Spring naar inhoud

- - - - -

Statische vacht !

• Log in om te reageren
19 reacties op dit onderwerp
Trolleke
Trolleke
  • 698 berichten
  • 9 katten

#16 Geplaatst 13 januari 2011 - 22:00

Weet ook niet waar het aan ligt - bij mij knettert het enkel bij de maine coons en niet bij de britjes + HTK.  Zitten nochtans allemaal in dezelfe ruimte en met hetzelfde materiaal geborsteld
Geplaatste afbeelding
Linda en de poezenbende

Sedes
Sedes
  • 801 berichten
  • 1 katten

#17 Geplaatst 04 februari 2011 - 12:19

saparapah zei:

Ik kan je niet helpen, maar ben ook heel benieuwd naar het antwoord. Als ik onze schatjes een zoentje geef, krijgen we beiden dikwijls een schokje. Maar ik weet niet of het aan mij of aan hen ligt. Dus ben ook benieuwd naar het antwoord.
:LOL: Dat heb ik ook vaak met m'n "logeerpoes", nochtans een kortharige HTK

trio
trio
  • 3.980 berichten
  • 5 katten

#18 Geplaatst 04 februari 2011 - 12:26

Ashley zei:

Ashley is ook zo statisch als ik haar ga borstelen blijven de plukken los haar zo aan haar vacht plakken dus deze spray zou voor mij ook een uitkomst zijn zeg!
Ze heeft de laatste weken ook enorme klitten in haar ondervacht :( en ik zie dat deze spray ook tegen klitten werkt.
Ik ga dan ook maar eens informeren bij onze dierenspeciaalzaak :)

Ik gebruiik het ook bij de borstelbeurt en dan vliegen de plukken niet zo erg rond soms hangen ze tot in mijn eigen haar :lachen: !!!

Choeke
Choeke
  • 7.104 berichten
  • 5 katten

#19 Geplaatst 17 februari 2011 - 21:16

Joloka zei:

Hier krijg ik ook altijd schokken maar dan van Rafje, niet van de anderen.

Raar ik ook just maar van Tobias

meijden1983
meijden1983
  • 199 berichten
  • 2 katten

#20 Geplaatst 26 februari 2011 - 17:58

Alleen als het koud is krijgen we allebei schokjes. Wel vervelend maar het komt niet door vloerbedekking ofzo. Wij hebben plavuizen en ook hier knetteren de katten.