Spring naar inhoud

- - - - -

Voor het eerst poetshulp in huis

• Log in om te reageren
76 reacties op dit onderwerp
Trolleke
Trolleke
  • 698 berichten
  • 9 katten

#31 Geplaatst 14 januari 2011 - 00:39

Ook van mij een succesvolle operatie en hopelijk ben je vlug hersteld.  
Ik duim voor je

Als je eens hulp nodig hebt om je britjes eens een goede borstelbeurt te geven, wil ik dat altijd voor je komen doen.
Geplaatste afbeelding
Linda en de poezenbende

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#32 Geplaatst 14 januari 2011 - 01:26

Heel veel sterkte straks, en hopen dat je weer vlug gezond terug bent..
Geplaatste afbeelding

Guest_Isabel_*
Guest_Isabel_*

#33 Geplaatst 14 januari 2011 - 01:27

Veel beterschap hoor. :geluk:

En een geluk dat je een goede poetsvrouw hebt, want die zijn tegenwoordig niet makkelijk te vinden..en eer je iemand kunt vertrouwen.. :)

cabezablanca
cabezablanca
  • 521 berichten
  • 2 katten

#34 Geplaatst 14 januari 2011 - 09:01

bijna 9u dus...
*straal*straal*straal*  (positieve vibes worden naar je toegestuurd :) ) en
*duim*duim*duim*

hopelijk zien we je hier weer vlug terug!
Geplaatste afbeelding

Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#35 Geplaatst 17 januari 2011 - 20:57

Bedankt voor al jullie lieve duimpjes, ik weet zeker dat ze me geholpen hebben :) :LOL: !
Ik ben sinds 18u vanmiddag thuis en het gaat nu redelijk met me, zeker  als ik zie hoe belabberd ik er de afgelopen dagen aan toe was :trance: .  Natuurlijk nog veel pijn (al is het houdbaar zolang ik me niet beweeg :s ) en voor het minste ontzettend moe en kan niet te lang  achter elkaar aan de computer zitten of in eender welke houding  eigenlijk. Goh, ik was zoooo ontzettend blij toen ik mijn lieve poezeltjes terug zag! Ik heb hier op mijn knieën zitten janken, zo emotioneel werd ik ervan :o .
De poetshulp die me aanstaande dinsdag zou komen helpen, is jammer  genoeg ziek gevallen, maar ze kunnen toch nog twee uurtjes iemand anders  naar me toe sturen om me met het meest dringende uit de nood te helpen.

Bewerkt door papaver, 17 januari 2011 - 20:58.

Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#36 Geplaatst 17 januari 2011 - 21:00

haemoglobine zei:

Ja, vind ik ook, ze laten je tegenwoordig veel te vroeg naar huis gaan...
Met mijn laatste rugoperatie was ik nog geen volle 3 dagen in het ziekenhuis!

Bij mijn schoonpa was het nog erger, buikoperatie om een zwelling van een vorige operatie weg te halen en die hebben ze de dag nadien al terug naar huis gezonden!!!

Ongelooflijk hé! Twee jaar geleden moest ik een gezwel uit mijn borst laten verwijderen en ik was om acht uur 's morgens binnen en stond om twee uur 's middags zo waggel als iets weer op straat, trek uw plan, tjonge jonge, wat heb ik toen sterretjes gezien :trance: :trance: !

Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#37 Geplaatst 17 januari 2011 - 21:01

Trolleke zei:

Ook van mij een succesvolle operatie en hopelijk ben je vlug hersteld.  
Ik duim voor je

Als je eens hulp nodig hebt om je britjes eens een goede borstelbeurt te geven, wil ik dat altijd voor je komen doen.
Hey, kom anders naar de borstelsessie voor langhaartjes binnenkort (datum staat nog niet vast, denk ik) :LOL: ? Bedankt voor je lieve aanbod :catkiss :catkiss !

Bewerkt door papaver, 17 januari 2011 - 21:02.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#38 Geplaatst 17 januari 2011 - 21:02

Ik heb nog veel aan je gedacht, Papaver! Ben blij dat het toch al redelijk gaat! Laat je maar goed in de watten leggen he!

Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#39 Geplaatst 17 januari 2011 - 21:11

Smitten Kitten zei:

Ik heb nog veel aan je gedacht, Papaver! Ben blij dat het toch al redelijk gaat! Laat je maar goed in de watten leggen he!

Dank je Hanne :catkiss . Mijn man doet echt goed zijn best, hoor :) . Vanmorgen in het ziekenhuis mocht ik voor het eerst onder de douche, zalig, maar weliswaar met trillende beentjes van zwakte :) . Maar mijn lieverd heeft me geholpen met me af te drogen en heeft me toen met een lekkere bodymilk ingesmeerd en me helpen aankleden :love3: . Nu nog enkele weken revalideren en dan mag ik alweer uitkijken naar een volgende operatie einde mei :misselijk: . Maar tegen dan kom ik weer wat nieuwe duimpjes ronselen, hoor :d .

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#40 Geplaatst 17 januari 2011 - 21:36

blij dat alles goed gegaan is hoor, nu maar goed beter worden, ik ben zelf ook poetsvrouw geweest bij mensen thuis en idd op 4u krijg ik zonder moeite een heel huis gepoetst, en bij mij thuis op een week nog niet de helft, op een ander werk je op een andere manier, super dat je poetsvrouw is meegevallen, want idd een goede poetsvrouw is niet makkelijk te vinden :b :b

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#41 Geplaatst 17 januari 2011 - 21:47

Heel veel beterschap en een spoedig herstel Papaver :geluk: :geluk: :geluk:

Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#42 Geplaatst 17 januari 2011 - 21:53

tijgertje75 zei:

blij dat alles goed gegaan is hoor, nu maar goed beter worden, ik ben zelf ook poetsvrouw geweest bij mensen thuis en idd op 4u krijg ik zonder moeite een heel huis gepoetst, en bij mij thuis op een week nog niet de helft, op een ander werk je op een andere manier, super dat je poetsvrouw is meegevallen, want idd een goede poetsvrouw is niet makkelijk te vinden :b :b
Wel mijn petje af, hoor voor het werk dat je deed :) ! Ik zou het niet kunnen, vind het al een zware inspanning bij mezelf thuis, laat staan op een ander. Ik heb een zusje die werkt bij een organisatie als polyvalent verzorgster en vaak/vooral ook moet poetsen binnen haar takenpakket en zelf heeft ze thuis een poetshulp :trance: , snap ik niet :d . Allez, nu doet ze alleen nog nachten en ligt de nadruk op verzorging.
Mijn vaste hulp moet nog komen, want die is dus ziek en ken ik nog niet, maar ik heb er wel vertrouwen in ;) .

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#43 Geplaatst 17 januari 2011 - 22:00

toch al naar huis gemogen ? of gemoeten ?
laat maar goed voor je zorgen daar ! de poezen zullen je wel vertroetelen !
doe het rustig aan. neem je tijd. herstellen kunnen ze niet versnellen ...
veel beterschap ! :flower: :flower: :flower:
Geplaatste afbeelding

Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#44 Geplaatst 17 januari 2011 - 22:12

YvVanRoyen zei:

toch al naar huis gemogen ? of gemoeten ?
laat maar goed voor je zorgen daar ! de poezen zullen je wel vertroetelen !
doe het rustig aan. neem je tijd. herstellen kunnen ze niet versnellen ...
veel beterschap ! :flower: :flower: :flower:

:misselijk: Gemoeten MAAAARRRRR ben er niet rouwig omdat ik we nu subiet lekker met ons viertjes in het grote bed kunnen slapen :jump: (al hoop ik wel echt dat Frodo niet teveel enthousiaste kunstjes vertoont zoals gewoonlijk, want springen op vrouwtje is nu écht geen goed idéé :onzeker: ).

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#45 Geplaatst 17 januari 2011 - 22:20

Laat je maar goed in de watten leggen en een spoedig herstel :hug: :hug: :hug:
Daar zullen Roosje en Frodo wel aan meehelpen :duim: