Spring naar inhoud

- - - - -

Huisdierendokter.nl

• Log in om te reageren
22 reacties op dit onderwerp
Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#16 Geplaatst 30 januari 2011 - 09:52

:) :) :)

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#17 Geplaatst 23 februari 2011 - 19:42

Ik heb vandaag de "Gingivitis" daar besteld voor m'n Paquita die al enkele jaren met chronische tandvleesontsteking worstelt.
Ik hoop op een goed resultaat en houd jullie op de hoogte.
Het positieve nieuws van Bailey en Daisy geeft me extra hoop! :thumb:  

Geplaatste afbeelding

amazone480
amazone480
  • 362 berichten
  • 4 katten

#18 Geplaatst 23 februari 2011 - 20:21

Ik duim voor je dat het werkt :d maar dat gaat vast wel goedkomen

Tamara V.
Tamara V.
  • 91 berichten
  • 3 katten

#19 Geplaatst 24 februari 2011 - 14:47

Mijn kat is in ieder geval heel goed geholpen met de oogdruppels! Correcte service van de huisdierdokter

nancytje
nancytje
  • 875 berichten
  • 2 katten

#20 Geplaatst 24 februari 2011 - 15:04

ik overweeg om Destress aan te schaffen , maar weet niet of het echt effect ga hebben.
ga er eerst nog eens met de dierenarts over praten

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#21 Geplaatst 25 februari 2011 - 21:30

Ik zou ook die oogdruppels wel willen bestellen en de reakties zijn precies toch goed. Lily, Jinx en Xena hebben ook zo altijd loopoogje met bruin afscheiding en niets helpt. Hopelijk helpt dit wel.

Guest_Felix1994_*
Guest_Felix1994_*

#22 Geplaatst 06 maart 2011 - 17:38

Hallo Simone,
Ik heb vorige zomer een bestelling gedaan op deze site omdat ik de wanhoop nabij was.  Het zat nl. zo, Felix is inmiddels bijna 17 en vorig jaar kreeg ik te horen dat hij een steen in zijn blaas had en dat hij geopereerd moest worden. Maar de dierenarts zag dat niet goed zitten gezien zijn leeftijd en zijn zwaarlijvigheid.  Hij weegt een kleine 10 kg.  Toen ben ik op het internet gaan zoeken en heb ik zo'n product besteld, en hij is er nog steeds.  Het toeval wil nu dat ik gisteren opnieuw een bestelling heb gedaan voor zijn artrose in zijn pootjes.  Ik ben benieuwd wat dit gaat opleveren.
Ik hoop dat ik je wat geholpen heb.
Groetjes,
Karine

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#23 Geplaatst 07 maart 2011 - 23:38

Voila heb besteld, de response formule voor huidproblemen voor Lily en het collo├»daal zilver druppels voor het oog van Jinx, Billy, Xena en beide ogen van Lily.  Hopelijk werkt dit want de gewone medicijnen helpen niet.