Spring naar inhoud

- - - - -

Krabpaal

• Log in om te reageren
59 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#16 Geplaatst 09 januari 2011 - 15:14

:thumb: :thumb: :thumb:

Guest_Loeka_*
Guest_Loeka_*

#17 Geplaatst 09 januari 2011 - 16:01

Ziet er idd al heel mooi uit ;)

:thumb:

Guest_Raider_*
Guest_Raider_*

#18 Geplaatst 09 januari 2011 - 16:40

De afwerking is al iets beter momenteel. Ik kan al niet meer wachten tot het volgende deel :d

Trolleke
Trolleke
  • 698 berichten
  • 9 katten

#19 Geplaatst 09 januari 2011 - 23:40

Prachtig.  Ik vind het knap dat jullie zoiets kunnen

(ik denk dat ik mijn man moet inruilen voor een handige harry - want met mijn linkerhanden en zijn linkerhanden komen we hier nergens)
Geplaatste afbeelding
Linda en de poezenbende

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#20 Geplaatst 11 januari 2011 - 09:00

knap zeg, en het is idd grappig: die kleine kopjes bovenop de paal. ben al benieuwd naar de uitbreiding...

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#21 Geplaatst 11 januari 2011 - 09:17

:thumb: :thumb: :thumb:

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#22 Geplaatst 11 januari 2011 - 10:53

ik vind het ook zo grappig om die mini-kopjes te zien op die reuzenkrabpaal :lachen:

Guest_petra42_*
Guest_petra42_*

#23 Geplaatst 11 januari 2011 - 15:17

ziet er mooi uit hoor.weer eens wat anders dan de gewone met pluche beklede krabpaal.wij zijn dit weekend ook hard aan het werk geweest :d .ik wilde een krapaal van een boom.die ook mooi zou staan in de kamer.het schiet al aardig op.alleen de bekleding van de planken nog.en misschien onderaan nog een plank zodat ze er gemakkelijker in kunnen klimmen.en misschien sisaltouw?en een touwtje eraan met een speeltje.we mogen zaterdag onze kleine maine coon op gaan halen.hopelijk zal hij er gebruik van maken. :oops: onze bela (siberische boskat) is niet geinteressseerd.hij klimt zowieso niet graag ergens op.behalve op schoot dan :heart: .het is een grote knuffel.

Bijgevoegde thumbnails

• krabpaal kleiner.jpg

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#24 Geplaatst 11 januari 2011 - 15:21

petra42 zei:

ziet er mooi uit hoor.weer eens wat anders dan de gewone met pluche beklede krabpaal.wij zijn dit weekend ook hard aan het werk geweest :d .ik wilde een krapaal van een boom.die ook mooi zou staan in de kamer.het schiet al aardig op.alleen de bekleding van de planken nog.en misschien onderaan nog een plank zodat ze er gemakkelijker in kunnen klimmen.en misschien sisaltouw?en een touwtje eraan met een speeltje.we mogen zaterdag onze kleine maine coon op gaan halen.hopelijk zal hij er gebruik van maken. :oops: onze bela (siberische boskat) is niet geinteressseerd.hij klimt zowieso niet graag ergens op.behalve op schoot dan :heart: .het is een grote knuffel.

Die is ook mooi! :thumb:

Leuk gemaakt, met een boom! :LOL:
Een kitten zal er wel veel plezier aan beleven!

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Guest_DAmbiorix_*
Guest_DAmbiorix_*

#25 Geplaatst 11 januari 2011 - 15:37

dat ziet er superleuk uit!!! :duim:

akira
akira
  • 1.621 berichten
  • 6 katten

#26 Geplaatst 11 januari 2011 - 15:40

allebei knappe palen hoor. Ondertussen doe ik hier idee├źn op voor onze poezenopvang. WIj hopen van binnen kort te verhuizen naar een ruimere locatie en in ieder verblijf zouden we dan graag alles zo perfect mogelijk willen inrichten zodat de poezen uren plezier hebben

Guest_scolu_*
Guest_scolu_*

#27 Geplaatst 11 januari 2011 - 16:16

gaaf zeg!

hoe komen ze zo bovenin? gewoon via de buitenkant ?? superstoer

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.913 berichten
  • 5 katten

#28 Geplaatst 11 januari 2011 - 17:19

De boom is superstoer, past ook mooi in het interieur :) en ja ze komen bovenin langs de buitenkant :p ;) binnenkort krijgen ze ook andere manieren :d

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#29 Geplaatst 11 januari 2011 - 17:27

die boom is ook geweldig!!!!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

MartijnH
MartijnH
  • 269 berichten

#30 Geplaatst 11 januari 2011 - 18:41

dat ziet er al heel knap uit!
Kunnen ze ook krabben aan die kokosmat zoals aan sisal?