Spring naar inhoud

- - - - -

Huisdierendokter.nl

• Log in om te reageren
22 reacties op dit onderwerp
amazone480
amazone480
  • 362 berichten
  • 4 katten

#1 Geplaatst 11 januari 2011 - 16:38

Heeft iemand ervaring met huisdierendokter.nl?
Hier verkopen ze allerlei homeopatische middelen. Ik heb er net voor Daisy haar nierprobleem medicijnen besteld. De recetie's zijn erg goed dus ik ben benieuwd hoe dit gaat verlopen. De bestelling was ook supersnel binnen.

Ik zag ook dat ze medicijnen hebben tegen niesziekte. Ik heb er een lopen (Daisy) die dit al vaker gehad heeft dus is een drager en de andere hebben er zo nu en dan ook last van dus heb ook die tabletje maar besteld. En aangezien Daisy weer flink aan t niezen en snotteren is (ze is vorige week naar de arts geweest voor bloeddruk controle en sindsdien is ze weer begonnen te niezen). Ze staan al op weerstandverhogers maar helpt nog niet erg veel bij haar, bij de andere wel.

Tevens de oogdruppels besteld aangezien Bailey heel vieze oogjes blijft houden, ik doe ze al 1 a 2x per dag schoonmaken met showtech maar er blijft vieze roodachtige snot uitkomen. DA had daar laatst niets van gezegd alleen dat perzen soms geen traanbuizen hebben en dat het een keer gespoeld zou moeten worden. Eng idee.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen met huisdierendokter

groetjes
Simone

Bewerkt door amazone480, 11 januari 2011 - 16:38.

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 11 januari 2011 - 17:00

Ja, ik ken Esther wel, ze is lid van mijn forum. Je kunt daar prima bestellen! :)

Bewerkt door Ester, 11 januari 2011 - 17:00.

"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#3 Geplaatst 11 januari 2011 - 17:08

Hier hebben wij tabletten voor Senin besteld. Hele fijne afhandeling! Snel en goed. :)

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

amazone480
amazone480
  • 362 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 11 januari 2011 - 17:40

Dat is mooi, ik zag idd een link naar voernatuurlijk staan.

ben erg benieuw of er verschil te meten valt bij het bloedonderzoek over een maand met deze niertabletjes, ik hoop t echt

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#5 Geplaatst 11 januari 2011 - 17:41

duim duim duim duim

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 11 januari 2011 - 18:54

Ik zou niet op eigen houtje zonder advies van de DA met medicatie durven starten bij de dieren :oops:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#7 Geplaatst 11 januari 2011 - 19:01

Dit is allemaal homeopatisch en stoort de werking van de reguliere medicatie niet.
Ik heb dat al eens gevraagd aan mijn da ;)

Geplaatste afbeelding

amazone480
amazone480
  • 362 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 11 januari 2011 - 19:20

ik geloof wel in homeopathie en volgens mij is dat minder schadelijk dan al die chemische medicatie, en omdat de recentie's over de medicatie goed waren durf ik het zeker aan.

Als je ziet hoe lang een dier moet herstellen na een AB dan wil ik dat liever niet meer tenzij echt noodzakelijk natuurlijk.

Nahs
Nahs
  • 2.719 berichten
  • 8 katten

#9 Geplaatst 11 januari 2011 - 19:36

het spul voor de blaasgruis heeft niet het gewenste effect gehad helaas  zelfs niet na een verhoging.

ik heb een andere behandeling gestart met de DA en dat heeft gelukkig geholpen

Flashemieke
Flashemieke
  • 2.039 berichten
  • 11 katten

#10 Geplaatst 11 januari 2011 - 19:54

Ik had hier de pilletjes ivm Bobo'ke haar schildklierproblemen, omdat we deze niet echt op peil kregen, na een tijdje moest ik er 2 per dag geven (feilmazole 5 mg) en ik vond dat ze dan veel te rustig was, terug bloed laten prikken, afpsraak even dag 1 pil, oneven dag 2 tabletten, en toch bleef het niet echt perfekt gaan, toen ik op de site ging zien, zag ik die schildkliertabletten, ben dus naar mijn apotheker gegaan want tabletten en Bobo'ke, pfff, als ze me ziet afkomen, krijgt ze het al, en dan 2x per dag, meestal lukte het me wel goed, maar toch zo af en toe dierf ze wat foefelen, dus had de samenvatting van de tabletten en het in druppelvorm laten maken, op basis van water en 1 tablet felimazole om de 2 dg, en sindsdien staat haar schildklier perfekt, ze doet het ook veel beter, dus, wij hier happy !

Joske
Joske
  • 1.323 berichten
  • 4 katten

#11 Geplaatst 11 januari 2011 - 21:24

Ik heb daar ook al dingetjes besteld voor mijn cavia's, en alles was piekfijn in orde hoor :)
Caviaopvang Malmokkie: www.malmokkie.be

amazone480
amazone480
  • 362 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 28 januari 2011 - 23:50

Ik ben nu al 4 dagen bezig met de oogdruppels bij Bailey en het resultaat is geweldig. Elke dag werd de rood/bruinige afscheiding uit zijn ogen minder en vandaag was het zelfs transparant en bijna nihil. Ik ben zo blij met zijn mooie schone oogjes :LOL: hij niet als hij me het flesje ziet pakken :louche:

Daisy staat al enkele weken op de pilletjes voor haar nieren, ze is weer levendiger en eet inmiddels 2 keer zoveel, ok geef haar ook de blaas/niercompsitum nog steeds erbij. over 2 weken bloedcontrole, ben zooooo benieuwd

Tamara V.
Tamara V.
  • 91 berichten
  • 3 katten

#13 Geplaatst 29 januari 2011 - 07:12

Zijn dat de colloidaal zilver oogdruppels?  Want mijn kat heeft ook zo een vieze afscheiding van zijn ogen en ik zou dat wel eens willen proberen.  En geef je dat dan 6x daags?

amazone480
amazone480
  • 362 berichten
  • 4 katten

#14 Geplaatst 29 januari 2011 - 08:25

Hoi Tamara,

Klopt die zijn het. Nee geef ze enkel sochtens en savonds een druppe per oog want meer keer hoef ik niet te proberen vind hij echt niet leuk

Tamara V.
Tamara V.
  • 91 berichten
  • 3 katten

#15 Geplaatst 29 januari 2011 - 16:03

amazone480 zei:

Hoi Tamara,

Klopt die zijn het. Nee geef ze enkel sochtens en savonds een druppe per oog want meer keer hoef ik niet te proberen vind hij echt niet leuk

Ok zal ik ook eens bestellen, dank voor de info!!! :)