten
  • 2 katten

#65 Geplaatst 09 januari 2011 - 18:16

*Pip ziet er al helemaal ingeburgerd uit. Volgens mij hebben jullie zo een mooie kattenpaal met bananenbladenmandjes die ik zo graag wil!* :love3:

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#66 Geplaatst 09 januari 2011 - 18:38

Kristella zei:

*Pip ziet er al helemaal ingeburgerd uit. Volgens mij hebben jullie zo een mooie kattenpaal met bananenbladenmandjes die ik zo graag wil!* :love3:

jaja die is het, die wil ik ook zooooo graag!
Zit me al dagen in te houden om hem niet te bestellen... :louche:
dat ding achtervolgd mij gewoon!
Het is een teken ;)

Heel mooi poezeltje hoor, leuk en grappig dat Pip zich niets aantrekt van de andere poezels :p hihi
Geplaatste afbeelding

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#67 Geplaatst 09 januari 2011 - 20:38

super !!!!! wat'n mooieke!

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#68 Geplaatst 10 januari 2011 - 05:24

Auryn zei:

Ik wou alleen darmee zeggen dat het Pip niet kon zijn.Je hebt gelijk als je op zoiets reageert.Moest ik een katje verliezen zou ik het ook graag terug hebben.Dus was niet kwaad bedoeld.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#69 Geplaatst 10 januari 2011 - 10:38

En daarom heet ik vanaf nu LIZZY!!!!!!

Vanochtend moest ik weer in dat stomme bakje, je moet toch niet denken dat ik dat zomaar liet doen hé. Ik heb maar een paar keer flink gekrabt en geblazen en toen was mijn bazinetje toch zo lief om een bakje natvoer erin te zetten.... toen ben ik dan toch eens gaan piepen in dat mandje omdat het zo lekker rook maar oh oh,  wat is ze gemeen want toen ging ineens dat deurtje dicht en moest ik mee in de auto..... Op naar de DA ze dat enge mens. Bij de dierenarts aangekomen vond ik het maar vreemd, al die honden om me heen en alle andere poezen zaten ook in een mandje. Tis toch maar iets vreemds, ik kan toch gewoon zelf stappen.
Toen we dan eindelijk binnen waren gingen ze kijken met een raar piep apparaat of ik geen chip had. En nee, ik ben dus van niemand. Nu ben ik dus toch wel een beetje blij dat ik mee ben gegaan want nu weten we zeker dat ik niet meer weg moet hier. Ook heb ik 2 spuitjes gehad... niet leuk maar goed, het zal wel moeten zeker.... ik moest zelfs nog eens terug komen voor een sterilisatie hoorde ik ze al zeggen..... Tjonge, het moet toch niet gekker worden :ha .
Ik heb me nu net lekker volgegeten en ik ga nu maar weer eens boven liggen slapen want die Kiki is toch nog wel een hele grote brombeer hoor, een echt grote dikke chagerijn. die Lola daar kan ik al wel vriendjes mee worden denk ik, die is zo brommerig nog niet :)

Een poezelige kus van Lizzy, en nu weten jullie het hé, ik wil niet meer aangesproken worden met Pip (wat denken ze wel niet)

ratjepetatje
ratjepetatje
  • 765 berichten
  • 2 katten

#70 Geplaatst 10 januari 2011 - 10:42

Ho, Pip stelt da lijk vree goed :LOL:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#71 Geplaatst 10 januari 2011 - 10:43

:thumb: :thumb:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#72 Geplaatst 10 januari 2011 - 10:50

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#73 Geplaatst 10 januari 2011 - 10:59

Vind eerlijk gezegd Lizzy een betere naam.
Pip is (voor mij toch) een jongensnaam en hoort helemaal niet bij deze mooie dame!
Maar heb er natuurlijk niets van gezegd, ieder zijn keuze he :) .

Maar Lizzy vind ik wel een mooie naam voor haar :heart:

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#74 Geplaatst 10 januari 2011 - 11:01

:hi: Lizzy!
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#75 Geplaatst 10 januari 2011 - 11:04

dolfjeweerwolfje zei:

Vind eerlijk gezegd Lizzy een betere naam.
Pip is (voor mij toch) een jongensnaam en hoort helemaal niet bij deze mooie dame!
Maar heb er natuurlijk niets van gezegd, ieder zijn keuze he :) .

Maar Lizzy vind ik wel een mooie naam voor haar :heart:

:ha :ha :ha :ha De kinderen hé :wi . Hoe vaker ik het zei hoe rotter ik het vond klinken, heb nu dus toch maar mijn eigen zin door gezet en ze waren er niet blij mee tot ik een verhaaltje verzon over prinses Lizzy en dat die heel mooi was enz. enz. Tja, en nu staat het op haar boekje dus kunnen we niet meer terug :ha