Spring naar inhoud

- - - - -

Mini cat-veranda

• Log in om te reageren
21 reacties op dit onderwerp
Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 12 januari 2011 - 23:01

Lijkt me toch wel een mooie optie om de poezekes toch even de buitenlucht te laten opsnuiven...! :heart:

(Ik ga morgen een mailtje sturen om een offerte aan te vragen ivm de kattenren...vind het wel een beetje spannend :goofy: Heb intussen een spaarpotje aangelegd...en ik hoop zo dat het voldoende is om dit te realiseren......spannend :LOL: ;) )
Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#17 Geplaatst 12 januari 2011 - 23:02

Mauro zei:

Lijkt me toch wel een mooie optie om de poezekes toch even de buitenlucht te laten opsnuiven...! :heart:

(Ik ga morgen een mailtje sturen om een offerte aan te vragen ivm de kattenren...vind het wel een beetje spannend :goofy: Heb intussen een spaarpotje aangelegd...en ik hoop zo dat het voldoende is om dit te realiseren......spannend :LOL: ;) )

:thumb: :thumb: :thumb:
Ik hoop het ook!

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#18 Geplaatst 13 januari 2011 - 00:00

:lachen: Grappig!

Is inderdaad wel handig voor mensen met een appartement die geen terras of tuin hebben! :thumb:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#19 Geplaatst 13 januari 2011 - 13:07

YvVanRoyen zei:

nee, helaas niet ;)

Je ging toch verbouwen? ;)

Geplaatste afbeelding

Louise
Louise
  • 1.483 berichten
  • 4 katten

#20 Geplaatst 13 januari 2011 - 13:16

Ik vind het op een kooi lijken. Kan me niet inbeelden dat mijn katjes daar graag zouden inkruipen...

Geplaatste afbeelding

carooootje
carooootje
  • 1.722 berichten
  • 1 katten

#21 Geplaatst 14 januari 2011 - 06:22

oesje
zo klein

maar misschien oplossing voor mensen die weinig plaats hebben ofzo..

zou het ook niet vertrouwen en steeds maar kijken of alles goed vastzit

IK heb even gedacht aan een soort kattenren, maar ons terras is zo groot ( 10 m op 12 m) en moeilijk af te zetten ...alsook de tuin, is een klein park ;) ...
ze kan niet op straat , maar wel in andere tuinen ..

Denk niet dat ze zou weglopen en het terras is een beetje haar buitenverblijf tijdens de zomer ;)
ik laat haar nooit alleen , je weet maar nooit ..en ze is gewoon om aan een lisje te lopen , wat handig is ..

Zelfs tijdens de winter laat ik haar eens frisse neus halen ;) ...zonder lisje verkent ze dan even het terras en is het fijn om haar dan zien te genieten ...

Heb al eens gekeken voor afscherming hoor, maar is zo duur en niet mooi, we zouden  precies zelf in een kooi zitten ;)

En Mauro , fijn dat je aan het uitkijken bent voor een buitenren....zeker voor jou lieverds die zo gewoon waren om buiten te lopen ...hoop dat je iets kan vinden
Geplaatste afbeelding
Katten laten pootafdrukken achter op je hart.

Guest_lenalena170_*
Guest_lenalena170_*

#22 Geplaatst 14 januari 2011 - 10:48

Ellenita zei:

19 veranda kes naast elkaar maken he :p
of van boven naar onder met trappekes

zie het al halemaal voor mij ha ha ha :thumb: :thumb: