Spring naar inhoud

- - - - -

Dog Whisperer: Cesar Millan Live

• Log in om te reageren
35 reacties op dit onderwerp
Picasso
Picasso
  • 377 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 11 januari 2011 - 19:52

Ik weet het: 't is hier niet echt het juiste forum :oops: , maar door tijdsgebrek is het wel het enige waar ik wat actief op ben en hier zitten toch ook vele hondenliefhebbers, niet waar? :)

In mei komt de hondenfluisteraar naar Antwerpen en naar Amsterdam. De twee shows zijn al volledig uitverkocht en voor Antwerpen is er al een wachtlijst voor een eventuele nieuwe show opgestart. Voor iemand die geen "klassieke artiest" is, vind ik dat de ticketverkoop heel snel is gegaan. Vandaar mijn vraag: gaat iemand van hier naar de show?

:paw van Romeo (†) - Toulouse - Matisse - Fouga (†) - Picasso (†) - Milo

Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 11 januari 2011 - 19:54

veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te duur, ik kijk wel op televisie ;)
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 11 januari 2011 - 19:58

Ik wist zelfs niet dat hij naar belgie kwam, dus heb ook geen ticket. Maar heb ook geen hond en denk niet dat hij een "catwhisperer" is :p
Geplaatste afbeelding

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#4 Geplaatst 11 januari 2011 - 20:01

Lilia2055 zei:

Ik wist zelfs niet dat hij naar belgie kwam, dus heb ook geen ticket. Maar heb ook geen hond en denk niet dat hij een "catwhisperer" is :p

Jammer want een catwhisperer had hier de laatste 2 dagen al goed van pas gekomen :louche: !!!

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 11 januari 2011 - 20:04

trio zei:

Jammer want een catwhisperer had hier de laatste 2 dagen al goed van pas gekomen :louche: !!!

Hadden ze bij jou ook "last" van de wind...
Geplaatste afbeelding

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#6 Geplaatst 11 januari 2011 - 20:05

Lilia2055 zei:

Hadden ze bij jou ook "last" van de wind...

Ah ik hoop dat het door de wind komt want anders weet ik het even niet meer er word hier hevig gevochten.

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#7 Geplaatst 11 januari 2011 - 20:07

Echt gevochten of schijnvechten? Want hier zijn er ook schijngevechten en Kita kan dan ook serieus luid "krijsen" maar wordt geen pijn gedaan.
Geplaatste afbeelding

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#8 Geplaatst 11 januari 2011 - 20:10

Nene gevochten de eerste dagen met Fuchsia gingen goed ze is hier nu 10 dagen en sinds 2 dagen eist ze alles en iederen op zodat de drie britjes er schrik van krijgen, dus het gaat even minder goed ik hoop dat het bekoeld, want ze drijft de andere in de hoek en er word stevig op gemept en ik durf ze voor de moment ook niet echt aanhalen en strelen.

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#9 Geplaatst 11 januari 2011 - 20:13

mss even contact opnemen met de fokker. Mss is Fuchsia ietsje dominanter van aard en kan zij enkele tips geven.
Geplaatste afbeelding

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#10 Geplaatst 11 januari 2011 - 20:15

Ga haar een mailtje sturen.

saparapah
saparapah
  • 1.324 berichten
  • 3 katten

#11 Geplaatst 11 januari 2011 - 20:30

Nee, wij gaan niet. Ik wist ook niet dat hij naar België kwam. Maar onze labrador is vrij goed opgevoed (dankzij 1,5 jaar 2x per week hondenschool). Veel problemen bij honden komen voor omdat ze niet van kleins af opgevoed worden. Of mensen die denken dat je alleen met grote honden naar de hondenschool moet :evil: .
Ik ben echt niet bang van honden. Maar soms zijn er van die kleine rassen die denken dat ze keizer zijn, bah.
Geplaatste afbeelding
Groetjes en poezekopjes, Sarah

Guest_VeganCatgirl_*
Guest_VeganCatgirl_*

#12 Geplaatst 11 januari 2011 - 20:31

ik ga niet, ik heb wel getwijfeld, maar de interessant tickets waren 95 euro en dat vond ik te veel. Goedkopere tickets vond ik niet interessant.

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#13 Geplaatst 11 januari 2011 - 21:37

Ik vind het een vreselijke man, echt niet mijn ding en ook niet hoe ikzelf met honden omga.

http://www.facebook....gid=20444826822

Bewerkt door Ester, 11 januari 2011 - 21:37.

"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding

Guest_VeganCatgirl_*
Guest_VeganCatgirl_*

#14 Geplaatst 11 januari 2011 - 21:40

ik vind ook wel dat hij soms fysiek hard is tegenover de hondjes :cry:

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#15 Geplaatst 11 januari 2011 - 21:46

ik ga niet zeggen dat ie slecht of goed is maar ik heb toch een hoop bedenkingen bij sommige van zijn methodes. Daarbij vind ik het nogal overdreven hoe hij verafgod wordt terwijl je op tv toch nooit het volledige plaatje te zien krijgt...
Ergens zou ik wel graag gaan om te horen wat ie te zeggen heeft maar ik heb er het geld eigenlijk niet voor over. En ik zal het belangrijkste ook wel in men cursussen zien.