Spring naar inhoud

- - - - -

Drinkfontein

• Log in om te reageren
57 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#46 Geplaatst 18 januari 2011 - 20:58

Hier hoor ik hem enkel als er onvoldoende water in zit of als er vuil (pluisjes, kattenhaar,...) in het pompje zit
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Vennen
Vennen
  • 2.412 berichten
  • 8 katten

#47 Geplaatst 18 januari 2011 - 21:16

Net even bijgevuld, dat was dus het probleem. Mijn partner had er niet voldoende in gedaan vanmorgen en de katten hadden er ondertussen al van gedronken. Dat is snel leeg!

We doen er trouwens geen gewoon water in, maar zo kattenwater dat je in maxizoo kan kopen met taurine en mineralen in. Dit ook om de kalk te beperken in de fontein.

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#48 Geplaatst 21 januari 2011 - 10:12

Wij geven gewoon kraantjeswater, is dat niet goed?

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#49 Geplaatst 21 januari 2011 - 10:13

Hier water uit de Brita-kan (ook heel wat minder kalk en is nog lekker ook) ;)

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#50 Geplaatst 21 januari 2011 - 10:17

Nog efkens een update. Met mijn punten van Zooplus (waarvan er een heleboel vervallen in februari), kan ik deze krijgen: https://www.zooplus....rogramma/100421

Wat zou ik doen? (heb schrik voor Finn maar het zou super zijn mochten ze meer drinken)

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#51 Geplaatst 21 januari 2011 - 10:17

hier kraantjeswater
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#52 Geplaatst 21 januari 2011 - 10:18

PeggyJ zei:

Hier hoor ik hem enkel als er onvoldoende water in zit of als er vuil (pluisjes, kattenhaar,...) in het pompje zit

hier ook ,
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#53 Geplaatst 21 januari 2011 - 10:24

Joloka zei:

Nog efkens een update. Met mijn punten van Zooplus (waarvan er een heleboel vervallen in februari), kan ik deze krijgen: https://www.zooplus....rogramma/100421

Wat zou ik doen? (heb schrik voor Finn maar het zou super zijn mochten ze meer drinken)

Ik veronderstel dat je de freshflow bedoelt (kan je link niet zien aangezien je dan linkt naar je eigen account op zooplus ;) )

Het is het allesinds het proberen waard aangezien je punten toch volgende maand vervallen.
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#54 Geplaatst 21 januari 2011 - 10:27

Lilia2055 zei:

Ik veronderstel dat je de freshflow bedoelt (kan je link niet zien aangezien je dan linkt naar je eigen account op zooplus ;) )

Het is het allesinds het proberen waard aangezien je punten toch volgende maand vervallen.

Yep, het is de freshflow ;)

Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#55 Geplaatst 21 januari 2011 - 11:56

Joloka zei:

Yep, het is de freshflow ;)
wel die zou ik ook wel graag hebben, maar dan moet ik nog lang sparen :x

Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Guest_Raider_*
Guest_Raider_*

#56 Geplaatst 24 januari 2011 - 14:28

Ik ben stilaan aan het nadenken om er zelf 1 te maken en deze te integreren in de krabpaal. Ik zou er vooral 1 willen waar een waterstraal uitkomt. Bij diegene die we nu hebben borrelt het het gewoon naar boven en loopt het naar beneden langs een uitstulping.

Edit: Wij hebben de deze:
Geplaatste afbeelding

Bewerkt door Raider, 24 januari 2011 - 14:29.

wendyded
wendyded
  • 546 berichten
  • 3 katten

#57 Geplaatst 04 februari 2011 - 20:52

ik heb ook de fresh flow en ben heel tevreden, moet elke dag wel bijvullen, blijkbaar heel lekker water :d

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#58 Geplaatst 04 februari 2011 - 20:58

wendyded zei:

ik heb ook de fresh flow en ben heel tevreden, moet elke dag wel bijvullen, blijkbaar heel lekker water :d

Heel lekker water maar blijkbaar ook niet Finn-proof :( .

Geplaatste afbeelding