Spring naar inhoud

- - - - -

Goedkope stof

• Log in om te reageren
8 reacties op dit onderwerp
Thundernimf
Thundernimf
  • 3.913 berichten
  • 5 katten

#1 Geplaatst 10 januari 2011 - 13:48

Een tijdje geleden heeft er iemand ergens op het forum een link gezet naar een website met heel veel goedkope stoffen erop. Ik vind deze link nergens terug. Hulp? :)

Guest_chriske_*
Guest_chriske_*

#2 Geplaatst 10 januari 2011 - 23:20

Thundernimf zei:

Een tijdje geleden heeft er iemand ergens op het forum een link gezet naar een website met heel veel goedkope stoffen erop. Ik vind deze link nergens terug. Hulp? :)

In Kapellen (Antw) op de hoogboomsessteenweg is er een depot , het bestaat naar het schijnt al jaren !! ik heb het telnr en straatnr moet het alleen zoeken . Daar vind je alles van stoffen , zeer goedkoop , men vriendin is geweest heeft 5€ de meter betaald en nog mooie kwaliteit ook !!

Chriske

Jana_23
Jana_23
  • 3.360 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 10 januari 2011 - 23:25

in de sleepstraat in Gent vind je ook zeer voordelig stof :)

Geplaatste afbeelding

_ *Cats Leave Paw Prints On Our Hearts* _

mamacalypso
mamacalypso
  • 806 berichten

#4 Geplaatst 15 januari 2011 - 01:27

Hier de link van de stoffenverkoop in Kapellen.

Stoffenverkoop > Home

Bewerkt door mamacalypso, 15 januari 2011 - 01:27.

lieve groetjes,mamacalypso
Sheba,Rusty en Speedy

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#5 Geplaatst 15 januari 2011 - 09:24

naar het schijnt zijn er op vlooienmarkten en zo, en van die 'turkenmarkten', (sorry voor het woord), ook hele mooie en goedkope stoffen, zoals in beringen en zoersel

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 5.089 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 16 januari 2011 - 22:50

Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in goedkope stof ; J. Eggermontstraat te Ledeberg (Gent). Ken het precieze adres niet, maar is ongeveer rechtover de apotheker iets voorbij het rondpunt.
Smalle ingang, niet zo'n grote winkel maar wel diep en massa's stoffen aan spotgoedkope prijzen. Haal er zelf al mijn stoffen is nt ver van m'n deur... :catkiss

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 5.089 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 17 januari 2011 - 18:10

HelpLuckyvinden zei:

Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in goedkope stof ; J. Eggermontstraat te Ledeberg (Gent). Ken het precieze adres niet, maar is ongeveer rechtover de apotheker iets voorbij het rondpunt.
Smalle ingang, niet zo'n grote winkel maar wel diep en massa's stoffen aan spotgoedkope prijzen. Haal er zelf al mijn stoffen is nt ver van m'n deur... :catkiss

Voor de mensen die interesse hebben hier het adres en telefoon :
Au Plubas

Jacques Eggermontstraat 61 9050 Ledeberg (Gent)
  • Tel:
  • 09 231 23 14

Rubriek:Stoffen & zijde - Kleinh.
In de buurt wordt er meestal van "De Strik" gesproken.

Guest_Isjuh_*
Guest_Isjuh_*

#8 Geplaatst 24 januari 2011 - 16:07

chriske zei:

In Kapellen (Antw) op de hoogboomsessteenweg is er een depot , het bestaat naar het schijnt al jaren !! ik heb het telnr en straatnr moet het alleen zoeken . Daar vind je alles van stoffen , zeer goedkoop , men vriendin is geweest heeft 5€ de meter betaald en nog mooie kwaliteit ook !!

Chriske

Hier ga ik ook altijd stof kopen, echt ruime keuzen en helemaal niet duur! :)

Guest_chriske_*
Guest_chriske_*

#9 Geplaatst 24 januari 2011 - 20:37

mamacalypso zei:

Hier de link van de stoffenverkoop in Kapellen.

Stoffenverkoop > Home

Ja deze wil ik zeggen , men vriendin is juist gegaan , super koopjes gedaan , kwaliteit ook ok !!