Spring naar inhoud

- - - - -

De logica van een acht-jarige

• Log in om te reageren
20 reacties op dit onderwerp
mamacalypso
mamacalypso
  • 806 berichten

#16 Geplaatst 11 januari 2011 - 00:47

Laat hem maar lekker een roze t shirt dragen hé,want zelfs de zoon van prindes Astrid Amadeo dus draagd ook roze.Het was op het nieuws dat hij zich aanbood bij het leger in een roze broek.Is wel al enkele weken geleden,maar het was zeker een roze broek.Heb het zelf op het nieuws gezien.

lieve groetjes,mamacalypso
Sheba,Rusty en Speedy

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#17 Geplaatst 11 januari 2011 - 02:02

Leuk idd, op deze leeftijd komt dat wel goed haha, ach en een roze trui moet kunnen hoor, alhoewel roze crocs ik toch ook niet zo toestaan , maar waarom eigelijk niet hee..
Geplaatste afbeelding

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#18 Geplaatst 11 januari 2011 - 13:20

vroeger was roze voor jongens en blauw voor meisjes. verre familie van me is geëmigreerd naar zuid-afrika en die hebben daar toen vlug moeten leren dat daar roze voor meisjes is en blauw voor jongens.

Bij mijn geboorte was ook nog alles in blauw. bij mijn zus 4 jaar later was alles al ineens in roze.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#19 Geplaatst 11 januari 2011 - 17:40

:LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Loeka_*
Guest_Loeka_*

#20 Geplaatst 11 januari 2011 - 17:47

Haha :LOL: Schattig :)

Guest_Beau_*
Guest_Beau_*

#21 Geplaatst 11 januari 2011 - 20:50

Ik zou even wat wijsheid uitkramen :p

Stel een jongen komt met een roze shirt aan in de Rimboe. Wat denkt die stam dan? HEE DAT IS EEN HOMO? Nee, denk het niet....en dan nog door hem eeuwig blauw te laten dragen wordt hij heus niet ineens hetero.

Het is een normaal verschijnsel dat kinderen een anderom iets hebben. Jongens willen ineens meisjes dingen doen en meisjes ineens jongens dingen.

Net zoals er een fase is dat dochter met papa wil trouwen en zoon met mama.

Vroeger wilde mijn buurjongetje alleen met mijn poppen spelen tot groot ontzet van zijn vader :x . Als je hem liet kiezen tussen jongens dingen of meisjes dingen koos hij altijd de meisjes dingen.

Nu is hij profvoetballer ;)

En inderdaad dragen tegenwoordig veel jongens roze. Wat ik me wel afvraag is hoe de andere jongens reageren in zijn klas. Wordt hij gepest met zijn roze gekte? ik vind het namelijk wel knap dat hij zich daar dan blijkbaar niets van aantrekt :LOL: