Spring naar inhoud

- - - - -

BCF show in Turnhout

• Log in om te reageren
42 reacties op dit onderwerp
Randa
Randa
  • 6.203 berichten
  • 7 katten

#31 Geplaatst 14 februari 2011 - 15:52

Proficiat Marina !
ze heeft dat verdiend
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Chidi, Maicis, Alegria, Janis, Storm, Trouble, Kiri en Dakota
BannerUry's-Legend.jpg

Nashota
Nashota
  • 17.932 berichten
  • 4 katten

#32 Geplaatst 14 februari 2011 - 16:03

Allemaal gefeliciteerd :flower: :flower: :flower:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

scully
scully
  • 1.884 berichten
  • 9 katten

#33 Geplaatst 14 februari 2011 - 16:10

proficiate :thumb:

Geplaatste afbeelding

Pootjes van de Blooterikjes :hart: Cattery DeKuChaDuSa

Tirza
Tirza
  • 2.399 berichten
  • 6 katten

#34 Geplaatst 14 februari 2011 - 20:57

Ik vond het heel slechte organisatie.

Shadow Ex1 (klasse 6-9maand)
Aither CACE en speciale prijs

Vond wel dat ik goede keurmeester had, veel uitleg gekregen. Het was Jacques Grognet.

Nu over de organisatie:
1. Shadow haar ras was foutief. Het was al met veel tegenzin dat ze het aanpasten.
Ook al stond het op de show bevestiging correct.
2. Ik had de keurmeester zien schrijven dat Aither een speciale prijs had. Toen ze bezig waren met de BIS af te roepen ging ik naar secretariaat met de vraag waarom Aither nog niet op het podium had gemoeten voor speciale prijs. Als antwoord kreeg ik dat Aither er geen had (was neus wel bijna kwijt :evil: ). Dus ik naar keurmeester, met de vraag of Aither er nu wel of geen had. Keurmeester: tuurlijk, je hebt toch gezien dat ik een papiertje invulde. Ik terug naar secretariaat: keurmeester zegt dat Aither wel een speciale prijs heeft. Antwoord (nu wel neus kwijt) hij heeft er geen!!!. :evil:
Ik terug naar keurmeester, keurmeester naar secretariaat. Met als gevolg ik kreeg ganse stapel papieren toegegooid en moest het zelf uitzoeken :evil: . Na 3 blaadjes om te draaien, zat het blaadje voor Aither zijn speciale prijs.
Dus Aither als enige op podium voor speciale prijs.

Vond het secretariaat héél erg onvriendelijk. Fouten maken is menselijk, probeer dan ook vriendelijk te blijven. En laat mijn neus op mijn gezicht staan aub.

Tirza
Tirza
  • 2.399 berichten
  • 6 katten

#35 Geplaatst 14 februari 2011 - 20:57

Oei vergeten

Iedereen proficiat

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#36 Geplaatst 14 februari 2011 - 21:03

Tirza zei:

Ik vond het heel slechte organisatie.

Shadow Ex1 (klasse 6-9maand)
Aither CACE en speciale prijs

Vond wel dat ik goede keurmeester had, veel uitleg gekregen. Het was Jacques Grognet.

Nu over de organisatie:
1. Shadow haar ras was foutief. Het was al met veel tegenzin dat ze het aanpasten.
Ook al stond het op de show bevestiging correct.
2. Ik had de keurmeester zien schrijven dat Aither een speciale prijs had. Toen ze bezig waren met de BIS af te roepen ging ik naar secretariaat met de vraag waarom Aither nog niet op het podium had gemoeten voor speciale prijs. Als antwoord kreeg ik dat Aither er geen had (was neus wel bijna kwijt :evil: ). Dus ik naar keurmeester, met de vraag of Aither er nu wel of geen had. Keurmeester: tuurlijk, je hebt toch gezien dat ik een papiertje invulde. Ik terug naar secretariaat: keurmeester zegt dat Aither wel een speciale prijs heeft. Antwoord (nu wel neus kwijt) hij heeft er geen!!!. :evil:
Ik terug naar keurmeester, keurmeester naar secretariaat. Met als gevolg ik kreeg ganse stapel papieren toegegooid en moest het zelf uitzoeken :evil: . Na 3 blaadjes om te draaien, zat het blaadje voor Aither zijn speciale prijs.
Dus Aither als enige op podium voor speciale prijs.

Vond het secretariaat héél erg onvriendelijk. Fouten maken is menselijk, probeer dan ook vriendelijk te blijven. En laat mijn neus op mijn gezicht staan aub.
Jezus :trance: , ik zou een klachtbrief schrijven naar die vereniging want dit kan niet! Een fout kan iedereen maken maar als je zo"n positie hebt moet je gewoon vriendelijk blijven! En dan had ze er helemaal nog geen reden voor. :s

Voor de rest iedereen gefeliciteerd met jullie resultaten! :flower:

Randa
Randa
  • 6.203 berichten
  • 7 katten

#37 Geplaatst 14 februari 2011 - 21:09

Het is bij die vereniging altijd wat.  2 jaar geleden had ik met mijn 2 Aby'tjes een voordracht BIS.  Aangezien ik niet tegelijk de beide dames kon voordragen had Ingrid mijn Mira vast.
Ik ging kijken wat er gebeurde en voor de katten nog maar waren voorgedragen stond de nummer van de kat die ging winnen al op de bordjes.
Er waren keurmeesters die zelfs de moeite niet meer deden om onze katten te bekijken.
Toen ik dan Nisaba ging voordragen was het hetzelfde scenario. Ik moest naar mijn plaats en ik zag toen da naam van de winnaar al op 2 van de 3 bordjes staan.  Ik had toen echt zin om het af te stappen.

Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Chidi, Maicis, Alegria, Janis, Storm, Trouble, Kiri en Dakota
BannerUry's-Legend.jpg

lola'tje
lola'tje
  • 1.366 berichten
  • 2 katten

#38 Geplaatst 14 februari 2011 - 21:35

het zal daarmee zijn dat ons lola niet gewonnen heeft :x
ze heeft wel een E 1 gekregen :LOL:

alturas
alturas
  • 6.045 berichten
  • 4 katten

#39 Geplaatst 15 februari 2011 - 09:37

Proficiat allemaal

marja
marja
  • 231 berichten

#40 Geplaatst 15 februari 2011 - 09:57

Onze Tiger heeft zijn titel CAGCI
onze Acelin heeft nom BIS
en Makaio heeft  BIS en nom BOB
Geplaatste afbeeldingiedereen een hele fijne dag

molleken
molleken
  • 1.008 berichten
  • 5 katten

#41 Geplaatst 15 februari 2011 - 21:10

dauwke zei:

Luysterburg Dennis

Troost u heb bij hem ook een antwoord gekregen op een kitten:
Zou zei hij:tja het heeft een kop,4pootjes,oren,nen staart en een lijf wat kan ik nog meer zeggen!!!! :(

Wist ook niet goed wat ik hoorde

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#42 Geplaatst 15 februari 2011 - 21:14

Amaai plezant showen zo :trance:

chriske
chriske
  • 1.714 berichten
  • 4 katten

#43 Geplaatst 16 februari 2011 - 00:01

molleken zei:

Troost u heb bij hem ook een antwoord gekregen op een kitten:
Zou zei hij:tja het heeft een kop,4pootjes,oren,nen staart en een lijf wat kan ik nog meer zeggen!!!! :(

Wist ook niet goed wat ik hoorde

Foei , wat een uitspraak amai !!!!!