Spring naar inhoud

- - - - -

RC of Hills??

• Log in om te reageren
14 reacties op dit onderwerp
Guest_noesje_*
Guest_noesje_*

#1 Geplaatst 10 januari 2011 - 21:32

Ik kocht eigenlijk RC kitten 36 voor de kleintjes en hun moeder en ook Ivar en Olivia eten er van.
maar vanmiddag was ik bij de DA en daar verkopen ze Hills en heb ik daar eens een zak van meegenomen omdat de zak RC bijna op was én omdat de DA zei dat dat het heel goed voer was maar wat is nou het best voor ze??

Bewerkt door noesje, 10 januari 2011 - 21:32.

Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 10 januari 2011 - 21:34

Ik gebruik ze allebei en vind ze beiden goed

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 10 januari 2011 - 21:37

Ze zijn beiden goed hoor :)
Hier deden ze het goed op Hills maar toen Peachke kwam ben ik overgestapt naar RC omdat ze die brokjes beter verteerd :)

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Guest_Loeka_*
Guest_Loeka_*

#4 Geplaatst 10 januari 2011 - 21:37

Ik gebruik altijd Hills en ben daar zeeer tevreden mee, vooral met de Hairball Control

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#5 Geplaatst 10 januari 2011 - 22:49

Ze zijn aan elkaar gewaagd qua kwaliteit. De ene kat zal Hills lekkerder vinden, de andere RC. Hier weigert Zwartje Hills en is hij verzot op RC. 't is altijd een beetje zoeken ;)

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#6 Geplaatst 10 januari 2011 - 22:51

Hier vinden ze RC toch beter dan Hills, ze kregen van Hills hier ook diarree.

Zwerver
Zwerver
  • 1.363 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 12 januari 2011 - 00:43

Hill's vinden ze bij mij wel lekker. Well Natural's best. Maar sinds mensen hier op de forum zeggen dat groente overbodig is, was ik tevreden met Hill's Scienceplan Tuna, maar omdat ie meestal uitverkocht is bij de dierenspeciaalzaak ben ik overgstapt naar Royal Canin, het ruik aangenamer voor mens en dier en er is volop keus om te varieren.
Geplaatste afbeelding

Serenity
Serenity
  • 4.269 berichten
  • 7 katten

#8 Geplaatst 12 januari 2011 - 01:01

Royal canin en hills vind ik even goed :) Momenteel geef ik hoofdzakelijk RC, de katten zijn hier heel goed mee ! Mooie vacht, goede uitwerpselen en ze eten het zeer graag.

Ik zou dus gewoon geven wat uw katten verkiezen ^^
Geplaatste afbeelding

Francine
Francine
  • 8.090 berichten
  • 15 katten

#9 Geplaatst 12 januari 2011 - 08:06

Beide zijn even goed.
De Perzengroetjes.
www.sienjamosas.tk

amazone480
amazone480
  • 362 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 12 januari 2011 - 12:55

Mijn DA verkoopt beide, zullen idd aan elkaar gewaagd zijn. Let wel een DA zal altijd zeggen dat het goed spul is want die worden gesponsoord door die merken.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#11 Geplaatst 12 januari 2011 - 13:27

Hier lusten ze enkel RC en Hill's Nature Best, de andere van Hills niet.

Guest_noesje_*
Guest_noesje_*

#12 Geplaatst 12 januari 2011 - 13:44

De Hill's die ik heb gekocht bij de DA is veterinary formulated/Vetessentials.(kitten)
Ik had vanmorgen wel een kitten met beetje diaree...weet alleen niet of het daarvan is natuurlijk maar het zou wel kunnen...

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#13 Geplaatst 13 januari 2011 - 14:12

Als je andere voeding geeft kan je best wel mengen om over te schakelen. Plots overschakelen kan diarree veroorzaken.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_noesje_*
Guest_noesje_*

#14 Geplaatst 13 januari 2011 - 14:34

ja, ik deed het al wel mengen met het laatste restje RC maar ik heb ook het idee dat ze het niet lekker vinden...
een bakje RC is meestal zo leeg terwijl dit (zelfs gemengt) halfvol blijft staan.

Guest_Veerle_*
Guest_Veerle_*

#15 Geplaatst 13 januari 2011 - 14:52

ik geef vooral RC - verschillende varieteiten - en soms ook Hills (de gewone en Vetessentials) maar met hills moet ik oppassen voor diarree. Sommige van de grote verdragen het niet goed en de kleintjes kregen ook diarree van Hills Vetessentials kitten --> ik geef nu RC kitten en Hills kitten gemengd en daar kunnen ze wel tegen.

gr.

veerle